JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090421/64815-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Szymańskiego w Obornikach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64815 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Szymańskiego w Obornikach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem m.in.: 
a)boisko wielofunkcyjne (do piłki ręcznej i koszykówki):
nawierzchnia poliuretanowa grubości min.16 mm, w kolorze ceglastym z wymalowanymi liniami na boiskach,
podbudowa zasadnicza grubości 12 cm z betonu B-20 zbrojonego rozproszonym włóknem szklanym,
warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm,
wymiary boiska 46 m x 26 m,
wymagane parametry techniczno użytkowe dotyczące sportowej nawierzchni poliuretanowo - gumowej:

L.p.	Określenie parametru	Jednostka	Wartość
1.	Wytrzymałość na rozciąganie            MPa	min. 0,60
2.	Wytrzymałość na rozdzieranie 	N	min. 100,0
3.	Ścieralność                                   mm	max 0,09
4.	Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni:                            	w stanie suchym,		 	min. 0,35
             w stanie mokrym                             min. 0,35
boisko ogrodzone z trzech stron, siatka stalowa ocynkowana powlekana PVC koloru zielonego grubość drutu 2,5 mm, wielkości oczek 40 x 40 mm, wysokość ogrodzenia  4m, łączna długość ogrodzenia 96 mb, na końcach krótszych boków (za bramkami) należy zamontować piłkochwyty z siatki polipropylenowej o wym. 12m x 6 m,
wyposażenie boiska w  komplet bramek o wym. 3m x 2m z siatkami i dwa komplety koszy do koszykówki.
b)boisko do piłki siatkowej:
nawierzchnia boiska wykonana z trawy syntetycznej o następujących parametrach:
-  wysokość włókna od 15 do 20 mm, 
-  gęstość: min. 250.000  włókien / m2; 
-  ciężar włókna: min. 8.200 dtex;
-  struktura włókna  -  monofil,
-  skład chemiczny włókna - polietylen,
-  ciężar całkowity nawierzchni: min. 2.000 g/m2
-  wytrzymałość na wyrywanie pęczków włókien trawy: min 40 N. 
wymiary boiska 15 m x 26 m,
ogrodzenie o wysokości 3 m, na szerokości krótszych boków - łącznie 30 mb, siatka stalowa ocynkowaną powlekaną PVC koloru zielonego, grubość drutu 2,5 mm, wielkości oczek 40 x 40 mm, wysokość siatki 3,0 m.
c)boisko do tenisa ziemnego - dwa korty:
nawierzchnia boiska wykonana z trawy syntetycznej o następujących parametrach:
-  wysokość włókna od 15 do 20 mm, 
-  gęstość: min. 250.000  włókien / m2; 
-  ciężar włókna: min. 8.200 dtex;
-  struktura włókna  -  monofil,
-  skład chemiczny włókna - polietylen
-  ciężar całkowity nawierzchni: min. 2.000 g/m2
-  wytrzymałość na wyrywanie pęczków włókien trawy: min 40 N. 
wymiary boiska 32 m x 34 m,
ogrodzenie o wysokości 4 m - łącznie 132 mb, z siatki polipropylenowej bezwęzłowej,  średnicy 4 mm, koloru zielonego, brama (wejście techniczne) o wym. 3 m x 2 m oraz furtka 1,2 m x 2 m podwieszana przesuwana na rolkach z możliwością zamykania, przy każdym boisku zamontować dwa komplety siedzisk trybunowych jednorzędowych (każdy po 5 miejsc), komplet siedzisk wykonany z konstrukcji stalowej, 
d)bieżnia:
nawierzchnie poliuretanowo - gumowa (natryskowa) w kolorze ceglastym z wymalowanymi liniami,

L.p.	Określenie parametru	       Jednostka	Wartość
1.	Wytrzymałość na rozciąganie            MPa	min. 0,60
2.	Wytrzymałość na rozdzieranie 	N	min. 100,0
3.	Ścieralność                                   mm	max 0,09
4.	Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni:                            	w stanie suchym                                          min. 0,35
	w stanie mokrym	 	                          min. 0,35
                                                                       
wymiary bieżni 73 m x 6,25 m,
wyposażenie - 5 kompletów bloków startowych, na końcu bieżni piaskownica o wymiarach 2,5 m x 8 m umożliwiająca trenowanie dyscypliny skok w dal.	
e)skate - park:
skate - park posiadać musi następujące urządzenia:

L.p.	Przedmiot dostawy - elementy	Ilość	Wymiary w cm              (długość-szerokość-wysokość)
1	Bank Ramp	                         1	416x366x150
2	Quarter Pipe	                         1	320x366x150
3	Funbox z grindboxem 3 na 3 	            1	800x366x45
             i grindboxem 3 na 1
4	Manual box	                         1	486x121x32
ogrodzenie wykonane z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PVC koloru zielonego gr. drutu 2,5 mm o wielkości oczek 40 x 40 mm, wysokość siatki 1,8 m n.p.t., wejście na boisko -furtko - brama o wym. 1,8 m x 2 m., podwieszana przesuwana na rolkach z możliwością zamykania. 
f)ogrodzenie obiektu:
ogrodzenie z paneli zgrzewanych montowanych na krawężnikach - panele ogrodzeniowe o wysokości min 1,6 m wykonane z prętów stalowych zgrzewanych punktowo, giętych  min. 3-krotnie, długość ogrodzenia - 105 mb,
ogrodzenie z paneli zgrzewanych montowanych na murku oporowym, długość ogrodzenia na istniejącym murku oporowym - 50 mb, długość ogrodzenia na murku oporowym do wykonania - 95 mb,
furtka - konstrukcja z profili stalowych 60 mm x 40 mm x 2 mm, słupy stalowe 60 mm x 60 mm x 3 mm, szerokość furtki - 1,2 m, ilość - 2 szt.
brama rozsuwana - szerokość bramy - 5 m,
mała architektura:
ławki parkowe z drewnianym siedziskiem (bez oparcia), długości min. 2 m, ilość - 20 szt.
kosze na śmieci o pojemności 40 l, zamontowany na stałe, ilość - 10 szt.
stojaki na rowery wyposażone w miejsca do przypięcia rowerów na min. 5 miejsc, ilość - 5 szt.
g)odwodnienie boiska obejmuje budowę sieci drenarskiej fi 75 mm o łącznej długości 279,5 m, 
h)oświetlenie:
słupy stalowe ośmiokątne o wysokości 12 m do oświetlenia kompleksu boisk w ilości - 11 szt.
projektory ze źródłem światła HPI - 20 szt.
projektory ze źródłem światła LED LU 2 - 11 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.21.22.21-1, 45.31.12.00-2, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 30.000,00 zł  (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 
3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 21.04.2009 r., wykonał minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa kompleksu boisk sportowych składających się z boisk o nawierzchni sztucznej, tj. trawa syntetyczna oraz poliuretan, o wartości każdej z robót min. 1.500.000,00 zł netto. Co najmniej jedna z powyższych robót budowlanych winna obejmować m. in. budowę kortu tenisowego o nawierzchni z trawy syntetycznej.
5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób:
a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
b)kierownik robót wodno - kanalizacyjnych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
c)kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
d)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 12 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp.
6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 mln PLN.
7)Potwierdzi, że oferowane roboty budowlane (nawierzchnia poliuretanowa oraz trawa syntetyczna) odpowiadają wymogom Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązany jest ponadto:
1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy,
2)udzielić na całość wykonanych robót co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 
3)wnieść wadium,
4)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ).
2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ).
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 21.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ).
Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie robót zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: 
a)wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
b)wskazanie Zamawiającego, 
c)rodzaj wykonanych robót, w tym wskazanie, że roboty obejmowały wykonanie nawierzchni poliuretanowej i trawy syntetycznej (w tym jedna robota - wykonanie kortu tenisowego o nawierzchni z trawy syntetycznej),
d)wartość wykonanych robót,
e)opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie,
f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.
8)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót):
a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
10)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane (nawierzchnia poliuretanowa oraz trawa syntetyczna) parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego tj.:
1)Opis techniczny wraz z danymi technicznymi (np. karta katalogowa, folder).
2)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowana nawierzchnia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. rekomendacja ITB lub inne wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni - nie obiektu).
3)Certyfikat IAAF - dotyczy tylko nawierzchni poliuretanowej.
4)Atest higieniczny PZH lub inny równoważny dokument.
5)Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni wystawiona dla Wykonawcy na realizację niniejszego zamówienia.
3.Ponadto Wykonawca składa:
1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ).
2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót przedłożone przez Zamawiającego, zgodne w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarach robót, które stanowią załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział XVII SIWZ. 
3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, II piętro pokój nr 219..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.06.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com